دنباله دختر ستاره ای در دیزنی پلاس | بازگشت گریس فاندروال

فیلم دختر ستاره ای در سال ۲۰۲۰ توسط دیزنی تهیه و اکران شد؛ درحال حاضر این کمپانی درحال تهیه دنباله این اثر با اقتباس از کتابی با همین نام است.

فیلم دختر ستاره ای (با عنوان اصلی Stargirl) با اقتباس از کتابی پرطرفدار با همین نام اثر جری اسپینلی در ۲۰۲۰ توسط دیزنی پلاس تهیه و اکران شد؛ خبرها حاکی از آن است که این کمپانی تصمیم دارد سرانجامی برای این فیلم در نظر گرفته و دنباله دختر ستاره ای را بسازد. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


گریس فاندروال، ستاره موفق، قرار است به‌عنوان دختری نوجوان در دنباله این فیلم که توسط جولیا هارت کارگردانی می‌شود، ایفای نقش کند؛ او در صحنه‌هایی از فیلم به اجرای موسیقی و خواندن ترانه خواهد پرداخت.


در مراسم D23 دیزنی چه اتفاقاتی رخ داد؟


طبق گزارش هالیوود ریپورتر، دنباله فیلم دختر ستاره‌ای در دیزنی پلاس با تیم خلاقی که در تولید فیلم اصلی حضور داشتند، ساخته می‌شود. همچنین الیجا ریچاردسون در نقش مقابل گریس فاندروال بازی می‌کند؛ آهنگساز و نوازنده این اثر نیز مایکل پن خواهد بود.

آنچه در دنباله دختر ستاره ای خواهیم دید، کوچ کردن او از شهر کوچکش به سمت دنیای بزرگ موسیقی است تا رویاهایش را دنبال کند؛ این دنباله در ادامه فیلمنامه اصلی است که نسخه نهایی آن توسط جولیا هارت و جوردن هوروویتز نوشته شده؛ هرچند اقتباس اولیه را این دو نویسنده به‌همراه کریستین هان جمع‌آوری کرده بودند.


نقد و بررسی فیلم من زن تو هستم به کارگردانی جولیا هارت


نکته عجیب درباره این اقتباس این است که به‌ نظر می‌رسد چندان منطبق بر رمان اصلی نیست؛ زیرا رمان قبلی روی ماجرای رفتن دختر ستاره ای از میکا و مرور خاطرات و دلتنگی‌هایش توام با آشنایی او با افراد جدید در پنسیلوانیا متمرکز است؛ درحالی‌که توصیفی که از دنباله این فیلم ارائه شده مشخص می‌کند که فیلمنامه مغایر با این ماجرا در کتاب است! آنچه در کتاب مورد توجه قرار گرفت ماجرای دختری با روحیات مستقل بود که شیوه خودش را در تفکر، رفتار و پوشش دنبال می‌کند و تافته جدا بافته جمع هم‌سن و سال‌هایش است؛ این تفاوت در روحیات دختر، مورد توجه هم‌کلاسی پسر او قرار می‌گیرد و شروعی برای ماجرایی عاشقانه می‌شود. فیلمی که منطبق بر این داستان در ۲۰۲۰ تولید شد، نظرات متفاوتی را به‌دست آورد؛ حالا باید ببینیم که نظر مخاطبین این کتاب پرطرفدار در رابطه با دنباله فیلم چه خواهد بود.

البته تا زمانی که این فیلم اقتباسی کاملا وفادار به کتاب اصلی نباشد نمی‌توان حدس زد که با اقبال روبه رو می‌شود یا خیر!

تهیه کنندگان این فیلم الن گلداسمیت-وین، لی استولمن از کمپانی Gotham Group و ولادیمیر هوروویتس  از کمپانی Hart & Horowitz’s هستند و هان و اسپینلی نیز تهیه کنندگان اجرایی خواهند بود. همچنین پن به‌عنوان تهیه کننده موسیقی اجرایی پروژه جدید فعالیت خواهد کرد.

تماشای دختر ستاره ای

منبع: SlashFilm

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil