رکورد فصل سوم چیزهای عجیب شگفت‌انگیز بود

رکورد فصل سوم چیزهای عجیب برای نتفلیکس شگفت‌انگیز بود. این سریال تنها در چهار روز بیش از ۴۰ میلیون بیننده داشت و ۱۸ میلیون نفر آن را تا انتها دیدند.

بهتر است هر چه زودتر فصل سوم سریال «چیزهای عجیب» را ببینید تا کسی این سریال را برای شما اسپویل نکند. تاکنون ۱۸ میلیون نفر در سرتاسر دنیا فصل سوم این سریال را تماشا کرده‌اند. بر اساس توییت نتفلیکس رکورد فصل سوم چیزهای عجیب شگفت‌انگیز بوده است. بیش از ۴۰ میلیون بیننده یکی از رکوردهای فصل سوم این سریال به شمار می‌آید. همچنین مشخص شده که ۱۸٫۲ میلیون نفر تا این لحظه فصل سوم را به پایان رسانده‌اند.

براساس گفته نتفلیکس رکورد فصل سوم چیزهای عجیب شامل ۴۰٫۷ میلیون بیننده می‌شود. این سریال رکورد  بیشترین بیننده در چهار روز ابتدایی را به خود اختصاص داده است. این رکورد قبلا در اختیار فیلم «راز جنایت» با بازی «آدام سندلر» و «جنیفر آنیستون» بود که ۳۰ میلیون بیننده در سه روز اول به دست آورده بود.

رکورد فصل سوم چیزهای عجیب

پس از ثبت رکورد فصل سوم چیزهای عجیب ، مردم منتظر فصل چهارم این سریال هستند. کاربران در توییتر به نتفلیکس اعلام کرده‌اند که فصل چهارم را زودتر بسازد. البته نتفلیکس هنوز صحبتی درباره ساخت فصل چهارم و پنجم این سریال نکرده است؛ اما «دیوید هاربر» یکی از بازیگران این سریال در مصاحبه‌ای گفته بود که بعید نیست فصل‌های بعدی این سریال هم ساخته شوند. او گفته بود:

ما فصل چهارم و پنجم سریال چیزهای عجیب را هم بازی می‌کنیم. هنوز درباره این موضوع بحث می‌کنیم. من با پیچیدگی‌های سریال آشنا هستم و این موضوعی بود که با سازندگان سریال درباره آن بحث کردم.


منبع: CBS

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil