پخش فصل سوم سریال کبرا کای یک هفته جلو افتاد

فصل سوم سریال کبرا کای در اصل قرار بود از تاریخ ۸ ژانویه پخش شوند، اما به‌عنوان هدیه‌ کوچک کریسمس به هواداران، فصل جدید این مجموعه کمی زودتر پخش خواهد شد.

طرفداران سریال کبرا کای (Cobra Kai) صبورانه منتظر رسیدن سومین فصل از دنباله‌ فیلم معروف بچه کاراته‌باز (Karate Kid) بودند. نتفلیکس از طریق یوتیوب اعلام کرد که داستان دنیل لاروسو (با بازی رالف ماچیو) و جانی لاورنس (با بازی ویلیام زابکا) را ادامه خواهد داد و نسل تازه‌ای از مبارزان جوان را نیز به آن‌ها اضافه خواهد کرد. قسمت‌های تازه‌ این سریال در اصل قرار بود از تاریخ ۸ ژانویه پخش شوند، اما به‌عنوان هدیه‌ کوچک کریسمس به هواداران، فصل سوم سریال کبرا کای کمی زودتر از راه خواهد رسید.
در شب کریسمس، کبرا کای از طریق شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که فصل تازه‌اش در روز سال نو پخش خواهد شد.


وقتی جانی لاورنس می‌تواند تاریخ نمایش سریال را با یک حرکت ساده عوض کند، انگار که روی یک فایل وُرد کار می‌کند، به نظر می‌رسد نتفلیکس مشکل امنیتی بزرگی دارد! اما همین لغزش امنیتی باعث شد که ما بتوانیم یک هفته زودترفصل سوم کبرا کای را ببینیم.


نگاهی به سریال سندیتون | داستان یک فرار


در فصل دوم مجموعه، جان کریس (با بازی مارتین کوو) استاد سابق هنرهای رزمی بازمی‌گردد تا به جانی در بهبود وضعیت تیم جدید نوآموزان کاراته کمک کند. اما انگار با آوردن روش خشن و بی‌رحمانه‌اش که در سال‌های پیش، جانی نوجوان و دوستانش را به آدم‌هایی قلدر بدل کرد، اشتباه بزرگی مرتکب می‌شود. این چیزی نیست که جانی بخواهد در تیم ببیند و تحملش کند و همین باعث درگیری کریس با او می‌شود.

این موضوع موجب رقابت تازه‌ای میان تیم کبرا کای و دنیل می‌شود که با سبک تازه‌ مبارزه‌اش، یعنی میانگی-دو، باعث شد تا شاگرد جانی، میگوئل (با بازی شولو ماریدوئنا) سر از بیمارستان دربیاورد. میگوئل بعد از دعوایی با رابی کین (با بازی تنر بوکانن که بعدتر مشخص می‌شود پسر جانی است) در مدرسه، حسابی داغون می‌شود و به بیمارستان می‌رود. به نظر می‌رسد میگوئل برای درمان به کمی زمان نیاز داشته باشد، اما خوشبختانه برمی‌گردد تا در پایان فصل اوضاع را سروسامان بدهد. حالا بعد از این دعوا، چه چیزی برای رابی مانده؟ ممکن است که برای مدتی به مرکز بازپروری نوجوانان برده شود، جایی که شاید مهارت‌های کاراته برای تضمین امنیتش کافی نباشند.

پس از این اتفاقات، جانی و دنیل متوجه می‌شوند که کارشان در مقام مربی خوب نبوده است و حالا آماده‌اند تا علیه جان کریس و تهدیداتی که متوجه نسل جوان‌تر مبارزان کرده، کاری انجام بدهند. آیا بعد از اینهمه اتفاقات و حرف‌های که بین‌شان بوده، برمی‌گردند تا به رقابت بپردازند؟ یا این باعث شروع یک دوستی خواهد شد؟
همه‌ اینها را همزمان با پخشفصل سوم سریال کبرا کای در تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۲۱ خواهیم فهمید؛ تا آن روز، دو فصل اول این مجموعه را در فیلیمو ببینید:

سریال کبرا کای

مروری بر ۱۰ فیلم رزمی برتر تاریخ سینما


منبع: Slash Film

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

7 نظر
  1. osman می‌نویسد

    من همه قسمت ها رو دیدم فقط قسمت ۱۰ از فصل ۳ مونده هر کاری کردم نتونستم دانلود کنم

  2. مهدی می‌نویسد

    خفن ترین سریالی که دیدم همین بود حتما ببینید

  3. yaqoob می‌نویسد

    واقعا یک سریال زیبا است من خیلی از این سریال خوشم اومد به بقیه طرفدار های فلم وسریال نیزتوسیه می کنم تا این سریال راببینند

  4. Abolfazl می‌نویسد

    زود این فیلمو بزارین

  5. Abolfazl می‌نویسد

    زود بیارین دیگه

  6. هاوک می‌نویسد

    دقیقا کی فیلمو فصل سه cobra kai رو میذاره!؟من خیلی مشتاقم که فصل سه رو زودتر ببینم.

  7. ارمیا تدین می‌نویسد

    فیلیمو هم ای کاش همراه با پخش جهانی این سریال رو به اشتراک بزاره

fosil