ساخت فیلم ددپول ۳ به تعویق افتاده بود اما…

کوین فایگی، رئیس مارول استودیوز، در اوایل هفته جاری برای اکران فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه رو فرش قرمز رفت و در این میان، مصاحبه‌هایی هم انجام داد. او دربارۀ فیلم شانگ چی صحبت‌ کرد و درمورد دیگر پروژه‌های مارول مثل مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، انتقام‌جویان ۵ و اسپین‌آف پلنگ سیاه نیز خبرهایی داد و در نهایت سراغ همان چیزی رفت که حسابی منتظرش بودیم: یعنی خبرهای خوب درباره ساخت و پخش ددپول ۳! با فیلیموشات همراه باشید.

شایعات درباره ساخت و زمان پخش ددپول ۳

چندسال پیش که دیزنی کمپانی فاکس را خریداری کرد، باب ایگر (رئیس سابق دیزنی) اعلام کرد که deadpoolتنها شخصیت فاکس مارول است که به همان شکل باقی خواهد ماند. او گفت که ممکن است شخصیت ددپول در دیگر فیلم‌های دنیای سینمایی مارول مورد استفاده قرار بگیرد، اما همان کاراکتری باقی خواهد ماند که از ابتدا می‌شناختیم و دوستش داشتیم. بازیگر نقش ددپول نیز رایان رینولدز است که همیشه این نقش را با انرژی چشمگیری ایفا کرده است. اما همانطور که احتمالاً می‌دانید، مارول گاهی اوقات به قول و قرارهایش پایبند نیست؛ به‌خصوص اگر پای تاریخ اکران فیلم‌ها وسط باشد.

از زمانی که حرف و حدیث‌های انتشار قسمت سوم ددپول در فضای خبری پیچید، شایعات بسیاری در مورد آن پخش شد اما رایان رینولدز به تازگی اعلام کرده است که فیلمبرداری این فیلم در سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد. به دنبال صحبت او، شایعات دیگری نیز به راه افتاد مبنی بر اینکه ددپول ۳ در نوامبر ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.

بر اساس آخرین اخبار مارول، در سال ۲۰۲۳ پنج فیلم از این کمپانی تماشا خواهیم کرد که سه مورد از آنها هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارند و درموردشان چیزی نمی‌دانیم.

 

کوین فایگی وارد می‌شود

کوین فایگی در مصاحبه با ComicBook صحبت‌های رینولدز را تأیید کرد. او گفت که فیلمبرداری ددپول ۳ به احتمال زیاد در سال آینده آغاز می‌شود. زمانی که از او پرسیده شد «آیا مارول تاریخی را برای اکران ددپول مشخص کرده است یا خیر؟» فایگی جواب داد: «بله، همینطور است. فیلمنامه در حال نگارش است و رینولدز نیز برای شکل‌گیری نقشش با نویسندگان همکاری می‌کند.»

رینولدز دربارۀ احتمال فیلمبرداری ددپول ۳ در سال آینده گفته بود:

«نمی‌دانم چند درصد احتمال فیلمبرداری وجود دارد. واقعاً نمی‌توانم درصدی بگویم. شاید ۵۰-۵۰. ما در حال کار بر روی پروژه هستیم تا بهترین اثر ممکن را ارائه دهیم. می‌پرسید که در چه ماهی اکران می‌شود؟ آگوست؟ سال آینده؟ به نظرم همین باشد؛ یعنی به احتمال ۷۰% همین است.»

منبع: BGR

لیست فیلم‌های دنیای سینمایی مارول

خبر منتشرشده در تاریخ ۹ اسفند ۱۳۹۹
اولین جلسه‌ بحث و گفت‌وگو درباره‌ مجموعه‌های تلویزیونی دیزنی پلاس با حضور کوین فایگی، رئیس استودیوی مارول، برگزار شد. فایگی در این جلسه به برنامه‌‌های جدید دنیای سینمایی ماورل می‌پردازد. بیشتر جلسه به گفت‌وگو پیرامون پروژه‌هایی مانند وانداویژن (WandaVision)، فالکون (The Falcon) و کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان (Captain America: The Winter Soldier) اختصاص دارد. البته در این جلسه اشاره‌هایی هم به آینده‌ شخصیت ضدقهرمان رایان رینولدز در فرانچایز ددپول (Deadpool)، می‌شود. با ما در فیلیمو شات همراه باشید تا از هر آنچه که نیاز دارید درباره‌ ددپول بدانید، باخبر شوید.

هنگامی‌که دیزنی دو سال پیش فاکس قرن بیستم را خرید، به‌سرعت سؤالات زیادی درباره‌ آینده‌ ددپول مطرح شد. اینکه آیا ددپول با درجه‌بندی بزرگ‌سال مناسب جهان سینمایی مارول است یا خیر؟ آیا وید وینستون ویلسون به راه خود ادامه خواهد داد؟
این‌ها برخی از سؤال‌هایی است که در این جلسه‌ درباره‌ ددپول مطرح می‌شود.
فایگی در پاسخ به این سؤالات به این نکته اشاره می‌کند:

من فکر می‌کنم ما هر کاری که امروزه انجام می‌دهیم باهدف کودک و بزرگ‌سال است. به‌جز ددپول که در یک ژانر مشخص و برای یک گروه سنی خاصی از مخاطبان تولید شده بود. اما قرار نبود با آن چالشی داشته باشیم. هرچند که ما با یک خط داستانی و یک سفر قهرمانی PG-13 سروکار نداشتیم. ولی بااین‌حال نمی‌خواهیم لحن و فضای بزرگ‌سالانه‌ فیلم، مانع ادامه‌ آن بشود.

علاوه‌بر صحبت درباره‌ ددپول، فایگی به جزئیاتی از آینده‌ مجموعه‌های دیزنی پلاس ازجمله سریال وانداویژن‌ پرداخت. سریالی که پیوندهایی هرچند کم با ددپول دارد. ایوان پینترز، کوئیک سیلور (Quicksilver) فرانچایز مردان ایکس، با حضور در نقش عمو پیترو در قسمت پنج وانداویژن همه را شگفت‌زده کرد. با حضور پینترز، طرفداران شخصیت کوئیک‌سیلور کنجکاو شدند که با بررسی لحظه‌های حضور او در سریال، تصوری درباره‌ آینده‌ مردان ایکس مارول پیدا کنند.

هرچند که فایگی اطلاعات و جزئیات زیادی درباره‌ مردان ایکس نمی‌دهد. اما او درباره‌ تصمیم‌گیری برای حضور کوئیک‌سلیور در سریال‌های دیزنی پلاس به این نکته اشاره می‌کند که از اوایل خلق داستان وانداویژن، نویسندگان به این اتفاق فکر کرده‌ بودند. آیا ورود کوئیک‌سیلور، برنامه‌ بزرگ‌تری برای کراس‌آورهای آینده را نشان می‌دهد؟ البته باید ببینیم در ادامه چه پیش می‌آید. آیا او به فول فایگی یکی از آدم‌های خاصی است که سربه‌سر واندا می‌گذارند. البته می‌توانیم هم فرض کنیم که او درباره‌ی شخصیت آگاتا هارکنس کاترین هان صحبت می‌کند. باید منتظر بمانیم.

منبع: Inverse

خبر منتشر شده در ۲۵ دی ۱۳۹۹
پیش از این گفته بودیم که ساخت ددپول ۳ تا چند سال دیگر اتفاق نمی‌افتد اما خبرهای خوبی در راه است؛ با فیلیمو شات همراه باشید.

طبق گزارش‌های رسیده و یک سال پس از خبر اولیه، رایان رینولدز ساخت فیلم ددپول ۳ را اعلام کرد. کوین فایگی، رئیس بزرگ دنیای سینمایی ماروِل هم پروسه توسعه فیلم را تایید کرد و به هواداران مژده داد.

فایگی در مصاحبه اش با کولیدر گفت: «قسمت سوم دِدپول، رده‌ سنی بزرگسال (R) خواهد داشت. این روزها ما مشغول کار روی فیلمنامه هستیم و از ویژگی‌های مثبت پروژه این است که رایان رینولدز هم بر فیلمنامه نظارت دارد. از آنجایی که رینولدز یک بازیگر موفق در عرصه سینمای امروز است، به‌‌شدت مشغول پروژه‌های مختلف است و به ناچار فیلمبرداری به سال ۲۰۲۲ کشیده خواهد شد. باز هم می‌گویم؛ شخصیت بسیار متفاوتی در دنیای سینمایی ماروِل ظاهر خواهد شد، چون رایان پرانرژی است و همین باعث می‌شود حضور دوباره او در این نقش دیدنی باشد.»

او در ادامه گفت: «پس ما باید تا سال ۲۰۲۲ منتظر ددپول ۳ و البته حضور شگفت‌انگیز رایان بمانیم ولی به این معنا نیست که تا زمانِ اکران فیلم، ستاره فیلم نتواند در هیچ پروژه دیگری ظاهر شود.» چندی بعد، رایان رینولدز در حساب توئیتری‌اش خبر شروع ساخت دنباله فیلم ددپول ۳ را تایید کرد.

در رابطه با اخبار مربوط به دنیای سینمای ماروِل، فایگی در مصاحبه با ورایتی در مورد پتانسیلی که استودیو در چندفصلی بودن سریال‌های دیزنی پلاس و ماروِل دارد، می‌گوید: «پروژه‌های متفاوتی داشته‌ایم که به بهبود و گسترش داستان‌سرایی کمک کرده‌اند؛ طوری که در ادامه تبدیل به فیلم‌های متنوعی شده‌اند. ما الیزابت اولسون را برای یکی از کاراکترهای فیلم دکتر استرنج ۲ و تیونا پَریس را هم برای فیلم کاپیتان ماروِل ۲ انتخاب کرده‌ایم. سریال‌هایی وجود دارند که در عین اینکه کاملا یکپارچه و به‌هم پیوسته هستند، در ذهن سازنده به‌صورت چندفصلی شکل می‌گیرند و سپس ساخته می‌شوند. یکی از موارد جالب در حوزه استریم، سختگیرانه نبودن قوانین است که اجازه می‌دهد به‌عنوان سازنده اثر، به شکلی خلاقانه به هر سو که می‌خواهید حرکت کنید.

منبع: EmpireOnline

 

خبر منتشرشده در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۹۹
ساخت و پخش فیلم «ددپول ۳» در برنامه پنج سال آینده دنیای سینمایی مارول نیست.
به گفته طراح و خالق شخصیت‌های کتاب‌های کامیک، راب لایفلد، طرفداران فیلم‌های مارول انتظار اکران قسمت جدیدی از «ددپول» را حداقل تا ۵ سال آینده نداشته باشند.
لایفلد در مصاحبه‌ای توضیح می‌دهد که باتوجه به جدول زمانبندی تولید و پخش آثار دنیای سینمایی مارول، ساخت فیلم «ددپول ۳» حداقل تا ۵ سال آینده ثبت نشده است. به گفته او تا زمانی که فیلمی در جدول ساخت و پخش قرار نگیرد، سازندگان دنیای سینمایی مارول به فکر تولید آن نمی‌افتند: «احتمالاً خوشحال نخواهید شد ولی با توجه به اینکه برای برنامه‌ریزی جدول سال آینده حضور داشتم، می‌توانم بگویم که کم‌وبیش تا ۵ سال آینده خبری از «ددپول ۳» نخواهیم شنید.»

نویسنده کتاب‌های کامیک، در ادامه اشاره می‌کند که چطور اظهارنظرهایی که در گذشته مبنی بر کمبود توجه به تولید فیلم‌های «ددپول» کرده بود، اشتباه برداشت شد و سازندگان، آن صحبت‌ها را بدگویی و توهین تلقی کردند. او معتقد است اگر بار دیگری سوال‌های همان روزها از او پرسیده شود، ترجیح می‌دهد دروغ بگوید تا بیشتر از این هواداران سینمایی مارول را مشوش نکند.

«پاسخ این سوال که آیا من خبر از فعالیت‌هایی برای تولید فیلم «ددپول» دارم یا نه؟ بله است. البته باید بگویم شروع هیچ فعالیتی در دستور کار نیست. آیا من نگران و ناراحتم؟ درواقع، نه خیلی. آن زمان حرف‌های من پاسخی صادقانه به سوالاتی بود که از من پرسیده می‌شد اما این هفته متوجه شدم که باید دروغ بگویم. فقط باید به مردم و طرفداران بگویم همه‌چیز رنگی، قشنگ و خوشحال است. بهتر است نگران نباشند و مشغول زندگی روزمره خودشان باشند؛ چرا که این همان چیزی است که طرفداران به دنبال شنیدنش هستند.»

زمانی که در سال ۲۰۱۹ کمپانی دیزنی استودیو قرن بیستم را خرید، طبیعتاً امتیاز تولید آثاری چون «مردان ایکس» و «ددپول» و هر چیز مربوط به پردازش شخصیت‌های آن‌ها را در اختیار گرفت. (شایان‌ذکر است که هردو، در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ بسیار موفق عمل کرده بودند.)
تهیه‌کننده معروف سینمای مارول، کوین فایگی، سال گذشته در کامیک کان سن‌دیگو اعلام کرد برنامه‌هایی برای ورود مجموعه فیلم‌های «مردان ایکس» به دنیای سینمایی مارول دارد؛ اما زمان دقیقی برای این رویداد تعیین نکرد.
دنیای سینمایی مارول اخیراً عنوان برخی از فیلم‌ها وبرنامه‌هایی را که تا سال ۲۰۲۲ خواهیم دید منتشر کرده است؛ این فیلم‌ها شامل «بیوه سیاه»، «شانگ چی»، قسمت دوم «دکتر استرنج»، «ثور: راگناروک»، «کاپیتان مارول»، «اترنالز»، «بلید»، «پلنگ سیاه» و «مرد عنکبوتی : دور از خانه» هستند.

راب لایفلد فکر می‌کند باید تبصره‌ای در حق مالکیت دیزنی وجود داشته باشد تا مارول برای ساخت «ددپول ۳» برنامه‌ریزی کند؛ هر چه زودتر بهتر.
با توجه به پاندمی ویروس کرونا، تاریخ اکران چندین فیلم سینمایی مارول به تاخیر افتاده است؛ بااین‌همه، برخی از فیلم‌های مجموعه‌ «مردان ایکس»، به حمایت کمپانی فاکس، مثل «جهش‌یافته‌های جدید»، بالاخره پس از ثبت حق مالکیت دیزنی توانسته‌اند تاریخ اکران به‌دست بیاورند. البته با توجه به اعلام نشدن این تاریخ، مشخص نیست که سرنوشت آن‌ها در گیشه چطور خواهد بود و این موضوع چطور بر اکران این فیلم‌ها تاثیر خواهد گذاشت.

منبع: Variety

بالاخره تایید شد: فیلم ددپول ۳ توسط مارول ساخته می‌شود

خبر منتشرشده در تاریخ ۸ دی ۹۸
دیزنی در جولای سال ۲۰۱۸، استودیو فاکس قرن بیستم را خریداری کرد و این بدین معنا بود که فرنچایز اصلی «مردان ایکس» به‌پایان رسیده است. بااین‌حال، رایان رینولدز (ستاره فیلم «ددپول»)، ظاهراً از ادغام این دو کمپانی بزرگ جان سالم بدر برد. البته این موضوع تعجب‌آور نیست زیرا رینولدز اخیراً تصویری از خود منتشر کرد و از حضورش در استودیو مارول خبر داد. حالا رینولدز رسماً اعلام کرده که ساخت فیلم «ددپول ۳» آغاز شده است.
رینولدز با حضور در برنامه «زنده با رایان و کلی» با عنوان اصلی «Live With Kelly and Ryan» به برخی از سوالات مربوط به ساخت فیلم «ددپول ۳» پاسخ داد. او سعی داشت با پاسخ‌های غیرمستقیم از افشا کردن داستان فیلم «ددپول ۳» طفره برود و تنها به چند جمله اکتفا کرد: «همه‌ اعضای تیم در حال کار روی فیلم جدید «ددپول» هستند. ما الان در استودیو مارول هستیم و انگار به‌صورت ناگهانی وارد یک لیگ بالاتر از سطح خودمان شده‌ایم. حسی که داریم دیوانه کننده ‌است.»

کوین فایگی و باب ایگر (مدیرعامل شرکت والت دیزنی)، پیش از این تمایل خود برای حفظ «ددپول» در درجه‌بندی سنی R (فیلم‌های مخصوص بزرگسالان بالای ۱۷ سال) را اعلام کرده بودند؛ اما هنوز معلوم نیست که آیا آنها واقعاً می‌خواهند این روند را ادامه دهند و اولین فیلم مارول با درجه‌بندی سنی بزرگسال را بسازند یا نه. با توجه به این که استودیو مارول برنامه زمانی پخش فیلم‌هایش را تا سال ۲۰۲۱ منتشر کرده است، زودترین زمانی که می‌توانیم در سینما شاهد فیلم «ددپول ۳» باشیم، سال ۲۰۲۲ یا ۲۰۲۳ خواهد بود.

شانگ‌چی و افسانه‌ی ده حلقه


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil