شیادان در فتح باکس آفیس ناکام ماندند

فیلم شیادان در اولین هفته اکران خود به جایگاه دوم باکس آفیس رسید و پشت سر فیلم آن: بخش دوم قرار گرفت. فیلمی که ۳۰ میلیون دلار فروش داشت.

فیلم «شیادان» یا (Hustlers) با بازی «جنیفر لوپز» در اولین هفته اکران خود به رکورد جالبی دست پیدا کرد. این فیلم به پرفروش‌ترین فیلم شرکت STXFilms در زمان افتتاحیه تبدیل شد. فیلم شیادان در روز جمعه این هفته در ۳۲۵۰ سالن اکران شد و فروش ۱۳٫۱ میلیون دلاری را در همان روز تجربه کرد. فروش این فیلم تنها به روز جمعه محدود نشد و جمع فروش آخر هفته شیادان به ۳۲ میلیون دلار رسید. به نظر می‌رسد  شیادان یکی از موفق‌ترین فیلم‌های جنیفر لوپز از نظر فروش باشد. این فیلم که اولین بار در «جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو» اکران شد نقدهای خوبی دریافت کرد. فیلمی که با بودجه ۲۰ میلیون دلاری ساخته شده بود و اکنون بیش از ۳۰ میلیون دلار فروش داشته است. «لورین اسکافاریا» نویسنده و کارگردان این فیلم بوده و بازیگرانی همچون «کنستانس وو»، «جولیا استایلز»، «کیکه پالمر»، «لی‌لی راینهارت»، «لیزو» و «کاردی بی» در آن بازی کرده‌اند. این فیلم با درجه سنی بالای ۱۷ سال و در ۱۶ کشور مختلف اکران شد. فیلم شیادان در حالی که فروش افتتاحیه خوبی را تجربه کرد، با اختلاف زیاد پشت سر فیلم جدید شرکت برداران وارنر قرار گرفته است. فیلم «آن: بخش دوم»  همچنان فروش خوبی را تجربه می‌کند.

شیادان

فیلم آن: بخش دوم در روز جمعه ۱۲٫۸ میلیون دلار فروش داشت و در طول آخر هفته گذشته هم فروش ۴۰ میلیون دلاری را تجربه کرد. فیلم آن: بخش دوم که دومین هفته اکران خود را تجربه می‌کند به فروش ۱۶۹ میلیون دلاری در آمریکا و فروش ۳۲۳ میلیون دلاری در سرتاسر دنیا دست پیدا کرده است. فیلم آن بخش دوم همچنان در صدر جدول باکس آفیس قرار دارد و فروش بین‌المللی بسیار خوبی هم داشته است. این فیلم توسط «اندی موشیاتی» ساخته شده است. با حساب فروش آن: بخش دوم تا هفته دوم، هم اکنون مجموعه فیلم‌های آن فروش یک میلیارد دلار در سرتاسر دنیا را رد کرده‌اند. در این فیلم بازیگرانی مانند «جسیکا چستین»، «جیمز مک‌آووی»، «بیل هیدر»، «عیسی مصطفی» و «بیل اسکارشگورد» بازی کرده‌اند. فیلم آن: بخش دوم این هفته در کشور فرانسه ۴٫۷ میلیون دلار، در آلمان ۴٫۲ میلیون دلار، در انگلیس ۳٫۹ میلیون دلار و در مکزیک هم ۳٫۳ میلیون دلار فروش داشت.

شرکت «فوکس فیچرز» با فیلم «دانتون ابی» در باکس آفیس این هفته دیده شد. فیلمی که در ۱۱ کشور مختلف اکران شد و فروش ۱۱٫۷ میلیون دلاری داشت. این فیلم که از روی سریالی با همین نام ساخته شد با فروش ۶٫۳ میلیون دلاری در انگلیس روبه‌رو شد. فروش دانتون ابی در استرالیا به ۲٫۲ میلیون دلار رسید و در هلند و فنلاند هم به ترتیب ۷۰۰ و ۶۰۰ هزار دلار فروش داشت.

شرکت برادران وارنر این هفته یک فیلم دیگر هم در باکس آفیس داشت. فیلمی به نام «گلدفینچ» که در ۲۵۴۲ سینما اکران شد و ۹۸۵ هزار دلار هم در روز جمعه فروش داشت. فروش آخر هفته این فیلم هم به ۲٫۵۸ میلیون دلار رسید. این فیلم از روی کتابی با همین نام ساخته شده است. در این فیلم بازیگرانی مانند «انسل الگورت»، «آنورین برنارد»، «نیکول کیدمن» و «سارا پلسون» حضور داشته‌اند.

فروش گلدفینچ

از دیگر فیلم‌های باکس آفیس می‌توانیم به «هابز و شاو» اشاره کنیم. این فیلم ۸٫۱ میلیون دلار دیگر هم فروش داشت. فروش بین‌المللی هابز و شاو اکنون به ۵۷۲٫۶ میلیون دلار رسیده است. فروش کلی این دنباله از مجموعه فیلم‌های «سریع و خشن» در حال حاضر به ۷۴۰ میلیون دلار رسیده است.

در ادامه به معرفی ۱۰ فیلم برتر باکس آفیس آمریکا در هفته گذشته اشاره می‌کنیم.

فیلم آن: بخش دوم پس از دو هفته اکران همچنان در جایگاه اول باکس آفیس قرار دارد. فیلمی که هفته گذشته فروش ۴۰٫۷ میلیون دلاری را تجربه کرد. در جایگاه دوم فیلم «شیادان» قرار گرفته است. فیلمی که در اولین هفته اکران با فروش ۳۳٫۲ میلیون دلاری در آمریکا مواجه شد. فیلم سوم این هفته «انجل سقوط کرده ‌است» نام دارد. فیلمی که ۴٫۴ میلیون دلار دیگر هم فروش کرد. فیلم «پسران خوب» چهارمین فیلم جدول باکس آفیس این هفته در آمریکا به حساب می‌آید. این فیلم کمدی با درجه سنی بالای ۱۷ سال در آخر هفته گذشته ۴٫۲ میلیون دلار دیگر هم فروش داشت. فیلم «شیر شاه» هم همچنان فروش می‌کند. این فیلم پس از ۹ هفته اکران همچنان در جایگاه پنجم باکس آفیس قرار دارد. فیلمی که این هفته ۳٫۵ میلیون دلار فروش داشت. «هابز و شاو» هم ششمین فیلم باکس آفیس این هفته بود و ۲٫۷ میلیون دلار فروش داشت. فیلم بعد که در مکان هفتم قرار گرفت هم Overcomer نام دارد. این فیلم در هفته گذشته ۲٫۷ میلیون دلار فروش داشت. فیلم گلدفینچ هم در اولین هفته اکران در جایگاه هشتم باکس آفیس قرار گرفت. فیلمی که ۲٫۶ میلیون دلار فروش کرد.  فیلم نهم این هفته باکس آفیس The Peanut Butter Falcon نام دارد که ۱٫۹ میلیون دلار فروش داشت. دهمین فیلم این هفته « دورا و شهر گمشده طلایی» نام داشت که در آخرین هفته گذشته به فروش ۱٫۸ میلیون دلاری رسید. از دیگر فیلم‌های جدیدی که این هفته اکران شدند و در لیست ۱۰ فیلم پرفروش باکس آفیس قرار نگرفتند می‌توان به Monos، Moonlight Sonata: Deafness in Three Movements، One Cut of the Dead، The Sound of Silence، Cracked Up و Desolation Center اشاره کرد.


منبع: VarietyBox Office Mojo

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil