سریال چشم ‌های اژدها برای رقابت با بازی تاج و تخت ساخته می‌شود

شرکت هولو و فاکس ۲۱ قصد دارند سریال چشم ‌های اژدها را از روی کتابی با همین نام از استیون کینگ بسازند. این کتاب فانتزی هیچ‌گونه ویژگی ترسناکی ندارد.

با توجه به گزارش وب‌سایت Deadline، دو شرکت «هولو» و «فاکس ۲۱» همکاری جدیدی را برای ساخت یک سریال تلویزیونی که به رقیب سریال «بازی تاج و تخت» تبدیل شود شروع کرده‌اند. این سریال «چشم ‌های اژدها» نام دارد که از روی کتابی با همین نام ساخته می‌شود. کتابی که توسط «استیون کینگ» در سال ۱۹۸۴ نوشته شده است.

از تفاوت‌های این کتاب با دیگر نوشته‌های استیون کینگ این است که سبک ترسناک را دنبال نمی‌کند. کینگ بیشتر به واسطه نوشتن کتاب‌های ترسناک و دلهره‌آور شناخته شده است. کتاب چشم های اژدها یک کتاب فانتزی است که در سرزمینی به نام «دلاین» رخ می‌دهد. سرزمینی کینگ آن را در دنیای کتاب «برج تاریک» خلق کرده بود. داستان هم درباره دو برادر شاهزاده است که والدین آن‌ها کشته می‌شوند و حالا یکی از این برادرها در سن ۱۲ سالگی باید حاکم شود.

سریال چشم ‌های اژدها

در حالی که این کتاب توانست در آن زمان نظر منتقدان را به خود جلب کند، برای کودکان نوشته شده است و هیچ المان ترسناکی هم در آن دیده نمی‌شود. در طول سال‌های گذشته هم بارها سعی شده بود که از روی این کتاب فیلم و انیمیشن ساخته شود، اما این اتفاق هرگز رخ نداد. حالا به نظر می‌رسد که دو شرکت هولو و فاکس ۲۱ بتوانند سریال چشم ‌های اژدها را بسازند.

قسمت اول یا شروع سریال توسط «سث گراهام-اسمیت» نویسنده «فیلم لگو بتمن» ساخته می‌شود. گراهام-اسمیت درباره ساخت این سریال گفته:

«برای ساخت این سریال از جهانی که استیون کینگ خلق کرده بسیار هیجان‌زده هستم. هدف این سریال در این است که مانند دیگر کارهای کینگ نباشد. باعث افتخار من است که روی این سریال کار می‌کنم.»


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

1 دیدگاه
  1. فرزاد می‌نویسد

    درود سریال بازی تاج و تخت ادامه داره یا نه ؟
    آیا سریالی همچون هست معرفی کنید سپاس

fosil