رکورد فروش انتقام جویان آخر بازی سینما را تکان داد

فیلم «انتقام جویان: آخر بازی» بالاخره در آمریکای شمالی اکران شد و توانست رکورد جدیدی برای دیزنی ثبت کرد و به فروش شگفت‌انگیزی در اولین پنجشنبه اکران یک فیلم رسید.

فیلم «انتقام جویان آخر بازی» بالاخره در آمریکای شمالی اکران شد و توانست رکورد جدیدی برای دیزنی ثبت کرد و به فروش شگفت‌انگیزی در اولین پنجشنبه اکران یک فیلم رسید. فیلم انتقام جویان: آخر بازی در اولین شب اکران خود در آمریکای شمالی فروش ۶۰ میلیون دلاری را تجربه کرد. این فیلم رکورد اولین شب اکران فیلم «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» که ۵۷ میلیون دلار را شکست.

فروش جهانی جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های انتقام جویان هم به رکورد جدیدی دست پیدا کرد. فروش این فیلم ۳۰۵ میلیون دلار در ۲۵ کشور مختلف در مدت دو روز بوده است. این فیلم رکورد فروش در کشور چین، تایوان، تایلند، استرالیا و انگلیس را هم شکست.


نقد و بررسی سریال روز سوم | آیا جود لا از این جزیره جان سالم به در خواهد برد؟


رکورد فروش انتقام جویان در سینما

نگاهی کوتاه به فیلم تنها | دختری که برای زنده‌ماندن فرار می‌کند


سال گذشته در فیلم «انتقام جویان: جنگ ابدی» تمام ابرقهرمان‌ها به جنگ تانوس رفتند. تانوس قصد داشت با استفاده از سنگ‌های ابدیت نیمی از موجودات زنده دنیا را از بین ببرد. با تمام تلاشی که ابرقهرمان‌های انجام دادند، تانوس موفق شد هدف خود را عملی کند و نیمی از جمعیت دنیا نابود شدند. فیلم انتقام جویان: آخر بازی تلاش مجدد ابرقهرمان‌های برای از بین بردن تانوس و جبران اتفاقات گذشته را نشان می‌دهد.  آخرین قسمت از فیلم انتقام جویان امتیاز ۹۶ درصد را از سایت Rotten Tomatoes را کسب کرده که نشان می‌دهد این فیلم نظر اکثر منتقدان را به خود جلب کرده است.


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil