فروش اسپایدرمن: دور از خانه به ۳۱۰ میلیون دلار رسید

فروش اسپایدرمن: دور از خانه در این هفته به ۳۱۰ میلیون دلار رسید. این فیلم اولین هفته اکران خود در آمریکای شمالی را تجربه کرد و فروش خوبی داشت.

فیلم جدید شرکت سونی که «اسپایدرمن: دور از خانه» نام دارد، به فروش ۳۱۰ میلیون دلاری در سرتاسر دنیا رسید. این فیلم هفته گذشته در چین و ژاپن و هنک کنگ اکران شده بود و این هفته اولین اکران خود در آمریکا را تجربه کرد. سهم بیشتر فروش اسپایدرمن: دور از خانه هم برای فروش این فیلم در کشور چین است.

این فیلم ابرقهرمانی با بازی «تام هالند» این هفته در کشور چین با فروش ۱۳۶٫۸ میلیون دلاری روبه‌رو شد. مرد عنکبوتی جدید هفته گذشته در چین فروش ۹۷ میلیون دلاری داشت و توانست به چهارمین فیلم پرفروش ابرقهرمانی در هفته اول در کشور چین تبدیل شود. فیلم‌های «انتقام جویان: آخر بازی»، «انتقام جویان: جنگ ابدیت» و «ونوم» جلوتر از این فیلم قرار دارند.

فروش اسپایدرمن: دور از خانه در آمریکای شمالی به ۹۱ میلیون دلار در سه روز اول اکران رسید. فیلم جدید مرد عنکبوتی علاوه بر آمریکا در کشورهای دیگر هم اکران شد. فروش این فیلم در ژاپن به ۱۲٫۹ میلیون دلار رسید و در کره جنوبی هم ۱۲ میلیون دلار فروش کرد. مرد عنکبوتی در انگلیس به فروش ۷٫۲ میلیون دلار رسید و در هنگ‌کنگ هم ۶٫۶ میلیون دلار فروش داشت.

مرد عنکبوتی: دور از خانه در کشورهای فیلیپین، اندونزی، مالزی، سنگاپور و تایلند هم اکران شد و فروش ۹٫۲ میلیون دلاری را پشت سر گذاشت. فروش این فیلم در تایوان و هند در دور روز اول ۲٫۱ میلیون دلار بود. فروش مرد عنکبوتی جدید در روسیه به ۲٫۸ میلیون دلار رسید و در فرانسه هم ۲٫۵ میلیون دلار بود. این فیلم در مکزیک هم فروش ۳ میلیون دلاری را در روز اول اکران تجربه کرد و در برزیل هم ۲٫۲ میلیون دلار فروش داشت.

فیلم «علاءالدین» هم به رکورد جالبی دست پیدا کرد. این فیلم فروش ۹۰۰ میلیون دلار در کل جهان را پشت سر گذاشت و فروش بین‌المللی آن هم ۶۰۰ میلیون دلار شد. فروش بین‌المللی این فیلم در هفته گذشته هم ۱۶ میلیون دلار بود. علاءالدین در حال حاضر به سومین پرفروش سال ۲۰۱۹ در آمریکا تبدیل شده است. این فیلم تا این لحظه فروش ۳۲۱ میلیون دلاری داشته است و فروش کلی آن هم ۹۲۲ میلیون دلار است.

انیمیشن «داستان اسباب بازی ۴» همچنان به فروش خوب خود ادامه می‌دهد. این انیمیشن به فروش ۳۵۰ میلیون دلار در آمریکا نزدیک می‌شود و فروش جهانی آن هم نزدیک ۶۵۰ میلیون دلار است. داستان اسباب بازی ۴  در آخر هفته گذشته توانست ۴۳ میلیون دلار در ۴۵ کشور مختلف فروش داشته باشد. فروش این فیلم در باکس آفیس بین‌المللی هم از ۳۴۳ میلیون دلار گذشته است.

انیمیشن «زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲» در این هفته ۲۲ میلیون دلار از ۶۱ کشور مختلف فروش داشت. فروش بین‌المللی این انیمیشن در حال حاضر به ۱۲۱ میلیون دلار رسیده است و فروش کل آن هم ۲۶۲ میلیون دلار را رد کرد. این انیمیشن هفته گذشته در کشور چین اکران شد و فروش ۱۱ میلیون دلاری را تجربه کرد.

فیلم جدید شرکت «برادران وارنر» که «آنابل به خانه می‌آید» نام داشت هم در این هفته ۲۰ میلیون دلار دیگر در ۶۹ کشور دیگر فروش کرد. در حال حاضر جمع فروش بین‌المللی این فیلم به ۸۴ میلیون دلار رسیده و فروش جهانی آن هم ۱۳۴٫۸ میلیون دلار است.

در ادامه می‌توانید لیست ۱۰ فیلم پرفروش این هفته در آمریکا را مشاهده کنید. فیلم مرد عنکبوتی با فروش ۹۳٫۶ میلیون دلاری در مکان اول قرار دارد. بعد از آن انیمیشن داستان اسباب بازی ۴ با فروش ۳۴٫۳ میلیون دلار دیده می‌شود. در مکان سوم فیلم «دیروز» قرار گرفته که فروش ۱۰٫۷ میلیون دلاری داشت. مکان چهارم در اختیار فیلم آنابل به خانه می‌آید، است که فروش ۹٫۷ میلیون دلاری داشت. در جایگاه پنجم هم فیلم علاءالدین قرار گرفته که در هفته گذشته فروش ۷٫۶ میلیون دلاری را پشت‌سر گذاشت. جایگاه ششم در اختیار فیلم «میدسامر» است. این فیلم جدید فروش ۶٫۵ میلیون دلاری داشت. انمیشن زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲ با فروش ۴٫۷ میلیون دلاری در مکان هفتم جدول باکس آفیس قرار دارد و فیلم «مردان سیاه پوش: بین‌المللی» هم با فروش ۳٫۶ میلیون دلاری در مکان هشتم دیده می‌شود. فیلم اونجرز: آخر بازی که دوباره اکران شد فروش ۳٫۱ میلیون دلاری را تجربه کرد و در جایگاه نهم قرار گرفت. فیلم دهم این هفته هم «راکت‌من» است که فروش ۲٫۷ میلیون دلاری داشت.


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil