ساخت لایو اکشن «هرکول» به تهیه‌کنندگی برادران روسو

تلاش کمپانی دیزنی برای تغییر تمام محصولات و خروجی‌های انیمیشنش به لایو اکشن‌ها همچنان ادامه دارد. جدیدترین عنوان در لیست دیزنی، ساخت لایو اکشن «هرکول» است.

تلاش کمپانی دیزنی برای تغییر تمام محصولات و خروجی‌های انیمیشنش به سمت لایو اکشن‌ها (یا تصاویر تولیدشده توسط کامپیوتر مثل آنچه که در «شیرشاه» دیدیم) همچنان ادامه دارد. جدیدترین عنوان در لیست دیزنی، ساخت لایو اکشن «هرکول» است.
انیمیشن«هرکول» در سال ۱۹۹۷ منتشر شد. این انیمیشن موزیکال و فانتزی برای ما یکی از افسانه‌های قدیمی و پهلوانی یونان را به تصویر کشید. انیمیشنی که در مقایسه با سایر انیمیشن‌های کمپانی دیزنی پر از کنایه‌های طنزآمیز و شوخی‌های تندوتیز بود. در این انیمیشن، تیت داناوان صداپیشگی کاراکتر الهه‌ای را داشت که به دنبال نجات مفاهیم پهلوانی و قهرمانی بود و در مقابل جیمز وودز در نقش هادس، خدایی که به دنبال براندازی الیمپوس بود، ظاهر شد.

جو و آنتونی روسو کارگردانان فیلم «انتقام جویان : آخر بازی»، برای تهیه‌کنندگی این فیلم انتخاب شده‌اند و قرار است در پیدا کردن کارگردانی مناسب برای ساخت لایو اکشن جدید «هرکول» به کمپانی دیزنی کمک کنند. به گفته‌ کارگردانان دنیای سینمای مارول، دیوید کالاهام (نویسنده‌ی فیلم «شانگ چی» و «افسانه‌ ده حلقه») نیز برای کامل کردن فیلمنامه به آن‌ها پیوسته است.
«مولان» فیلم لایو اکشن دیگری از دیزنی است که برای تعیین تاریخ انتشار انتظار می‌کشد؛ تاریخ پخش اصلی این فیلم به علت پاندمی کرونا به تاخیر افتاد و اگر دوباره به تعویق نیفتد قرار است در ۲۴ جولای ۲۰۲۰ منتشر شود.

فیلم شانگ چی و افسانه‌ ده حلقه


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil