نویسنده سریال «ریک و مورتی»، فیلمنامه «مرد ‌مورچه‌ای ۳» را می‌نویسد

مدیران مارول استودیوز تصمیم گرفته‌اند جف لاونس را برای نوشتن فیلم‌نامه «مرد مورچه‌ای ۳» استخدام کنند.

به گزارش وب‌سایت خبری The Wrap، مدیران مارول استودیوز تصمیم گرفته‌اند جف لاونس، نویسنده و تهیه‌کننده مجموعه پویانمایی «ریک و مورتی» با عنوان اصلی «Rick and Morty»، را برای نوشتن فیلمنامه فیلم «مرد مورچه ای ۳» استخدام کنند. پیتون رید، همانند دو قسمت قبلی این مجموعه، کارگردانی فیلم «مرد مورچه‌ای ۳» را بر عهده خواهد داشت. با فیلمو شات همراه باشید.


«مرد مورچه‌ای»، نام مجموعه‌ای با بازی پل راد، اوانجلین لیلی و مایکل داگلاس است که اولین قسمت آن با عنوان اصلی «Ant-Man» در سال ۲۰۱۵ اکران شد. موفقیت‌های این داستان ابرقهرمانی، که بر اساس کتاب‌های کمیک مارول ساخته‌شده بود، مدیران این شرکت را به ساخت قسمت‌های بعدی آن ترغیب کرد. سه سال بعد، قسمت دوم این مجموعه به نام «مرد مورچه‌ای و زنبورک» با عنوان اصلی «Ant-Man and the Wasp» اکران شد.

روز اکران فیلم سوم این مجموعه هنوز تعیین نشده و مشخص نیست که قرار است فیلم‌برداری آن از چه زمانی آغاز شود. دنیای سینمایی مارول به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از شرکت دیزنی، که در حال تغییرات و ساماندهی فهرست پخش خود به علت مشکلات ناشی از ویروس کرونا است، دستخوش بی‌ثباتی شده است. این تغییرات با فیلم «بیوه سیاه» شروع شد و حالا طبق بیانیه روز جمعه شرکت دیزنی، اکران فیلم «اترنالز» هم تا ۶ نوامبر به تعویق افتاده است.‬ شرکت دیزنی فیلم دیگری نیز در دنیای مارول دارد که هنوز نامی برایش انتخاب‌نشده است. قرار است این فیلم در اکتبر سال ۲۰۲۲ اکران شود. همچنین اکران چهار فیلم دیگر از دنیای سینمایی مارول نیز برای سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی‌شده است.

در داستان فیلم قبلی، «مرد مورچه‌ای و زنبورک»، که در خط زمانی مابین دو فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» و «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» رخ می‌دهد، شخصیت اسکات لنگ (با بازی پل راد) بعد از کمک کردن به کاپیتان آمریکا در زمان «جنگ داخلی»، در حبس خانگی به سر می‌برد. تمام چیزی که اسکات می‌خواهد این است که از دخترش مراقبت کند، اما بعدازآنکه یک تبه‌کار مرموز به نام روح (با بازی هانا جان کامن) تجهیزات متعلق به مرد مورچه‌ای اصلی، هنک پیم (با بازی مایکل داگلاس) را می‌دزدد، اسکات مجبور می‌شود دوباره لباس مرد مورچه‌ای را بر تن کند.‬ مایکل پنیا، والتون گوگینس، بابی کاناوله، جودی گریر و تی. آی. (‬کلیفورد جوزف هریس) ازجمله بازیگران این فیلم هستند. مجموعه فیلم «مرد مورچه‌ای» تاکنون توانسته بیش از یک میلیارد دلار در گیشه‌های جهانی فروش داشته باشد و باید دید فیلم «مرد مورچه‌‎ای ۳» می‌تواند این رکورد را تا چه حد ارتقا دهد.

‫جف لاونس، نویسنده فیلمنامه «مرد مورچه ای ۳» که به‌واسطه استعدادش در نگارش متون طنز شناخته می‌شود، در برنا‌مه‌های ساعات آخر شب تلویزیون مشهور شد. او نویسنده چندین فصل مختلف از برنامه «جیمی کیمل لایو!» بوده است. علاوه بر این، لاونس برای مراسم اسکار، امی و مراسم‌های خبری شام کاخ سفید نیز نویسندگی کرده است. او همچنین نویسنده سریال در انتظار اکران «کارگران معجزه‌آسا» برای شبکه TBS است. از دیگر آثار او در مقام نویسنده می‌توان به کتاب‌های مصور شخصیت‌هایی مانند نووا، گروت و کاپیتان آمریکا برای مارول اشاره کرد.


منبع: The Wrap

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil