دنباله فیلم چاقوکشی | حضور ایثن هاک در گروه بازیگران

دنباله فیلم چاقو کشی به تهیه‌کنندگی نتفلیکس در راه است؛ ایثن هاک، جسیکا یو لی هنویک، کیت هادسن، ادوارد نورتون و دنیل کریگ در تیم بازیگران این اثر حضور دارند.

دنباله فیلم چاقوکشی (با عنوان اصلی Knives Out) پس از موفقیت نسخه اصلی در دست تولید قرار گرفته و فیلمنامه قسمت دوم و سوم این اثر به قلم ریان جانسون در حال نگارش است. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


ایثن هاک در حال حاضر یکی از نقش‌های اصلی فیلم شوالیه ماه (Moon Knight)، محصول مارول را بازی می‌کند که در بوداپست فیلم‌برداری می‌شود؛ همچنین او در گروه بازیگران دنباله فیلم چاقوکشی حضور دارد و در یونان مشغول کار است.

ریان جانسون در اکانت رسمی خودش در توییتر عکسی از دنباله فیلم چاقوکشی را منتشر کرد که نشان می‌دهد ایثن هاک نیز در گروه بازیگران این اثر حضور دارد.

دیلی میل عکس‌هایی از فرایند تولید این اثر در یونان منتشر کرده که بازیگران دنباله فیلم چاقوکشی را در یک قایق نشان می‌دهد. ازجمله این بازیگران می‌توان به کیت هادسن با کلاه فلاپی غول‌پیکر، دیو باوتیستا بالباس پرزرق و برق و ایثن هاک بالباس تمیز و کت‌وشلوار شیک و موهای دم‌اسبی اشاره کرد.

ایثن هاک و کیت هادسن در نمایی از پشت صحنه دنباله فیلم چاقوکشی

البته ایثن هاک در این اثر احتمالاً نقش کوتاهی خواهد داشت؛ ما هم کنجکاویم ببینیم که آیا رمز و راز بیشتری را در دنباله این اثر شاهد خواهیم بود؟

جانسون می‌گوید:

«ما همچنان با خویشتن‌داری کار خود را ادامه می‌دهیم! روز اول فیلم‌برداری از رمز و راز مستر بلانک را پشت سر گذاشتیم. با تشکر از همه مردم صبور و دوست‌داشتنی در یونان که به ما اجازه دادند این‌همه قتل را در سواحل آرام آن‌ها انجام دهیم.»

منبع: ThePlayList


حضور جسیکا یو لی هنویک در دنباله فیلم چاقوکشی

خبر منتشرشده در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
دنباله فیلم چاقوکشی با حضور جسیکا یو لی هنویک در کنار کیت هادسن، کاترین هان، دنیل کریگ، ادوارد نورتون و لزلی اودوم جونیور در دست تولید قرار گرفته است.

هنویک بازیگر مستعد و توانمندی است که به‌تازگی به گروه بازیگران دنباله فیلم چاقوکشی اضافه شده است؛ او پیش از این در جنگ ستارگان (Star Wars) نیز بازی کرده. پس از مجموعه مشت آهنی (Iron Fist)، حضور در دنباله فیلم چاقوکشی دومین همکاری هنویک با نتفلیکس خواهد بود.

منبع: EmpireOnline


دنباله فیلم چاقوکشی

کمپانی نتفلیکس تهیه‌کنندگی دنباله فیلم چاقوکشی را برای قسمت دوم و سوم، برعهده دارد؛ نتفلیکس برای پخش این اثر مبلغی در حدود ۴۵۰ میلیون دلار به ریان جانسون و دنیل کریگ پرداخته، درحالی که هزینه‌های تولید قسمت دوم فقط ۴۵ میلیون دلار بوده است؛‌ این بیشترین هزینه‌ای است که نتفلیکس تاکنون برای خرید حق پخش یک فیلم انجام داده.
ماجرای قسمت دوم این دنباله همچنان مثل یک راز باقی مانده و اطلاعاتی از آن در دست نیست؛ باید منتظر باشیم ببینیم مستر بلانک (با بازی دنیل کریگ) این‌بار گره کدام معمای قتل را باز می‌کند.

منبع: EmpireOnline


دنباله فیلم چاقوکشی با حضور کاترین هان در گروه بازیگران این اثر

خبر منتشر شده در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
دنباله فیلم چاقوکشی اثری از ریان جانسون با حضور کاترین هان در گروه بازیگران این اثر، در دست تولید قرار دارد. کاترین هان در کنار ادوارد نورتون و دنیل کریگ به نقش‌آفرینی می‌پردازد. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.

منبع: EmpireOnline


به‌نظر می‌رسد که کاترین هان پس از بازی در فیلم یک همسایه فضول (A nosy neighbor)  با یک نقش سرگرم‌کننده دیگر بازمی‌گردد. به گزارش ددلاین کاترین هان قرار است در دو قسمت بعدی فیلم چاقوکشی در کنار دانیل کریگ نقش‌آفرینی کند.

این خبرگزاری همچنین در ماه مارس اعلام کرد که نتفلیکس با پرداخت ۴۵۰ میلیون دلار، حق پخش دو قسمت بعدی فیلم چاقوکشی را نیز از آن خود کرد؛ این بیشترین رقمی است که یک پخش‌کننده تاکنون حاضر به پرداخت آن شده.

هان در سال گذشته مشغول بازی در سریال می‌دانم حقیقت دارد (I Know This Much Is True)، در مقابل مارک رافالو بود؛ اثری که از جانب منتقدان مورد تحسین قرار گرفت. همچنین کار دیگر او سریال اپل با نام در کوچک بعدی (The Shrink Next Door) است که در این اثر با ویل فرل و پل راد همبازی است.

منبع: DeadLine


دنباله فیلم چاقوکشی

خبر منتشر شده در تاریخ ۱۴ فروردین ۱۴۰۰
نتفلیکس تهیه‌کنندگی دنباله فیلم چاقوکشی (با عنوان اصلی Knives Out) اثری از ریان جانسون را به عهده گرفت! برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


انتشار فیلمنامه فیلم «چاقوکشی» به صورت اینترنتی
نقد و بررسی فیلم «چاقوکشی»؛ ادای احترام ریان جانسون به آگاتا کریستی


وقتی ریان جانسون در مورد نوشتن پایان‌بندی فوق‌العاده عالی چاقوکشی در سال ۲۰۱۹ صحبت کرد، به‌اندازه کافی خوشحال شدیم؛ بنابراین می‌توانید تصور کنید که اخباری که وی در رابطه با دنباله این اثر منتشر می‌کند چطور قند در دل ما آب می‌کند.

دنیل کریگ در نقش بلانک، که برای تحقیق در مورد قتل آشکار هارلان ترومبی (با بازی کریستوفر پلامر) مرد منزوی و ثروتمند توسط یکی از افراد خانواده پلامر استخدام شد، بازخواهد گشت.

نسخه اصلی فیلم جانسون توسط MRC تولید و توسط Lionsgate منتشر شد، اما او و شریک تهیه‌کننده‌اش رام برگمن تصمیم هوشمندانه‌ای گرفتند که حقوق مجوز فیلم‌ها را به‌صورت موردی حفظ کنند. رقابت برای کسب حق ساخت دنباله فیلم چاقوکشی بین سه سرویس پخش اپل، آمازون و نتفلیکس برگزار شد که پیروزی نهایی با نتفلیکس بود. به گزارش ددلاین، این کمپانی بیش از ۴۰۰ میلیون دلار برای خرید امتیاز دنباله فیلم چاقوکشی هزینه کرده است.

به‌این‌ترتیب، جانسون قصد دارد فیلم‌برداری را از اواخر ماه ژوئن (خرداد ۱۴۰۰) در یونان آغاز کند و بلافاصله برای دنباله فیلم چاقوکشی شروع به جمع‌آوری گروه بازیگران می‌کند. اگر دنباله این فیلم به خوبی اولی باشد، در اثر جدید نیز با یک قاتل روبه‌رو خواهیم بود!


منبع: EmpireOnline

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil