رایلی کیو به فیلم «گناهکار» ملحق شد

نتفلیکس از پیوستن بازیگران جدید به یکی از پروژه‌هایش خبرداد. بیل بِر، پیتر سارسگارد و رایلی کیو به لیست بازیگران فیلم «گناهکار» (با عنوان اصلی The Guilty) اضافه ‌شده‌اند.

نتفلیکس از پیوستن بازیگران جدید به یکی از پروژه‌هایش خبرداد. بیل بِر، پیتر سارسگارد و رایلی کیو به لیست بازیگران فیلم «گناهکار» (با عنوان اصلی The Guilty) اضافه ‌شده‌اند و با این پروژه همکاری خواهند کرد.
بِیرون باوِرز، ایثن هاک، دیوید کاستانیدا، دواین جوی راندولف، کریستینا ویدال، پل دِینو، آدریان مارتینز، بو نپ و ادی پترسن از دیگر بازیگران این فیلم هستند و با جیک جیلنهال همکاری خواهند کرد.

آنتوان فوکوآ بر روی صندلی کارگردانی خواهد نشست و نیک پیزولاتو سازنده‌ سریال محبوب «کارآگاه حقیقی» (با عنوان اصلی True Detective) نویسندگی فیلم‌نامه را بر عهده‌ دارد. متن فیلم‌نامه بر اساس نسخه‌ دانمارکی فیلم درام «گناهکار» به کارگردانی گوستاو مولر نوشته می‌شود. این فیلم دانمارکی در سال ۲۰۱۸ برای اولین بار در جشنواره‌ فیلم ساندنس به نمایش گذاشته شد.

فیلم، با یک تماس تلفنی صبحگاهی با مرکز پلیس آغاز می‌شود. جو بایلر (با بازی جیک جیلنهال)، اپراتور این تماس است و تلاش می‌کند تماس‌گیرنده را از خطری که تهدیدش می‌کند نجات دهد ولی متوجه می‌شود قضیه آن‌طور نیست که به نظر می‌رسد…

جیلنهال ستاره‌ و تهیه‌کننده‌ فیلم است؛ او به همراه شریکش ریوا مارکر در کمپانی Nine Stories Productions تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده‌دارند. فوکوآ و کت اسمیک از طرف شرکت Fuqua Films، اسکات گرین‌برگ، مایکا لیتواک، گری مایکل والترز، دیوید لیتواک و سوتلانا متکینا از طرف شرکت Bold Films از دیگر تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. همچنین دیوید هرینگ از طرف Amet Entertainment ، آنی مارتر، جاستین بورش، کریستین مرکوری، جان اوکس و لینا فلینت مدیران اجرایی تولید هستند.

آیا همکاری ستاره‌هایی که نام برده شدند و پیتر سارسگارد و رایلی کیو به نتیجه‌ای درخشان منتهی می شود؟ باید منتظر ماند و دید.


منبع:‌ The Wrap

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil