ساخت سریال گسلیت (Gaslit) با حضور دن استیونز و بتی گیلپین | جریان رسوایی واترگیت

ساخت سریال گسلیت همچنان در جریان است و تیم بازیگران این اثر با حضور دن استیونز و بتی گیلپین تکمیل شد. پیش از این نیز حضور بازیگران توانمندی مانند جولیا رابرتز، شان پن و آرمی همر در این اثر تایید شده بود.

ساخت سریال گسلیت (Gaslit) همچنان در جریان است و تیم بازیگران این اثر با حضور دن استیونز و بتی گیلپین تکمیل شد. پیش از این نیز حضور بازیگران توانمندی مانند جولیا رابرتز، شان پن و آرمی همر در این اثر تایید شده بود. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


دن استیونز و بتی گیلپین در سریال گسلیت در نقش زوج بدنام مو و جان دین ایفای نقش خواهند کرد؛ این زوج کسانی بودند که در دوران ریاست جمهوری نیکسون درگیر رسوایی سیاسی شدند.

گسلیت بر اساس پادکست Slow Burn Slate ساخته شده و برداشتی مدرن از واترگیت (اتفاق‌هایی که بین سال‌های ۱۹۷۲–۱۹۷۵ در هتلی به همین نام در واشینگتن، دی.سی. اتفاق افتاد و در نتیجه آن‌ها ریچارد نیکسون رئیس‌جمهور وقت ایالات متحده آمریکا از سمت خود کناره‌گیری کرد.) را به‌نمایش می‌گذارد؛ در این مجموعه شاهد داستان‌های ناگفته و شخصیت‌های فراموش شده این رسوایی هستیم. در سریال گسلیت بیش از هرچیز، دست‌وپا زدن‌های نیکسون، رفتار زیردستان فرصت‌طلب او و درنهایت فروپاشی آنچه که برپا کرده بود، به چشم می‌آید.

سریال گسلیت قرار بود در سال ۲۰۲۰ ساخته شود اما دچار برخی تغییرات شد و تولید آن به تعویق افتاد؛ در جریان این تغییرات، جوئل اجرتون، نش اجرتون و آرمی همر از این تیم جدا شدند.

منبع: SlashFilm


حضور جولیا رابرتس، شان پن، آرمی همر و جوئل اجرتون در یک سریال درام جدید

ساخت سریال گسلیت

خبر منتشر شده در تاریخ ۶ اسفند ۱۳۹۸
یک سریال درام جدید با پتانسیل بالا در راه است: ساخت سریال«گسلیت» یا «Gaslit» با حضور جولیا رابرتس، شان پن، آرمی همر و جوئل اجرتون خبر خوبی به نظر می‌رسد. درواقع، با توجه به تیم بازیگران و این امر که سام اسماعیل سازنده مجموعه تلویزیونی «آقای ربات») کارگردانی این مجموعه را بر عهده دارد، می‌توان مطمئن بود که نتیجه کار، سریالی است که به‌محض آغاز پخشش در خانه‌ها روی پرده سینما هم خواهد رفت.


بهترین فیلم های ولنتاین | زمانی برای دوست داشتن


«گسلیت» اقتباسی از سری مستندهای صوتی «Slate» است؛ مستندهایی که برداشتی مدرن از رسوایی واترگیت را ارائه می‌دادند که روی داستان‌های ناگفته و شخصیت‌های فراموش‌شده این رسوایی تمرکز داشت: از زیردست‌های فرصت‌طلب و پر از اشتباه نیکسون گرفته تا پشتیبانی‌های متعصبانه دیوانه‌وار و هم‌دستی در جنایت‌هایشان و افشاگری‌های غم‌انگیزی که درنهایت کل تشکیلات فاسد را به زیر کشید. جولیا رابرتس نقش در مارتا میشل، شخصیت مشهور و محبوب ایالت آرکانزاس و همسر جان میشل (دادستان کل دولت نیکسون) ظاهر می‌شود؛ شخصیت مهمی که چندان هم رازدار نیست. مارتا علی‌رغم وابستگی به حزب سیاسی‌اش، اولین کسی است که دخیل بودن نیکسون در واترگیت را علنی می‌کند و هم ریاست جمهوری و هم زندگی شخصی خودش را زیر ذره‌بین می‌برد. جولیا رابرتز، پیش از این در سریال «هوم‌کامینگ» یا «بازگشت به خانه» محصول شبکه آمازون با سام اسماعیل همکاری کرده است.

شان پن نقش همسر مارتا، جان میشل را بازی می‌کند. میشل، به‌عنوان دادستان کل، قابل‌اعتمادترین مشاور و بهترین دوست نیکسون است. او زودجوش، بددهن و بی‌رحم است؛ اما بااین‌حال با تمام وجود عاشق همسر بسیار رک و صریحش است و مجبور می‌شود که بین مارتا و رئیس‌جمهور یکی را انتخاب کند.

آرمی همر، نقش جان دین (مشاور کاخ سفید) را بازی می‌کند که بین جاه‌طلبی‌اش و تقلا بر سر اینکه آیا می‌تواند برای حمایت از رئیس‌جمهور دروغ بگوید یا نه، در کشمکش است. جوئل اجرتون نقش جی گوردن لیدی (سرباز کهنه‌کار جنگ کره و افسر سابق اف‌بی‌آی) را بازی می‌کند که مدیرعامل واحد لوله‌بازکنی نیکسون است؛ این واحد وظیفه حذف اخبار شرم‌آوری را دارد که به روزنامه‌های پنتاگون درز کرده است. اجرتون و برادرش مسئولیت کارگردانی را هم بر عهده دارند.

ساخت سریال «گسلیت» توسط کمپانی یونیورسال کانتنت پروداکشنز انجام می‌شود و بر روی سرویس‌های استریم پخش خواهد شد؛ به احتمال زیاد، آمازون برای پخش آن پیش‌قدم می‌شود.


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil