رکورد جدید برای انتقام جویان آخر بازی

در آخر هفته گذشته، رکورد جدیدی برای انتقام جویان آخر بازی ثبت شد؛ این فیلم به فروش جهانی ۲٫۱۸۸ میلیارد دلار دست پیدا کرد و دومین فیلم پرفروش تاریخ سینما شد.

استقبال از جدیدترین فیلم «انتقام‌جویان» به اندازه‌ای بود که رکورد جدید برای انتقام جویان آخر بازی ثبت شد. در آخر هفته گذشته، فیلم «انتقام جویان آخر بازی» توانست به فروش جهانی ۲۸۲ میلیون دلار دست پیدا کند. این فروش از اکران این فیلم در ۵۵ کشور مختلف به‌دست آمده است. آمار به دست آمده باعث شده که کل فروش بین‌المللی این فیلم به ۱٫۵۶۹ میلیارد دلار برسد و به همین دلیل رکورد جدید برای انتقام جویان آخر بازی شکل گرفته است.


۱۰ نکته که باید قبل از تماشای «انتقام‌جویان: پایان بازی» بدانید


فروش بین‌المللی فیلم انتقام‌جویان آخر بازی بیشتر از فیلم «تایتانیک» با ۱٫۵۶۹ میلیارد دلار و کمتر از فیلم «آواتار» با ۲٫۰۲۸ میلیارد دلار است. فیلم جدید انتقام‌جویان رسما به دومین فیلم پرفروش در دنیا تبدیل شده است. فروش کل این فیلم به ۲٫۱۸۸ میلیارد دلار رسیده و توانسته فروش کلی فیلم تایتانیک که ۲٫۱۸۷ میلیارد دلار بوده را پشت سر بگذارد؛ اما همچنان فیلم آواتار با فروش کلی ۲٫۸ میلیارد دلار پرفروش‌ترین فیلم دنیا است.

در آخر هفته گذشته فیلم انتقام جویان آخر بازی به پرفروش‌ترین فیلم در کشورهای مختلف به جز ژاپن تبدیل شد. بیست و دومین فیلم دنیای مارول به رکورد شگفت‌انگیزی دز کشور چین دست پیدا کرد. این فیلم هالیوودی به فروش ۸۷۵ میلیارد دلاری در چین دست پیدا کرده است. فروش این فیلم در بریتانیا ۸۹٫۹ میلیون دلار و در کره جنوبی هم ۸۲٫۱ میلیون دلار بوده است.

فروش این فیلم در کشور هند از فروش «جنگ ابدیت» هم بیشتر شد. این فیلم در هند فروش ۵۲ میلیون دلاری داشت. در حالی که رکورد جدید برای انتقام جویان آخر بازی ثبت شده، دیگر فیلم‌های این هفته در باکس آفیس هم فروش بدی را تجربه نکردند.  فیلم «نفرین لیورونا» از طرف شرکت برادران وارنر به فروش ۵٫۸ میلیون دلاری در ۷۷ کشور دنیا دست پیدا کرد. فروش کل این فیلم به ۵۵ میلیون دلار در کشور آمریکا و ۱۰۳ میلیون دلار در سرتاسر جهان رسید.

فیلم «پارک شگفت‌انگیز» از شرکت «پارامونت» به فروش ۴٫۷ میلیون دلاری در این آخر هفته دست پیدا کرد و فروش کلی آن به ۶۶٫۷ میلیون دلار رسید. در باکس آفیس این هفته فیلم کمدی «لانگ شات» با بازی «شارلیز ترون» و «ست روگن» هم فروش ۳٫۳ میلیون دلاری داشت. فروش این فیلم در آمریکا به ۱۰ میلیون دلار و در سایر کشورهای دنیا به ۱۳٫۳ میلیون دلار رسید.


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil