فیلمبرداری ایندیانا جونز ۵ سال آینده شروع می‌شود

هریسون فورد اعلام کرد که فیلمبرداری ایندیانا جونز ۵ سال آینده شروع می‌شود. هنوز اطلاعات بیشتری از این فیلم منتشر نشده است. این فیلم در سال ۲۰۲۱ اکران می‌شود

به نظر می‌رسد که «ایندیانا جونز» جدید به زودی راهی سینما می‌شود. براساس گزارشی که در سایت Variety منتشر شده، فیلمبرداری ایندیانا جونز ۵ سال آینده شروع می‌شود. حتی برنامه‌ریزی شده که این فیلم در تاریخ ۱۹ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ اکران شود. این خبر در جریان اکران فیلم «زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲» اعلام شد. شرکت دیزنی سازنده جدیدترین فیلم ایندیانا جونز خواهد بود. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که «هریسون فورد» در انیمیشن زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲ در نقش شخصیت «روستر» صداپیشگی کرده است.


معرفی ۱۰ فیلم نوآر که حتما باید ببینید! | در تاریکی مطلق


فیلمبرداری ایندیانا جونز 5

فورد در جریان افتتاحیه این فیلم اعلام کرد که فیلمبرداری ایندیانا جونز ۵ سال آینده شروع می‌شود. هریسون فورد به دلیل بازی در نقش ایندیانا جونز در این مجموعه فیلم‌ها شناخته شده است. اولین فیلم این مجموعه «مهاجمان صندوق گمشده» نام داشت که در سال ۱۹۸۱ اکران شد. فیلیمی که جزو ۱۰۰ فیلم برتر تاریخ آمریکا از نظر «بنیاد فیلم آمریکا» شناخته شده است. دومین فیلم این مجموعه «ایندیانا جونز و معبد مرگ» نام دارد که در سال ۱۹۸۴ اکران شد. فیلم سوم هم «ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی» نام داشت که در سال ۱۹۸۹ پخش شد و فیلم چهارم که در سال ۲۰۰۸ اکران شد، «ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین» نام داشت. این چهار فیلم ۲ میلیارد دلار در باکس آفیس فروش داشتند.

قبلا گفته شده بود که پنجمین فیلم ایندیانا جونز توسط استیون اسپیلبرگ کارگردانی می‌شود. حتی گفته شده که این فیلم آخرین مجموعه از سری فیلم‌های ایندیانا جونز خواهد بود.


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil