صحبت‌های جودی کومر درباره طراحی لباسش در فیلم «مرد آزاد»

بیشتر طراحان لباس و گریم ابرقهرمانان به موضوع راحت و کاربردی‌بودن ظاهر آن‌ها بی‌توجه هستند. اما این موضوع درباره جودی کومر در فیلم «مرد آزاد» صدق نمی‌کند.

یکی از به‌یادماندنی‌ترین فیلم‌های اکشن امسال را باید فیلم «پرندگان شکاری» (با عنوان اصلی Birds Of Prey) دانست. در این فیلم، مارگو رابی در نقش هارلی کویین در میانه نبردی خشن، به قناری سیاه با بازی جرنی اسمالت پیشنهاد می‌دهد که از گیره موی جدیدی استفاده کند تا موهایش مزاحم نبرد نباشند! این لحظه، در گیرودار یک سکانس پر زدوخورد به واقع بسیار جذاب و انرژی‌بخش است؛ چرا که پیشنهاد او نه‌تنها جدی، بلکه ضروری نیز به نظر می‌رسد. در واقع، بیشتر طراحان لباس و گریم ابرقهرمانان به موضوع راحت و کاربردی‌بودن ظاهر آن‌ها بی‌توجه هستند. اما این موضوع درباره آنچه به‌عنوان تصویر رسمی جودی کومر در فیلم «مرد آزاد» می‌بیینیم صدق نمی‌کند.


جودی کومر در فیلم توشه | با معشوقه ناپلئون بناپارت آشنا شوید


در فیلم «مرد آزاد» (با عنوان اصلی Free Guy) جودی کومر در نقش مولوتوف گرل بازی می‌کند. این فیلم به کارگردانی شان لوی از یک بازی ویدیویی الهام گرفته شده است که در آن شخصیت اصلی حتی در دنیای عجیب‌وغریب بازی بر شیوه لباس پوشیدن معقول خود دقت دارد تا بتواند در هنگام نبرد، بیشترین آسیب را به دشمن بزند. کومر به همراه بازیگر نقش مقابلش رایان رینولدز، در مصاحبه‌ای شرکت کردند. در این مصاحبه، کومر درباره فیلم «مرد آزاد» و نقش مولوتوف گرل اطلاعاتی به بینندگان مشتاق ارائه داد. او درباره لباس این شخصیت و استفاده او از چکمه، لباس‌های چندلایه و غلاف‌های متنوع سلاح که اسلحه‌‌های متنوع او را به‌راحتی برای استفاده در دسترس قرار می‌دهند صحبت کرد. این لوازم جانبی فراوان و جالب، توسط یکی از دختران طرفدار این بازی ویدیویی به نام میلی ساخته شده‌اند. کومر می‌گوید: «برای من بسیار جالب است که دختری بیست‌وچندساله برای شخصیت یک بازی چنین لوازمی طراحی کرده است که کاملاً زنانه هستند. اگر مردی این وسایل را طراحی می‌کرد نتیجه کار کاملاً متفاوت می‌بود. میلی به زیبایی از عهده این کار برآمده است و آن چه که طراحی کرده بسیار کاربردی است. من به خاطر می‌آورم که در حین فیلمبرداری، بدلکاران به من می‌گفتند: «آیا قرار است قسمت‌های بدلکاری را هم انجام بدهی که این تجهیزات را پوشیده‌ای؟!» و من پاسخ می‌دادم: «نه شخصیتی که من بازی می‌کنم لباس و چکمه‌های تختی را پوشیده است که باید بپوشد.»


ویدیوی کوتاهی از فیلم «مرد آزاد» را در فیلیمو شات ببینید


همچنان که رینولدز هم در مصاحبه اشاره می‌کند، ایده اصلی ظاهر و پوشش شخصیت مولوتوف گرل براساس شخصیت بانی در فیلم «بانی و کلاید» (با نام اصلی Bonnie and Clyde) طراحی شده است. او می‌گوید: «شخصیت مولوتوف گرل در ابتدا شبیه یک ستاره پانک – راک با الهام از شخصیت های قدیمی خلق شد، اما طرح اولیه به نظر زیادی قدیمی و کهنه می‌رسید. به همین دلیل برای به‌روزتر کردن او کمی به عقب برگشتیم و مبنای طراحی را بر شخصیت بانی پارکر گذاشتیم. بانی پارکر ظاهری خاص داشت و در‌عین‌حال، بسیار کاربردی لباس می‌پوشید و با همه این‌ها کاملا برازنده و شیک به نظر می‌رسید.»
تصویر رسمی جودی کومر در فیلم «مرد آزاد» را در فیلیمو شات ببینید و به طراحی لباس‌های او دقت کنید. انتظار می‌رود که این فیلم از تاریخ یازدهم دسامبر ۲۰۲۰ در بریتانیا اکران شود.

رایان رینولدز و جودی کومر در فیلم مرد آزاد

ابرقهرمان زن موردعلاقه شما کیست و چه خصوصیتی را در او بیشتر از همه می‌پسندید؟


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil