فیلم «جومانجی: مرحله بعدی» صدرنشین باکس آفیس شد

فروش چشمگیر فیلم «جومانجی: مرحله بعدی»، انیمیشن «منجمد ۲» دیزنی را بعد از سه هفته صدرنشینی، در جایگاه دوم باکس آفیس نشاند.

فروش چشمگیر فیلم «جومانجی: مرحله بعدی» به کارگردانی جیک کاسدان، انیمیشن «منجمد ۲» دیزنی را بعد از سه هفته صدرنشینی، در جایگاه دوم باکس آفیس نشاند. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


پس از گذشت سه هفته متوالی که از صدرنشینی «منجمد ۲» در باکس آفیس می‌گذرد، اکنون «جومانجی: مرحله بعدی» سونی پیکچرز توانسته است «منجمد» را بر جایگاه دوم نشانده و جایگاه اول جدول را از آن خود کند.

ادامه فیلم ماجراجویانه «جومانجی»، توانست در اولین هفته اکران خود فروش ۶۰.۱ میلیون دلاری را رقم بزند. «جومانجی: مرحله بعدی» تاکنون در سطح بین‌المللی ۲۱۳ میلیون دلار فروش داشته است.

«جومانجی: مرحله بعدی» با فروشی بسیار بالاتر نسبت به قسمت قبلی، اکنون جایگاه اول جدول باکس آفیس را در اختیار دارد؛ «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» در هفته اول اکران در سال ۲۰۱۷ توانسته بود حدود ۳۶ میلیون دلار به‌دست آورد.

«منجمد ۲» به کارگردانی جنیفر لی و کریس باک، دنباله انیمیشن شرکت والت دیزنی، با فروش ۱۹.۲ میلیون دلار دیگر در چهارمین هفته اکرانش، فیلم دوم باکس آفیس شد. فروش داخلی این فیلم حدود ۳۶۶.۵ میلیون دلار بوده و در سطح بین‌المللی بالغ بر ۱ میلیارد دلار درآمد کسب کرده است.

بر اساس اخبار منتشرشده، «منجمد ۲» ششمین فیلم دیزنی است که امسال توانسته بیش از یک میلیارد دلار در گیشه‌های جهانی فروش داشته باشد. به نظر می‌رسد که این فیلم رکورد فروش قسمت اول را خواهد شکست. فیلم «منجمد» در سال ۲۰۱۳ مبلغ ۱.۲۷ میلیارد دلار به‌دست آورده بود.

فیلم سینمایی «چاقوکشی» به کارگردانی ریان جانسون، در سومین هفته از اکران خود، با فروش ۹.۳ میلیون دلار و درمجموع ۷۸.۹ میلیون دلار در گیشه داخلی و ۱۶۲.۲ میلیون دلار در سطح بین‌المللی در جایگاه سوم باکس آفیس قرار گرفت.

فیلم «ریچارد جول» به کارگردانی کلینت ایستوود با ۵ میلیون دلار فروش در هفته اول اکران خود، در جایگاه چهارم باکس آفیس ایستاد.

فیلم سینمایی «کریسمس سیاه» با بازی ایموجن پوتس و کری الویس، محصول مشترک یونیورسال استودیوز و بلوم هاوس پروداکشنز در جایگاه پنجم جدول باکس آفیس قرار گرفت. این فیلم که از فیلم‌های تازه اکران شده این هفته بود فروش حدود ۴.۴ میلیون دلار و فروش بین‌المللی ۷.۵ میلیون دلار به‌دست آورد. انتظار می رفت «کریسمس سیاه» که در ژانر ترسناک معمایی ساخته شده است، در هفته اول اکران حدود ۱۰ میلیون دلار فروش داشته باشد. باید منتظر ماند و دید که جایگاه این فیلم در هفته های بعد چگونه تغییر خواهد کرد.


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil