روز دوم D23 ؛ از پوستر جدید جنگ ستارگان تا بازیگر جدید اترنالز و انیمیشن تازه پیکسار

در روز دوم D23 هم کلی اتفاق افتاد. شرکت دیزنی از فیلم‌‌ها و انیمیشن‌های جدید خود رونمایی کرد و حتی تاریخ اکران آن‌ها را هم گفت.

در روز دوم D23 شرکت دیزنی، اطلاعات جدیدی از پروژه‌های جدید این شرکت منتشر شد. لوکاس فیلم به همراه دیزنی پوستر جدیدی از فیلم «جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر» منتشر کردند. بازیگرانی مانند «دیزی ریدلی»، «آدام درایور»، «مارک همیل» و «جان بویگا» در این فیلم بازی می‌کنند. نقش پرنسس لیا هم همچنان توسط «کری فیشر» بازی می‌شود. گفته شده که از سکانش‌های نشان داده نشده از کری فیشر در فیلم‌های قبلی برای حضور او در این فیلم استفاده شده است. فیلم جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر توسط «جی. جی. آبرامز» کارگردانی می‌شود و آهنگ‌ساز آن هم «جان ویلیامز» است که کار موسیقی‌های فیلم اول این مجموعه که در سال ۱۹۷۷ ساخته شده بود را هم انجام داده است. در ادامه می‌توانید پوستر فیلم جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر را ببینید.

در روز دوم D23 از تاریخ اکران فیلم «پلنگ سیاه ۲» هم رونمایی شد. رییس استودیوهای مارول اعلام کرد که فیلم پلنگ سیاه ۲ در تاریخ ۱۶ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ اکران می‌شود. این فیلم توسط «رایان کوگلر» ساخته خواهد شد که قبلا فیلم اول پلنگ سیاه و کرید  و کرید ۲ را هم ساخته بود. اولین فیلم بلک‌ پنتر در بهمن ماه سال ۲۰۱۸ اکران شد و توانست به فروش خوبی دست پیدا کند. این فیلم به فروش ۱٫۳ میلیارد دلار در سرتاسر دنیا رسید.

در ادامه روز دوم D23 یکی دیگر از بازیگران فیلم «اترنالز» هم مشخص شد. فیلم اترنالز که یکی از فیلم‌های مهم فاز چهارم فیلم‌های دنیای مارول است کم‌کم به پروژه هیجان‌انگیزی تبدیل شده است. مشخص شد که «کیت هرینگتون» بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» هم یکی از بازیگران فیلم اترنالز خواهد بود. حتی مشخص شد که «جما چان» هم نقش «سرسی» و «بری کیوگن» هه در این پروژه حضور دارند. چند هفته پیش شایعه شده بود که جما چان قصد دارد در فیلم اترنالز بازی کند. بری کیوگن هم به تازگی در سریال «چرنوبیل» بازی کرده بود. از دیگر بازیگران فیلم اترنالز می‌توان به «آنجلینا جولی» و «ریچارد مدن» اشاره کرد. فیلم اترنالز قرار است در تاریخ ۱۵ آبان ماه سال ۱۳۹۹ اکران شود.

یکی دیگر از فیلم‌هایی که در روز دوم D23 به نمایش درآمد «کروئلا» بود. در این فیلم «اما استون» نقش «کروئلا دویل» را بازی می‌کند. این فیلم از روی کتابی با همین نام ساخته شده است. قبلا در دهه ۷۰ میلادی فیلم کروئلا ساخته شده بود و حالا استون قصد دارد نقش این شخصیت «پانک راک» را بازی کند. از دیگر بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند می‌توان به «اما تامپسون»، «جوئل فرای» و «پائول والتر هاوسر» اشاره کرد. این فیلم در تاریخ ۸ خرداد ماه ۱۳۹۹ اکران می‌شود.

شرکت دیزنی در روز دوم D23 از پروژه جدید شرکت پیکسار هم رونمایی کرد. انیمیشن جدید پیکسار روح نام دارد و بازیگرانی مانند «جیمی فاکس» و «تینا فی» صداپیشه شخصیت‌های اصلی آن هستند. «پیت داکتر» از پیکسار به این موضوع اشاره کرد که این انیمیشن می‌گوید که «روح» از کجا آمده است. این پروژه‌ای بوده که پیسکار واقعا می‌خواست آن را خلق کند. قهرمان اصلی فیلم «جو گاردنر» نام دارد که صداپیشه آن «جیمی فاکس» است. او یک معلم موسیقی است  و وقتی در حال خواب دیدن است، یک حرکت اشتباه انجام می‌دهد و روحش را از بدنش جدا می‌شود. از اینجا به بعد جو که اکنون روح است می‌تواند به تمام دنیا و عالم هستی سفر کند. کارگردان این انیمیشن پیت داکتر است که قبلا برای ساخت انیمیشن‌های «بالا» و «درون و بیرون» اسکار برده بود. این انیمیشن هم قرار است در تاریخ ۳۰ خرداد ماه سال ۲۰۲۰ اکران شود.

در فیلیمو تماشا کنید: انیمیشن soul

در ادامه اتفاقاتی که در روز دوم D23 رخ داد می‌توان به رونمایی از یک انیمیشن دیگر توسط دیزنی اشاره کرد. انیمیشن «رایا و آخرین اژدها» (Raya and the Last Dragon) که با الگو برداری از فرهنگ جنوب آسیا و کشورهای تایلند و ویتنام و مالزی ساخته شده است. فیلم توسط «پائول بریگز» و «دین ولینز» ساخته می‌شود. این انیمیشن هم در تاریخ ۶ آذر ماه ۲۰۲۰ راهی سینما می‌شود.

پوستر انیمیشن «منجمد ۲» هم در ادامه رویداد D23 به نمایش درآمد. در انیمیشن منجمد ۲ بازیگرانی مانند «کریستن بل»، «ایدینا منزل» و «جش گد» به صداپیشگی پرداخته‌اند. کارگردان این انیمیشن هم «جنیفر لی» خواهد بود که برای ساخت قسمت اول انیمیشن منجمد جایزه اسکار بهترین انیمیشن را هم دریافت کرده بود. در ادامه می‌توانید پوستر جدید انیمیشن منجمد ۲ را ببینید.


منبع: Coming Soon 1Coming Soon 2Coming Soon 3Coming Soon 4

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil