فروش داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی به هابز و شاو نرسید

در باکس آفیس این هفته فروش داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی نتوانست فروش هابز و شاو را پشت سر بگذارد. این فیلم در جایگاه دوم قرار گرفت.

فیلم «هابز و شاو» همچنان می‌فروشد و پس از دو هفته اکران همچنان در صدر جدول فروش باکس آفیس قرار دارد. دنباله فرعی مجموعه سریع و خشن که در آن «دواین جانسون» و «جیسون استاتهام» حضور دارند در آخر هفته گذشته با فروش ۲۵٫۴ میلیون دلاری مواجه شد و فروش داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی را پشت‌سر گذاشت. فروش بلیت فیلم هابز و شاو در این هفته ۵۸ درصد کاهش داشت. هم اکنون ۹ روز از اکران این فیلم می‌گذرد. این فیلم در آمریکا ۱۰۸ میلیون دلار فروش داشته و فروش بین‌المللی آن هم ۲۲۴ میلیون دلار بوده است. هابز و شاو در حالی در جایگاه اول قرار گرفت که فروش داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی را پشت‌سر گذاشت و نگذاشت که این فیلم به جایگاه اول برسد. هابز و شاو در هفته گذشته به فروش ۶۰ میلیون دلاری در خارج از آمریکا دست پیدا کرد. این فیلم در بیش از ۶۶ کشور دنیا اکران شده است.

فروش داستان‌های ترسناک برای گفتن و هابز و شاو

فیلم داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی در ۳۱۳۵ سینما اکران شد و ۲۰٫۸ میلیون دلار فروش داشت. فیلم با درجه سنی بالای ۱۳ سال اکران شد و از روی یک کتاب ترسناک کودکانه با همین نام ساخته شده است. کارگردان این فیلم «آندره اوردال» است و تهیه کنندگی آن را هم «گی‌یرمو دل تورو» به عهده داشته است. داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی  توانست با فیلم «زن سیاه‌پوش» که در سال ۲۰۱۲ اکران شده بود، برابری کند. هر دو فیلم زن سیاه‌پوش و داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی توسط شرکت CBS ساخته شده‌اند. دل تورو درباره این فیلم می‌گوید:

دو شرکت The filmmakers و CBS از اکران موفق این فیلم بسیار خوشنود هستند. بسیار خوشحالم که خانواده‌ها این فیلم‌ را با همدیگر در سینما مشاهده می‌کنند.

فروش داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی در مقایسه با دیگر فیلم‌هایی که در این هفته راهی سینما شدند بسیار خوب بود. این فیلم حتی عملکرد بهتری هم داشت و توانست نظر مردم را بیشتر به سمت خود جلب کند. سایر فیلم‌های جدیدی که در این هفته اکران شدند، چندان موفق نبودند و ضعیف عمل کردند.

فیلم «دورا و شهر گمشده طلایی» که توسط شرکت پارامونت پیکچرز ساخته شده هم یکی دیگر از فیلم‌های تازه اکران شده در این هفته بود. فیلمی که قطعا مورد توجه نوجوانان قرار خواهد گرفت.  این فیلم از روی یک انیمیشن تلویزیونی ساخته شده است. فروش دورا و شهر گمشده طلایی در هفته اول به ۱۷ میلیون دلار رسید. این فیلم در ۳۷۳۵ سالن اکران شد. فروش خارج از آمریکای این فیلم هم ۲٫۵ میلیون دلار بود و توانست فروش کلی آن را به ۱۹٫۵ میلیون دلار برساند. این فیلم بیش از سایر فیلم‌ها مخاطب خانم داشته است. بیش از ۴۳ درصد بیننده‌های این فیلم را خانواده‌ها و خانم‌ها تشکیل داده بودند. تقریبا نیمی از بینندگان آن را خانم‌ها تشکیل دادند.

شرکت «برادران وارنر» هم یک فیلم جدید در این هفته داشت. فیلم «کیچن» که در آن بازیگرانی مانند «ملیسا مک‌کارتی» و «تیفانی هدیش» و «الیزابت ماس» بازی می‌کنند. این فیلم در هفته اول اکران توانست ۵٫۵ میلیون دلار فروش داشته باشد. هزینه تولید این فیلم ۳۸ میلیون دلار بوده است. این فیلم توسط «آندره‌آ برلوف» ساخته شده است. البته فیلم کیچن از نظر منتقدین هم فیلم خوبی نبوده و امتیازات کمی را دریافت کرده است.

یکی دیگر از جدیدترین فیلم‌های این هفته «هنر مسابقه در باران» نام داشت که فروش بیشتری را نسبت به «کیچن» تجربه کرد. این فیلم که توسط دیزنی ساخته شده فروش ۸ میلیون دلاری را تجربه کرد و در مکان ششم باکس آفیس این هفته هم قرار گرفته است. فیلم هنر مسابقه در باران جزو فیلم‌های خانوادگی قرار می‌گیرید و از روی کتابی که توسط « گارت اشتاین» نوشته شده، ساخته شده است.

هنر مسابقه در باران

فیلم بعدی این هفته هم «برایان بنکس» نام دارد. فیلم جدیدی که با فروش ۲ میلیون دلاری مواجه شد و در جایگاه ۱۲ باکس آفیس قرار گرفت. این فیلم در ۱۲۴۰ سینما اکران شد. این فیلم داستانی واقعی برایان بنکس با بازی « آلدیس هاج» را روایت می‌کند. او یک بازیکن فوتبال مشهور بود که اتفاقات عجیبی برایش رخ می‌دهند.

آخرین فیلم جدید این هفته هم Bring the Soul: The Movie نام دارد. مستندی درباره یک گروه موسیقی کره‌ای که توانست جزو ۱۰ فیلم پرفروش این هفته باکس آفیس قرار بگیرد. این فیلم با فروش ۲٫۳ میلیون دلاری مواجه شد و در ۸۷۳ هزار سالن به نمایش درآمد.

در حالی که فیلم‌های جدیدی که اکران شدند، چندان مورد استقبال مردم قرار نگرفتند، مردم همچنان به دیدن فیلم‌های دیزنی مانند «شیر شاه»، «داستان اسباب بازی ۴» و «مرد عنکبوتی: دور از خانه» ادامه می‌دهند. حتی فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» همچنان به فروش خود ادامه می‌دهد. فیلم شیرشاه این هفته ۲۰ میلیون دلار دیگر هم فروش داشت و در جایگاه سوم باکس آفیس قرار گرفت. در حال حاضر شیرشاه با فروش ۱٫۳۳ میلیارد دلار در سرتاسر دنیا مواجه شده است و رکورد فروش «دیو و دلبر» با ۱٫۲۶ میلیارد دلار را شکست. این فیلم تنها ۴۷۲٫۸ میلیون دلار در داخل آمریکا فروش داشته است. همچنین شیرشاه به دومین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۹ هم تبدیل شده است.

فیلم روزی روزگاری در هالیوود هم این هفته ۱۱٫۶ میلیون دلار فروش داشته و در جایگاه پنجم باکس آفیس قرار گرفته است. این فیلم که با درجه سنی بالای ۱۷ سال اکران شده توانست به رکورد فروش ۱۰۰ میلیون دلار برسد.

فیلم مستقل « The Peanut Butter Falcon» هم این هفته اکران شد و به فروش ۲۰۵٫۲۳۶ دلاری رسید. مستند « One Child Nation» آمازون هم در دو سالن اکران شد و به فروش ۲۲٫۲۴۴ دلاری دست پیدا کرد. شرکت سونی فیلم دیگری به نام « After the Wedding» هم اکران کرد آن هم ۵۷٫۱۲۳ دلار فروش کرد. در ادامه به معرفی ۱۰ فیلم پرفروش باکس آفیس هفته گذشته در داخل آمریکا می‌پردازیم.


منبع: Variety –  Box Office

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil