ثبت رکورد تازه در تماشای آنلاین؛ مخاطبان «مانکن»، مشتاق‌تر از همیشه!

در آستانه توزیع یازدهمین قسمت از سریال عاشقانه و پرالتهاب «مانکن»، رکوردی جدید در تماشای آنلاین این سریال ثبت شده است.

چشم‌انتظار التهاب‌های عاشقانه

در آستانه توزیع یازدهمین قسمت از سریال عاشقانه و پرالتهاب «مانکن»، رکوردی جدید در تماشای آنلاین این سریال ثبت شده است که از اشتیاق مخاطبان برای دیدن آن در روز توزیع خبر می‌دهد. به گزارش روابط عمومی فیلیمو، با انتشار ۱۰ قسمت از مجموعه «مانکن»، این سریال با مجموع ۶۲.۶ میلیون دقیقه تماشا در روزهای اول انتشار هر قسمت، توانسته است تماشاگران را چشم‌انتظار پخش قسمت‌های جدید نگه دارد.

با اینکه سریال «هیولا» همچنان به‌عنوان رکورددار تماشای آنلاین در میان سریال‌های پخش‌شده در شبکه نمایش خانگی شناخته می‌شود و تاکنون بیشترین میزان تماشا را به خود اختصاص داده، اما مجموع تماشای ۱۰ قسمت ابتدایی آن در اولین روز پخش، به میزان ۳۰.۲ میلیون دقیقه ثبت شده است؛ عددی که تقریبا با نیمی از رکورد «مانکن» در مقیاس مشابه برابری می‌کند و تقابل ژانرهای کمدی و عاشقانه را در ایجاد اشتیاق برای تماشاگران نشان می‌دهد.

بااین‌حال و با در نظر گرفتن این نکته که میزان تماشای آنلاین، روند روبه‌رشدی دارد و همچنین تعداد کل اپیزودهای سریال «مانکن» از سریال «هیولا» بیشتر است، همچنان باید منتظر ماند تا رکوردهای تازه‌تر ثبت و سرنوشت پرمخاطب‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی مشخص شود.

سریال مانکن

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil