مذاکره رایان رینولدز برای همکاری با نت‌فلیکس در ساخت فیلم اقتباسی «لانه اژدها»

رایان رینولدز در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم «لانه اژدها» (Dragon’s Lair)، از پروژه‌های سرویس استریمینگ نت‌فلیکس، است.

رایان رینولدز (بازیگر مجموعه فیلم‌های «ددپول» با عنوان اصلی «Deadpool») در حال مذاکره برای پیوستن به یکی از پروژه‌های سرویس استریمینگ نت‌فلیکس است. این شرکت قصد ساخت یک فیلم بلند لایواکشن با اقتباس از بازی معروف «لانه اژدها» با عنوان اصلی «Dragon’s Lair» را دارد و اگر همه‌چیز خوب پیش برود، رینولدز در این فیلم بازی و تهیه‌کنندگی خواهد کرد. با فیلیمو شات همراه باشید.


روی لی، بنیان‌گذار شرکت فیلم‌سازی «ورتیگو اینترتینمنت» (Vertigo Entertainment) با همکاری ترور انگلستون از شرکت «آندرگروند فیلمز» (Underground Films) تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده خواهند داشت. دان بلات، گری گلدمن و جان پامروی از دیگر تهیه‌کنندگان فیلم هستند. رایان رینولدز نیز به‌واسطه شرکت فیلم‌سازی‌اش، «مکسیموم افورت» (Maximum Effort)، در تهیه‌کنندگی این فیلم نقش خواهد داشت.

دن و کوین هگمن، که فیلم‌هایی همچون «فیلم لگو» با عنوان اصلی «The LEGO Movie» و «داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی» با عنوان اصلی « Scary Stories to Tell in the Dark» را در کارنامه دارند، برای نوشتن فیلم‌نامه به تیم سازندگان فیلم «لانه اژدها» ملحق شده‌اند. در بازی «لانه اژدها» بازیکن باید در نقش شخصیت دِرک شجاع برای نجات شاهدخت دفنی از آتش اژدها و موردراک جادوگر تلاش کند. بازی «لانه اژدها» اولین بار در سال ۱۹۸۳ توسط شرکت سینماترونیک («Cinematronics») برای دستگاه‌های آرکید به بازار عرضه شد. استودیوهای بازی‌سازی دان بلات با استفاده از تکنولوژی دیسک‌های لیزری سعی داشتند کیفیت گرافیکی این بازی را با تصویرهای انیمیشنی واقع‌گرایانه همچون فیلم ارتقا دهند. 

مدتی پیش، رایان رینولدز در فیلم اکشن «شش زیرزمینی» با عنوان اصلی «۶ Underground» با شرکت نتفلیکس همکاری کرده بود. همکاری او با نت‌فلیکس به این فیلم ختم نمی‌شود. فیلم «اعلان قرمز» با عنوان اصلی «Red Notice» نیز یکی دیگر از محصولات این شرکت است که رینولدز، در کنار گل گدوت و دواین جانسون، بازیگر آن است. او همچنین در فیلم بعدی شرکت لاینزگیت («Liosngate») به نام «محافظ همسر هیتمن» با عنوان اصلی «The Hitman’s Wife’s Bodyguard» به همراه ساموئل ال. جکسون و سلما هایک بازی کرده است.‬ ساخت «لانه اژدها» بزودی شروع می‌شود و این فیلم، بعد از فیلم‌های «پوکمون:کارآگاه پیکاچو» در سال قبل و «مرد آزاد»، که تابستان امسال منتشر خواهد شد، سومین پروژه اخیر رینولدز در ارتباط با بازی‌های ویدیویی است.‬

روی لی شرکت ورتیگو را در سال ۲۰۰۲ تأسیس کرد. فیلم‌های «حلقه»، «کینه»، مجموعه فیلم‌های «آن» و «لگو» از آثار این شرکت هستند. این شرکت پیش‌ازاین توانسته بود جایزه بهترین فیلم اسکار را برای فیلم «رفتگان» با عنوان اصلی «The Departed» دریافت کند. انگلستون یکی از تهیه‌کنندگان فیلم «بارش برف» بود. دن و کوین هگمن در حال حاضر شورانر و مدیر تولید مجموعه انیمیشنی «پیشتازان فضا»، محصول شرکت نیکلودئون هستند.‬ شرکت‌های WME و Sloane Offer نمایندگان رینولدز در این همکاری هستند و جان کانتر نیز نمایندگی گروه دان بلات را بر عهده خواهد داشت.


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

5 نظر
  1. تیلار می‌نویسد

    رایان رینولدز خیلی عالی بازی کرد تو فیلم ددپول حرف نداشت

  2. تک می‌نویسد

    رایان رینولدز کارهاش حرف نداره
    ببینم کاری بعدیش چطوریه

  3. تابان می‌نویسد

    عاشقتم رایان رینولدز
    چند مدته تو نختم

  4. تیلار می‌نویسد

    فیلم کینه و ان خیلی ترسناکه من واقعا عاشقشم 🙂

  5. برند می‌نویسد

    باید فقط ددپول ۳ رو بسازن خخخ بی صبرانه منتظرم

fosil