فرانسیس مک دورمند را در فیلم Women Talking خواهیم دید

این‌روزها فرانسیس مک دورمند مشغول بازی و تهیه‌کنندگی فیلمی با اقتباس از رمان Women Talking است و سارا پلی وظیفه‌ کارگردانی این فیلم را عهده‌دار شده.

این‌روزها فرانسیس مک دورمند مشغول بازی و تهیه‌کنندگی فیلمی با اقتباس از رمان Women Talking  است. سارا پلی وظیفه‌ کارگردانی این فیلم را عهده‌دار شده، فیلمی که وظیفه‌ ساخت آن، از شرکت ام‌جی‌ام به اوریون پیکچرز محول شد. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


مصاحبه با سارا پلی ، دختر کنجکاو و باهوش سریال «قصه های جزیره»


اوریون پیکچرز خبر ساخت فیلمی جدید را به رسانه‌ها داد. سارا پلی این فیلم را با اقتباس از رمان پرفروش میریام توئز نویسندگی و کارگردانی خواهد کرد. تهیه‌کنندگی نیز برعهده‌ شرکت مک‌دورمن (شرکت Hear/Say Productions) خواهد بود، او کسی است که راه این اثر را به کمپانی پلن بی باز کرد و حق امتیاز فروش فیلم را هم به‌دست آورد.

کتابWomen Talking  در سال ۲۰۱۸ به چاپ رسید؛ داستان درباره‌ عده‌ای از زنان است که در کلونی مذهبی منونایت در کشور بولیوی مستقر هستند. زندگی برای آن‌ها آسان نیست و با مشکلاتی که کلونی آقایان برای آن‌ها ایجاد کرده‌اند دست و پنجه نرم کنند. این کتاب در لیست بهترین‌ کتاب‌های سال ۲۰۱۸ قرار گرفته‌است.

جدیدترین فیلم فرانسیس مک‌دورمن فیلم عشایر یا سرزمین آواره‌ها (با عنوان اصلی Nomadland) به کارگردانی کلویی ژائو است. این فیلم توانست دو جایزه‌ شیر طلایی جشنواره ونیز و جشنواره‌ بین‌المللی فیلم تورنتو را از آن خود کند، همچنین در انجمن منتقدان فیلم بوستون جایزه‌ بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌برداری را کسب کرد. فیلم عشایر نامزد دریافت جایزه‌ گاتهام برای بهترین فیلم در سال ۲۰۲۱ شد. نکته‌ قابل توجه این است که ستاره‌ فیلم، فراسیس مک دورمند موفق به کسب جایزه‌ گاتهام به عنوان بهترین بازیگر زن شد.


نقد و بررسی فیلم «سرزمین آواره‌ها» یا «عشایر»؛ حکایت خانه‌به‌دوشان مدرن قرن بیست‌ویکم


مک‌دورمند برای نقش‌آفرینی بی‌نظیرش در فیلم فارگو (با عنوان اصلی Fargo) ساخته‌ برادران کوئن و همچنین فیلم سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری (با عنوان اصلی Three Billboards Outside Ebbing, Missouri) برنده‌ جایزه اسکار شد. او فیلم هر چیز پنهانی (با عنوان اصلی Every Secret Thing) راتهیه‌کنندگی کرد و همچنین به خاطر نقش آفرینی و تهیه‌کنندگی مینی‌سریال‌های متعدد جوایزی را نیز در امی برنده شده است.


آیا فرانسیس مک‌دورمند  نامزد جایزه بهترین بازیگر زن اسکار ۲۰۲۱ خواهد شد؟


سارا پلی فیلم دور از او (با عنوان اصلی Away From Her) را کارگردانی کرده و این فیلم برای بهترین فیلم‌نامه اقتباسی نامزد جایزه اسکار شد. فیلم این والس از آن تو (با عنوان اصلی Take This Waltz) و فیلم داستان‌هایی که می‌گوییم (با عنوان اصلی Stories We Tell) از آثار دیدنی این کارگردان هستند. همچنین وظیفه‌ تهیه‌کنندگی و نویسندگی مینی‌سریال گریس دیگر (با عنوان اصلی Alias, Grace) نیز بر عهده‌ سارا پلی بوده‌است؛ او این فیلم‌نامه را با اقتباس از رمان مارگارت اتوود نوشته است.


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil