آلیسیا ویکاندر در دنباله فیلم توم ریدر حضور دارد

«آلیسیا ویکاندر» در دنباله فیلم توم ریدر باز هم در نقش «لارا کرافت» بازی خواهد کرد. شرکت MGM و برادران وارنر در حال ساخت قسمت جدید فیلم توم‌ریدر هستند و حتی مشخص شده که «امی جامت» هم فیلمنامه را می‌نویسد.

آلیسیا ویکاندر در دنباله فیلم توم ریدر باز هم در نقش «لارا کرافت» بازی خواهد کرد. شرکت MGM و برادران وارنر در حال ساخت قسمت جدید فیلم توم‌ریدر هستند و حتی مشخص شده که «امی جامت» هم فیلمنامه را می‌نویسد. امی جامت در کارنامه خود فیلم‌های High Rise و Free Fire را هم دارد. جامت در حالی وظیفه نوشتن فیلمنامه را به عهده دارد که فیلمنامه قسمت اول توسط «جنوا رابرتسون دورت» و «الستیر سیدونز» نوشته شده بود.

دنباله فیلم توم ریدر

آلیسیا ویکاندر

فیلم توم ریدر در سال ۲۰۱۸ اکران شد و درحالی‌که با بودجه ۱۰۵ میلیون دلاری ساخته شده بود به فروش ۲۷۴٫۷ میلیون دلاری در سرتاسر دنیا دست پیدا کرد. این فیلم در زمان اکران نقدهای مختلفی دریافت کرد و بیشتر به‌عنوان یک اثر متوسط شناخته می‌شود. بااین‌حال ساخت دنباله آن چندان دور از ذهن نبود و به نظر می‌رسد که فروش قسمت اول سازندگان را به ساخت قسمت دوم تشویق کرده است. هنوز تاریخ دقیقی برای اکران فیلم جدید توم‌ریدر اعلام نشده است.


میشا گرین، کارگردانی دنباله فیلم مهاجم مقبره را بر عهده دارد!



منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil