درجه سنی کوچه کابوس مشخص شد؛ مناسب برای بالای ۱۷ سال

گی‌یرمو دل تورو درجه سنی کوچه کابوس را اعلام کرد. این فیلم برای افراد بالای ۱۷ سال مناسب است و المان‌های ماوراء طبیعی هم در آن دیده نمی‌شود.

«گی‌یرمو دل تورو» که چند سال پیش به واسطه ساخت فیلم «شکل آب» برنده جایزه اسکار شد و فیلم‌های تحسین شده مختلفی هم ساخته است، در حال ساخت فیلمی جدیدی به نام «کوچه کابوس» است. امروز درجه سنی کوچه کابوس اعلام شد. دل تورو با اعلام درجه سنی کوچه کابوس به این موضوع اشاره کرد که فیلم جدید او برای افراد بالای ۱۷ سال مناسب است. درجه سنی کوچه کابوس R اعلام شده و مشخص شد که هیچ گونه المان ماوراء طبیعی هم در آن وجود ندارد.

دل تورو درباره درجه سنی کوچه کابوس می‌گوید:

فیلم از روی کتابی با همین نام ساخته می‌شود. کتابی که در سال ۱۹۹۲ از «ران پرلمن» گرفته بودم، قبل از اینکه فیلم کوچه کابوس که «تایرون پاور» ساخته بود را ببینم. من عاشق کتاب شدم. فیلمی که من قرار است بسازم با همکاری «کیم مرگان» ساخته می‌شود دارای ویژگی‌هایی است که داستان را تاریک‌تر می‌کند. این اولین شانس من برای ساخت یک فیلم «نوآر» است. فیلمی ترسناک و نوآر که هیچ المان ماوراء طبیعی در آن دیده نمی‌شود. فیلم داستان تاریکی دارد و کاملا شفاف روایت می‌کند.

کوچه تاریک که جدید ساخته دل ‌تورو ۵۴ ساله با درجه سنی بالای ۱۷ سال اکران می‌شود. داستان آن توسط دل تورو و کیم مرگان نوشته شده است. فیلم‌نامه از روی کتابی با نام کوچه کابوس نوشته شده است. کتابی توسط «ویلیام لیندسی» نوشته شده بود. البته در سال ۱۹۴۷ هم فیلمی از روی این کتاب ساخته شده بود.

درجه سنی کوچه کابوس مشخص شد

در کنار مشخص شدن درجه سنی فیلم جدید دل تورو ، بازیگرانی که در این فیلم بازی می‌کنند هم مشخص شده‌اند. از جمله بازیگران فیلم می‌توان به «بردلی کوپر» اشاره کرد که او را برای بازی در فیلم «ستاره‌ای متولد شده‌است» می‌شناسیم. «کیت بلانشت» هم در این فیلم بازی می‌کند. «تونی کولت» که در فیلم «موروثی» بازی کرده بود هم در فیلم جدید دل تورو حضور دارد. «رونی مارا» بازیگر فیلم «دختری با خالکوبی اژدها» و «ران پرلمن» بازیگر فیلم «هل بو» هم فیلم جدید دل تورو بازی می‌کنند. چند وقت پیش شایعه شده بود که «لئوناردو دی‌کاپریو» هم در این فیلم حضور دارد.

تهیه کننده‌های این فیلم هم دل تورو و جی. مایلز دیل خواهند بود. گفته شده فیلم‌برداری فیلم کوچه تاریک پاییز امسال شروع می‌شود.


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil