کرونا به دایناسورها هم رحم نکرد

ساخت فیلم «دنیای ژوراسیک: قلمرو»، از ماه فوریه در لندن شروع شده بود، اما به دلیل همه‌گیر شدن ویروس کرونا، فیلمبرداری برای مدت نامشخصی به تعویق افتاد.

بعد از اینکه نتفلیکس و دیزنی تمامی تولیدهای لایو اکشن خود را تعطیل کردند، کمپانی یونیورسال هم تصمیم مشابهی را برای ساخت فیلم های «دنیای ژوراسیک: قلمرو»، «قدرت فلینت» و فیلم بدون عنوان بیلی ایکنر اتخاذ کرد و همه این پروژه‌ها از جمعه متوقف شدند.
استودیو، از نزدیک به رصد وضعیت ادامه خواهد داد و در هفته‌های آتی تصمیم خواهد گرفت که چه زمانی تولید را از سر بگیرد.
ساخت فیلم «دنیای ژوراسیک: قلمرو»، از ماه فوریه در لندن شروع شده بود، اما به دلیل همه‌گیر شدن ویروس کرونا، تهیه‌کنندگان احساس کردند که برای سلامت تمام کسانی که در فرایند تولید دخیل هستند بهتر است که فیلمبرداری برای مدت نامشخصی به تعویق بیفتد.

مثل تمام پروژه‌های متوقف‌شده دیگر در سرتاسر دنیا، مشخص نیست که فیلمبرداری چه زمانی پایان می‌یابد و اینکه آیا در تاریخ انتشار فیلم که ژوئن سال ۲۰۲۱ مقرر شده بود، تأثیری خواهد گذاشت یا خیر.
فیلمنامه توسط کالین ترورو و امیلی کارمیچال (نویسنده فیلمنامه «حاشیه اقیانوس آرام: طغیان») بر اساس داستانی از درک کانلی نوشته شده است. ترورو به همراه استیون اسپیلبرگ، فرانک مارشال و پت کراولی از مدیران تولید فیلم نیز هستند.

کریس پرت و برایس دالاس هاوارد برای بازی به فیلم بازمی‌گردند و لورا درن، جف گلدبلوم و سم نیل در نقش‌های قدیمی خود از فیلم اصلی «پارک ژوراسیک» در سال ۱۹۹۳ ظاهر می‌شوند.
آیس کیوب و رایان دستنی در فیلم «قدرت فلینت» بازی می‌کنند و ریچل موریسون کارگردان آن است. این فیلم درام ورزشی بر اساس مستندی به نام «تی‌رکس» محصول ۲۰۱۵ درباره بوکس است که داستان کلارسا تی‌رکس شیلد را روایت می‌کند؛ دختر ۱۷ ساله‌ای اهل شهر فلینت ایالت میشیگان، که آرزو دارد اولین زنی در تاریخ باشد که مدال طلای المپیک بوکس را می‌برد. رایان دستنی نقش او را بازی می‌کند.
فیلم بدون عنوان بیلی ایکنر در مرحله پیش‌تولید بود و قرار بود این ماه تولید آن آغاز شود. فیلم توسط نیکلاس استولر کارگردانی می‌شود.


منبع:‌ Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil