ساخت فیلم The Division با بازی جیک جیلنهال و جسیکا چستین تایید شد

روز گذشته و در جریان نمایشگاه E3 2019، شرکت یوبی‌سافت، سازنده مجموعه بازی‌های ویدیویی The Division اعلام کرد که فیلم The Division با بازی جیک جیلنهال و جسیکا چستین ساخته خواهد شد.

روز گذشته و در جریان نمایشگاه E3 2019، شرکت یوبی‌سافت، سازنده مجموعه بازی‌های ویدیویی The Division اعلام کرد که فیلم The Division با بازی جیک جیلنهال و جسیکا چستین ساخته خواهد شد. این فیلم توسط شبکه نتفلیکس توزیع می‌شود. دیوید لیچ که او رو برای ساخت فیلم‌های «ددپول ۲» و «هابز و شاو» می‌شناسیم، کارگردانی فیلم The Division را بر عهده خواهد داشت.

داستان فیلم در آینده‌ای نزدیک رخ می‌دهد؛ زمانی که ویروسی کشنده توسط کاغذهای اسکناس در شهر نیویورک پخش شده است و میلیون‌ها نفر به خاطر آن، جانشان را از دست داده‌اند. آنچه که از جامعه باقی مانده است، وارد هرج‌ومرج می‌شود. گروهی از شهروندان که برای مدیریت بحران تعلیم داده شده‌اند، وارد عمل می‌شوند تا بتوانند آنچه را که از جامعه باقی مانده است، نجات دهند.

فیلم The Division

بد نیست بدانید که بازی The Division یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های ویدیویی است و در حال حاضر بیش از ۲۰ میلیون بازیکن فعال در سراسر جهان دارد.

متاسفانه هنوز تاریخ اکران این فیلم مشخص نشده است. نظر شما در مورد فیلم The Division چیست؟ آیا این فیلم می‌تواند به خوبی بازی ویدیویی‌اش باشد یا مثل سایر فیلم‌هایی که از روی بازی‌های کامپیوتری ساخته شده‌اند، با شکست مواجه خواهد شد؟


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil