قهرمان جدید مارول بعد از «بیوه سیاه» مشخص شد: فلورنس پیو

کیت شورتلند، کارگردان فیلم «بیوه سیاه»، اعلام کرد که بعد از مرگ شخصیت ناتاشا رومانوف، فلورنس پیو به عنوان قهرمان جدید مارول انتخاب شده است.

بنا به گفته کیت شورتلند،‌ کارگردان فیلم «بیوه سیاه» (با عنوان اصلی «Black Widow»)، مسئولیتی که تابه‌حال بر دوش اسکارلت جوهانسون بوده است از این به بعد بر عهده فلورنس پیو خواهد بود. این خبر، نویدبخش خلق قهرمان جدید مارول در مجموعه‌های آینده این استودیو است. پیو سال گذشته برای فیلم سینمایی «زنان کوچک» (Little Women) نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود. او همچنین مورد تحسین بسیاری از منتقدان و سینماگران مستقل قرار گرفته است و انتخابش به‌عنوان قهرمان جدید مارول بی‌دلیل نیست. حالا نوبت آن رسیده که شاهد بازی درخشان فلورنس پیو در اثر هیجان‌انگیز و جدید کارگردان فیلم بیوه‌ سیاه باشیم. با فیلیمو شات همراه باشید.


حضور مورگان فریمن و فلورنس پیو در فیلم یک آدم خوب

نقد فیلم Black Widow


خبرهای متفاوت و متعددی پیرامون «بیوه سیاه»، فیلم جدید دنیای سینمایی مارول که هنوز فرصت اکران عمومی را پیدا نکرده، منتشر شده است. یکی از این اخبار منتشر‌شده حاکی از ظهور قهرمان جدید مارول از داستان این فیلم است. طبق گفته‌ها و شنیده‌ها، شخصیت یلنا بلووا با هنرمندی فلورنس پیو پتانسیل پرداخت به شکل جداگانه را دارد و از همین بابت اثر بعدی دنیای سینمایی مارول نیز به حضور پررنگ و همیشگی اسکارلت جوهانسون در «بیوه سیاه» پایان خواهد داد. کارگردان این فیلم، کیت شورتلند، در مصاحبه اخیرش با مجله‌ امپایر این موضوع را تا حدودی تایید کرده است. او در این مصاحبه اذعان کرده که همکاری‌اش با جوهانسون در نقش بیوه سیاه تقریباً به اتمام رسیده و در آینده‌ای نزدیک تصمیماتی درباره ورود جدی‌تر پیو به دنیای سینمایی مارول خواهد داشت.

شورتلند درباره انتظارات مخاطبین درباره حفظ اصالت در داستان‌های دنیای مارول و پیش‌بینی سبک کارگردانی متفاوت او در فیلم‌های آینده گفت: «ما نمی‌دانیم کیفیت بازی فلورنس پیو تا چه اندازه خوب خواهد بود. مطمئن هستیم که او تمام تلاش خود را می‌کند اما دقیقاً نمی‌توان فهمید که تا چه اندازه و با چه کیفیتی ظاهر خواهد شد؛ مثلاً اسکارلت اجرایی دلپذیر و با کیفیت مطلوب داشت.»


تریلر نهایی فیلم سینمایی «بیوه سیاه» را از اینجا ببینید


شورتلند همچنین در این مصاحبه اشاره‌ای به نحوه پایان‌بندی «بیوه سیاه» و تفاوت آن با مجموعه «انتقام جویان : پایان بازی» در موضوع مرگ شخصیت ناتاشا رومانوف داشت. او گفت: «در مجموعه «انتقام جویان : پایان بازی» طرفداران در انتهای فیلم ناراحت بودند چراکه شخصیت ناتاشا حتی یک مراسم یادبود خوب هم پس از مرگش نداشت. البته پس‌ازاینکه با اسکارلت دراین‌باره صحبت کردم او معتقد بود که کاراکتر ناتاشا رومانوف اصلاً نیازی به یادبود و بزرگداشت پس از مرگش نداشت. اسکارلت فکر می‌کند که بیوه سیاه تا حدودی منزوی است اما درهرصورت، مردم به‌درستی ناتاشا رومانوف را نمی‌شناسند. درواقع ما در این فیلم فرصتی فراهم کردیم تا مخاطبان غم و اندوه ناشی از فقدان بیوه سیاه را به‌طور فردی و نه‌خیلی جامع و همگانی تخلیه کنند».

با اعلام خبر انتخاب شدن فلورنس پیو به‌عنوان قهرمان جدید مارول لازم است نگاهی دوباره به کارنامه او بیندازیم. فعالیت حرفه‌ای فلورنس پیو از زمان حضور نفس‌گیرش در درام «بانو مکبث» با عنوان اصلی «Lady Macbeth» در سال ۲۰۱۶ آغاز شد. او اولین نامزدی اسکار خود را به لطف بازی خوبش در کنار سورشا رونان در فیلم تحسین‌شده‌ گرتا گرویگ به نام «زنان کوچک» کسب کرد. او سال گذشته در فیلم ترسناک «میدسامر» (با عنوان اصلی «Midsommar») به نویسندگی و کارگردانی آری استر حضور داشت. فیلم «بیوه سیاه» برای پیو همچون نقطه عطفی در دنیای هالیوود خواهد بود و با توجه به گفته‌های شورتلند می‌توان فهمید که این فیلم تنها آغازی برای نقش او در دنیای سینمایی مارول است.

با توجه به شیوع ویروس کرونا تمام اکران‌های سینمایی یک‌به‌یک به تعویق می‌افتند. پیش‌تر قرار بود کمپانی دیزنی اکران جهانی فیلم سینمایی «بیوه سیاه» را در اول ماه می آغاز کند اما با توجه به پاندمی کووید-۱۹، تاریخ انتشار فیلم تا ۶ نوامبر به تعویق افتاده است.


منبع: IndieWire

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil