سریال جک ریچر توسط آمازون ساخته می‌شود

شرکت آمازون اعلام کرد که سریال جک ریچر را با همکاری دو شرکت اسکای باند تله‌ویژن و پارامونت تله‌ویژن می‌سازد. هنوز تاریخ پخش آن مشخص نشده است.

در شرایطی که شرکت‌های مختلف سرویس‌های حق اشتراکی پخش فیلم و سریال راه انداخته‌اند، هر روز خبرهای بیشتری درباره ساخت سریال‌های جدید منتشر می‌شود. یکی از جدیدترین خبرها درباره سریال جک ریچر است. شرکت آمازون قصد دارد از روی کتاب‌هایی با همین نام که توسط «لی چایلد» نوشته شده بود، سریال بسازد. حتی مشخص شده که سریال جک ریچر توسط «نیک سانتورا» ساخته می‌شود که قبلا سریال‌  «اسکورپیون» را کارگردانی کرده بود. او شورانر و نویسنده سریال هم خواهد بود.

سریال جک ریچر

این مجموعه کتاب‌های سبک جاسوسی تا امروز بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه در سرتاسر دنیا فروش داشته است و در طول چند سال گذشته فیلم سینمایی آن هم ساخته شده است. فیلم سینمایی‌ای که «تام کروز» در آن بازی کرده بود. دو فیلم ریچز روی هم به فروش ۴۰۰ میلیون دلاری دست پیدا کردند.سه شرکت آمازون، اسکای باند تله‌ویژن و پارامونت تله‌ویژن این سریال جاسوسی را می‌سازند. گفته شده لی چایلد هم روی ساخت این مجموعه نظارت دارد. ساخت مجموعه تلویزیونی ریچر از این نظر جالب است که شرکت آمازون یک سریال جاسوسی دیگر به نام «جک رایان» هم در دست ساخت دارد که فصل سوم آن به زودی پخش می‌شود. جک رایان از روی یکی از کتاب‌‌های «تام کلنسی» ساخته شده است.


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil