اثری جدید از نویسنده فیلمنامه «شیوع»

شبکه AMC اعلام کرده است که با ساخت سریال «سرود ملی» که یک مجموعه هشت‌قسمتی است توسط اسکات زد. برنس (نویسندهٔ فیلمنامه «شیوع») موافقت کرد.

شبکه AMC اعلام کرده است که با ساخت سریال «سرود ملی» که یک مجموعه هشت‌قسمتی است توسط اسکات زد. برنس (نویسندهٔ فیلمنامه «شیوع») موافقت کرده و مارک جانسون مدیر تولید مجموعه خواهد بود؛ جانسون پیش‌ازاین یک جایزه اسکار برای فیلم «مرد بارانی» و دو جایزه اِمی برای سریال «بریکینگ بد» را از آن خود کرده است.

گفته می‌شود که «سرود ملی» یک سریال موزیکال درام و کمدی درباره یک خانواده طبقه متوسط در میانه غربی آمریکاست که درحالی‌که از نردبان جامعه آمریکایی به زیر کشیده می‌شوند و تلاش می‌کنند جلوی سقوط خود را بگیرند، در زمان‌های مختلف در مورد شرایطشان آواز می‌خوانند. تی بون برنت (آهنگساز فیلم «دل دیوانه») برنده اسکار، به‌عنوان مدیر تولید موسیقی با سریال همراهی می‌کند و کرگ فین از گروه موسیقی راک The Hold Steady ترانه و ساخت موسیقی را بر عهده دارد.

«سرود ملی» اولین سریال از قرارداد همه‌جانبه و چندساله جانسون با AMC Studio است و او تا زمانی که کمپانی دیگری خریدار کارهایش باشد به ساخت سریال‌های جدید برای استودیو ادامه می‌دهد. درحالی‌که جانسون به‌عنوان مدیر تولید سریال درام و تحسین‌برانگیز«بهتره با ساول تماس بگیری» مشغول به کار است، قرارداد همه‌جانبه‌اش رابطه کاری هیجان‌انگیز او با AMC Networks و AMC Studios را گسترش داده است. او اخیرا مدیر تولید سریال درام و برنده جایزه امی «بریکینگ بد» بوده و همچنین مدیر تولید سریال «بایست و آتش بگیر» و سریال «جبران» برای شبکه ساندنس نیز بوده است.

سارا برنت، مدیر AMC Networks’ Entertainment Group و AMC Studios گفت: « سریال «سرود ملی»، سریالی درام و خانوادگی است که حرف‌های تأثیرگذاری درباره حساسیت‌های کشور ما، جهان ما و سیاره ما می‌گوید، علاوه بر این … موزیکال هم است! اسکات، نویسنده خارق‌العاده‌ای است و نوشته‌های او بسیار اصیل، قوی، خنده‌دار و تأثیرگذار هستند. او داستان منحصربه‌فرد سریال را زنده می‌کند و ما از کار کردن با او بسیار خوشحال هستیم؛ و از اینکه همکاری سازنده‌مان با مارک ادامه پیدا می‌کند هم بسیار راضی هستیم و بسیار خوش‌شانس بوده‌ایم که در ساخت بعضی از تحسین‌برانگیزترین سریال‌های دهه اخیر با او همکاری داشتیم.»

برنز درباره این سریال گفت: «کرگ، تی بون و من برای کار کردن با مارک و AMC بسیار هیجان داریم. ما به خاطر شانسی که برای نوشتن درباره این لحظه از تاریخ پیدا کرده‌ایم بسیار قدردان هستیم و شخصیت‌های داستانمان را غرق در موسیقی کرده‌ایم. باید از سارا، سوزی و همهٔ افراد دیگر در AMC به خاطر دوراندیشی موافقت با ساخت سریال «سرود ملی» قدردانی شود.»

جانسون گفت: «هنوز باور نمی‌کنم که AMC و من توانستیم این تیم رؤیایی داستان‌گو را دورهم جمع کنیم. ما قصد داریم چیزی خلق کنیم که هم سرگرم‌کننده باشد و هم منحصربه‌فرد؛ و آن را با لحظات، دیالوگ‌ها و موسیقی روایت کنیم.»
برنز به خاطر فیلم پیشگویی‌کننده و درام سال ۲۰۱۱ خود «شیوع» در اخبار این چند هفته اخیر حضور داشته است؛ فیلمی که به علت شیوع ویروس کرونا در آمریکا به یکی از محبوب‌ترین فیلم‌ها تبدیل شده است. او نویسنده چند فیلم دیگر از استیون سودربرگ مانند «اطلاع‌رسانی!»، «عوارض جانبی» و «رختشویگاه» است. او همچنین نویسنده فیلم «اولتیماتوم بورن» به کارگردانی پل گرینگرس است و اخیراً برای آمازون فیلم درام «گزارش» با بازی آدام درایور را کارگردانی کرده است.

جانسون به‌تازگی تهیه‌کننده فیلم «ال کامینو: فیلم بریکینگ بد» به کارگردانی وینس گیلیگان و با بازی آرون پال بوده است. او همچنین تهیه‌کننده فیلم در حال ساخت و مهیج «چیزهای کوچک» درباره یک قاتل زنجیره‌ای با بازی دنیزل واشینگتون، رامی ملک و جرد لتو است؛ که هر سه آنها از برندگان جایزه اسکار هستند.
برنت به‌عنوان آهنگساز تجربه‌های زیادی داشته است و سریال «کارآگاه حقیقی» محصول HBO و فصل اول «نشویل» ساخت ABC از تجربه‌های او در تلویزیون هستند. کرگ فین گروه موسیقی The Hold Steady را در سال ۲۰۰۳ تأسیس کرد و سال گذشته اولین کتاب خود که مجموعه‌ای از ترانه‌هایش با عنوان «نمی‌توانم همیشه تشکر کنم» بود را منتشر کرد.

منبع: Collider

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil