فیلمبرداری جوخه انتحار شروع شد

جیمزگان اعلام کرد که فیلمبرداری جوخه انتحار شروع شده است. این فیلم قرار است در تاریخ ۱۵ مرداد سال ۱۴۰۰ اکران شود و با قیلم قبل تفاوت دارد.

«جیمز گان» کارگردان و نویسنده «جوخه انتحار» اعلام کرد که روند فیلمبرداری شروع شده است. گان تصویری از اینستاگرام خود منتشر کرد که در ان به شروع فیلمبرداری جوخه انتخار اشاره شده بود. فیلمبرداری فیلم جدید جیمز گان در حالی آغاز شد که چند هفته پیش هم نام کامل هنرپیشه‌هایی که در این فیلم حضور دارند، اعلام شده بود. گان اعلام کرده بود که فیلم جدید جوخه انتحار ارتباطی با فیلم قبلی ندارد.

فیلمبرداری جوخه انتحار

از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به «دیوید دستمالچیان»، «جان سینا»، «جای کورتنی»، «خواکین کوسیو»، «ناتان فیلیون»، «یوئل کینامان»، «فلولا بورگ»، «شان گان»، «خوان دیه‌گو بوتو»، «پیت دیویدسون»، «تایکا وایتیتی»، «آلیس براگا»، «مارگو رابی» و «وایولا دیویس» بازی می‌کنند. رابی و دیویس در فیلم قبلی جوخه انتحار هم بازی کرده بودند و در فیلم جدید هم همان نقش‌ها را بازی خواهند کرد. هنوز اطلاعات بیشتری از این فیلم منتشر نشده است. فیلمبرداری این فیلم در شرایطی شروع شد که قرار است در تاریخ ۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۰ راهی سینما شود.


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil