همکاری سازنده انیمیشن کوتاه «عشق مو» با گروه تلویزیونی برادران وارنر

متیو چری، سازنده انیمیشن کوتاه «عشق مو»، با گروه تلویزیونی شرکت برادران وارنر یک پیش‌قرارداد امضا کرده است تا برای رسانه‌های مختلف این گروه، برنامه بسازد.

متیو چری، سازنده انیمیشن کوتاه «عشق مو»، با گروه تلویزیونی شرکت برادران وارنر یک پیش‌قرارداد امضا کرده است. چری بیشتر با فیلم کوتاه انیمیشنی «عشق مو» (با عنوان اصلی Hair Love) شناخته می‌شود که با آن موفق به بردن جایزه اسکار شد. این انیمیشن درباره یک پدر آفریقایی- آمریکایی است که تلاش می‌کند برای اولین بار موهای دخترش را درست کند.


درباره انیمیشن‌ها کوتاه اسکار ۲۰۲۰ در فیلیمو شات بخوانید


طبق شرایط قرارداد چندساله چری، او برای رسانه‌های مختلفی از جمله پخش آنلاین و تلویزیون کابلی، برنامه‌های تلویزیونی جدید می‌سازد. او از طریق شرکت خود Cherry Lane Productions در شراکت با بخش تلویزیونی برادران وارنر، بخش انیمیشن یا محتوای ربان آبی وارنر و بخش تلویزیونی اسکریپت شده افق وارنر با توجه به رسانه‌ای که سریال در آن منتشر خواهد شد، تهیه‌کننده خواهد بود. شرکت توزیع بین‌المللی تلویزیونی برادران وارنر در خارج از آمریکا، سریال را توزیع خواهد کرد.

چری گفت: «من از همراه شدن با خانواده تلویزیونی شرکت برادران وارنر با این قابلیت‌های جدید هیجان‌انگیزی که دارد، بسیار هیجان‌زده هستم. برای یک سیاه‌پوست خلاق که در این صنعت کار می‌کند الان زمان بسیار مهمی است و من برای خلق پروژه‌های تأثیرگذار و همکاری با افراد بااستعداد دیگری از جامعه‌مان که در حاشیه هستند، مشتاق هستم.»
اولین فیلم بلند سازنده انیمیشن کوتاه «عشق مو»، به نام «آخرین سقوط» (با عنوان اصلی The Last Fall) سال ۲۰۱۲ برای اولین بار در جشنواره فیلم جنوب از جنوب غربی به نمایش گذاشته شد. فیلم بلند بعدی او با نام «۹ سفر» (با عنوان اصلی ۹ Rides) که تماماً به‌وسیله یک آیفون سیکس اس فیلمبرداری شده بود در سال ۲۰۱۶ در جشنواره فیلم جنوب از جنوب غربی اکران شد. چری تجربه‌های دیگری هم درزمینهٔ برنامه‌های تلویزیونی دارد؛ از جمله کارگردانی قسمت‌های از سریال‌های «سیاه طور» (با عنوان اصلی Black-ish)، «تا حدی مخلوط» (با عنوان اصلی Mixed-ish)، «اسب تک‌شاخ» (با عنوان اصلی The Unicorn)، «نجات پیدا کردن با زنگ» (با عنوان اصلی Saved by the Bell) و «آخرین گانگستر اصلی» (با عنوان اصلی .The Last O.G) و همچنین سریال‌های اینترنتی «تقریبا سی» (با عنوان اصلی Almost 30) و «تقریبا خانه» (با عنوان اصلی Almost Home) که او نویسنده و کارگردان آن‌ها بوده است.


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil