فیلمبرداری فصل چهارم سریال «کشتن ایو» به تأخیر افتاد

قرار بود فصل چهارم سریال «کشتن ایو» در سال ۲۰۲۱ منتشر شود اما شیوع ویروس کرونا فیلمبرداری آن را به تأخیر انداخته است.

بالاخره روزی می‌رسد که مجبور نباشم هر روز و بدون وقفه درباره آثاری که به خاطر کووید-۱۹ به تعویق انداخته شده‌اند مطلب بنویسم؛ اما امروز آن روز نیست. طبق آخرین خبرها، ساخت فصل چهارم سریال «کشتن ایو» (با عنوان اصلی Killing Eve) برای مدت‌زمان نامعلومی به تعویق افتاده است. این سریال در اروپا فیلمبرداری می‌شود و فیلمبرداری آخرین فصل آن قرار بود در ماه آگوست آغاز شود؛ اما الآن امکان این کار وجود ندارد و هیچ‌کس هم نمی‌داند که کار چه زمانی رسماً آغاز خواهد شد. با فیلیمو شات همراه باشید.


جودی کومر در فیلم توشه | با معشوقه ناپلئون بناپارت آشنا شوید


خبرگزاری ددلاین در گزارشی اعلام کرده است که ساخت فصل چهارم سریال «کشتن ایو» به تعویق افتاده و خب چه دلیلی غیر از کرونا وجود دارد؟ محل‌های فیلمبرداری این سریال ترکیبی از مکان‌هایی در اروپاست که در این زمان خاص به خاطر همه‌گیری کرونا دسترسی به بسیاری از آن‌ها امکان‌پذیر نیست. علاوه بر آن، شایعه‌های تأیید نشده‌ای هم وجود دارد مبنی بر اینکه ساندرا اوه فعلاً برای سوار هواپیما شدن و رفتن به اروپا مردد است، که خب راستش را بخواهید چه کسی می‌تواند او را سرزنش کند؟

بیانیه رسمی تهیه‌کنندگان سریال از این قرار است:

«سریال «کشتن ایو» در مکان‌های مختلفی در اروپا فیلمبرداری می‌شود. به خاطر بلاتکلیفی کشورها بر اثر کووید-۱۹، در زمان فعلی هیچ برنامه‌ای برای فیلمبرداری فصل چهارم قطعی نشده و امکان رخ دادن اتفاق‌های مختلفی وجود دارد.»

سریال «کشتن ایو» توسط فیبی والر-بریج خلق شده و او سرپرست نویسنده‌ها در فصل اول سریال هم بوده است. ساندرا اوه در این سریال در نقش زنی به نام ایو را بازی می‌کند که یک افسر ام‌آی‌فایو است. او تمام حواس خود را روی یک آدمکش حرفه‌ای به نام ویلانل متمرکز کرده است و ویلانل (با بازی جودی کومر) هم به‌نوبه خود روی ایو متمرکز می‌شود. این دو زن به سمت یکدیگر کشیده می‌شوند و در تمامی فصل‌های سریال موقعیتی پیش می‌آید که آدم از خودش می‌پرسد‌ آیا در نهایت آن‌ها به هم خواهند رسید یا نه؟ فصل سوم در حالی تمام شد که به نظر می‌رسید این دو نفر بیشتر از همیشه به هم نزدیک هستند، اما مثل همیشه همه‌چیز روی هوا رها شد.


معرفی بهترین سریال‌های سال ۲۰۲۰ را در فیلیمو شات بخوانید


با وجود این که بعضی از طرفدارها از سریال ناامید شده‌اند، من هنوز هم منتظر فصل جدید هستم. داستان ایو و ویلانل هنوز فاصله زیادی با نخ‌نما شدن دارد؛ دلیل انتظار من هم به همین خاطر است. فصل چهارم سریال «کشتن ایو» قرار بود سال ۲۰۲۱ منتشر شود، اما با به تعویق افتادن فیلمبرداری آن تقریباً می‌شود با اطمینان گفت که این اتفاق نخواهد افتاد و ممکن است تا سال ۲۰۲۲ موفق به دیدن آن نشویم.


منبع: SlashFilm

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil