ساخت فیلم بازیکن شماره دو آماده | آیا اسپیلبرگ کارگردان خواهد بود؟

به نقل از ارنست کلاین نویسنده‌ رمان‌های مجموعه‌ بازیکن آماده، ساخت فیلم بازیکن شماره دو آماده (Ready Player Two) حتمی شده است و به‌زودی در مراحل اولیه‌ تهیه و تولید قرار خواهد گرفت.

به نقل از ارنست کلاین نویسنده‌ رمان‌های مجموعه‌ بازیکن آماده، ساخت فیلم بازیکن شماره دو آماده (Ready Player Two) حتمی شده است و به‌زودی در مراحل اولیه‌ تهیه و تولید قرار خواهد گرفت.
آماده‌اید تا یک بار دیگه با انبوهی از خاطرات و ارجاعات فرهنگ پاپ مواجه شوید؟ دنباله‌ای بر بازیکن شماره یک آماده (Ready Player One) به لطف همه‌گیری بیماری کرونا قرار است به میدان بیاید. ارنست کلاین رمان‌نویس در گفتگویی اعلام داشته که اقتباس از کتاب او یعنی بازیکن شماره دو آماده می‌تواند انجام بشود و به‌صورت محصولی تصویری دربیاید. قرار است تا حق اقتباس و کار روی این اثر را شرکت برادران وارنر بگیرد. هرچند وی اشاره‌ای به فیلمنامه‌نویس یا کارگردان احتمالی این قسمت نداشت.

کلاین به شبکه‌ اینورس گفت: «کار هنوز در مراحل اولیه است. بخصوص از زمانی که هالیوود با مشکل کرونا مواجه شده همه‌چیز کمی به هم ریخته. اما از روی تجربه‌ام می‌توانم بگویم که ساخت فیلم اول برای همه بسیار مثبت بود.»
فروش فیلم اول که مبلغی بالغ بر ۵۸۲ میلیون دلار بود، با توجه به بودجه‌ ۱۷۵ میلیون دلاری فیلم یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود. اما طبق گفته‌ نویسنده، او نمی‌خواهد استودیوها را با مبلغی هنگفت شوکه کند. گروه بازیگری فیلم اول تایلر شرایدن، اولویا کوک، بن مندلسون و لنا ویث و مارک ریلنس بودند. اما هنوز معلوم نیست که آیا استیون اسپیلبرگ بازخواهد گشت تا به صندلی کارگردانی این فیلم تکیه بزند یا خیر. او اخیراً از کارگردانی ایندیانا جونز ۵ صرف‌نظر کرده و این کار،‌ سازنده‌ فیلم لوگان (Logan) یعنی جیمز منگلد را بر آن داشته تا جای او را در این محصول تازه شرکت لوکاس فیلم پر کند. ایندیانا جونز ۵ در فصل بهار کلید می‌خورد. اگر اسپیلبرگ در مقام کارگردانی وارد تیم ساخت فیلم بازیکن شماره دو آماده قرار نگیرد، حداقل یکی از تهیه‌کنندگان ارشد این پروژه خواهد بود. درست مثل دنباله‌های بسیاری که بر آثارش مانند پارک ژوراسیک (Jurassic Park) ساخته شده است.


منبع: The Playlist

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil