جرج میلر به شایعات درباره فیلمنامه «مکس دیوانه : جاده خشم» پایان می‌دهد

اخیرا شایعاتی درباره فیلمنامه «مکس دیوانه : جاده خشم» بر سر زبان‌ها افتاده که در جدیدترین مصاحبه جرج میلر رد شده‌ است.

مک‌کارتی، یکی از نویسندگان فیلمنامه «مکس دیوانه : جاده خشم» (با نام اصلی Mad Max: Fury Road) دوباره ادعایی را در اکانت توییتر خود مطرح کرده است که جرج میلر (کارگردان فیلم) در مصاحبه با ایندی‌وایر آن را تکذیب می‌کند.
اخیرا شایعاتی درباره فیلم موفق و محبوب «مکس دیوانه :خشم جاده» که در سال ۲۰۱۵ به روی پرده رفت، بر سر زبان‌ها افتاده است. طبق این شایعات، گفته می شود که کارگردان فیلم (جورج میلر) و نویسندگان آن (برندن مک‌کارتی و نیک لاتوریس) بدون داشتن فیلمنامه اولیه کار ساخت را شروع کرده‌اند. در هفته‌های گذشته، مک‌کارتی با انتشاررشته‌توییت‌هایی تلاش کرد که به این شایعات پایان دهد و حالا کارگردان فیلم نیز در مصاحبه با مجله ایندی‌وایر تاکید کرده است که قطعاً فیلمنامه اولیه موجود بوده. این موضوع پس از آن مطرح شد که عکسی از اتاق فکر فیلم «مکس دیوانه: جاده خشم»، در اینترنت مورد توجه قرار گرفت. در این عکس، ۳۵۰۰ تصویر از داستان فیلم دیده می‌شود که کنار هم چیده شده‌اند. میلر با اشاره به این عکس در ایمیلی می‌نویسد: «من اصلا نمی‌دانم این شایعه که ساخت فیلم «جاده خشم» بدون فیلمنامه اولیه شروع شده است، از کجا آمده! شاید به خاطر ۳۵۰۰ عکس مربوط به داستان باشد که در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود. البته که فیلمنامه وجود داشت، در غیر این صورت ما چگونه می‌توانستیم داستان خود را به استودیوی فیلمسازی، گروه سازندگان و کلیه عوامل ارائه دهیم و آن ها را متقاعد به همکاری نماییم؟»


بهترین فیلم های سفر جاده ای


با این همه به نظر می‌رسد که مک‌کارتی در توییت‌هایش، میلر را در مورد شایعات مقصر می‌داند. او در توییتی نوشته است: «جورج یک حرفه‌ای است که البته در خلق حقایق بسیار خلاق نیز هست؛ او به‌سادگی می‌تواند بدون هیچ طرح اولیه‌ای داستان را پیش ببرد… پس از این که من در آخرین دیدارمان یادآوری کردم، حالا او در مصاحبه‌هایش به وجود متن نوشته شده اشاره می‌کند… فیلمنامه نهایی پس از آن به سروسامان رسید که همه تصاویر مربوط به داستان طراحی شده بودند.»
مک‌کارتی در ادامه تصویری را منتشر کرده است که نسخه‌ای از فیلمنامه را مربوط به تاریخ ۳۱ جولای سال ۱۹۹۹ نشان می‌دهد. میلر نیز با اشاره به این که مک‌کارتی یکی از نویسندگان فیلمنامه بوده و قطعا از همه جزییات اطلاع داشته است، این مدرک را بسیار بسیار دقیق می‌داند.

فیلم «خشم جاده» به این دلیل پس از سال‌ها موردتوجه قرار می‌گیرد که شروع ساخت فیلم «فیوریوسا» (با عنوان اصلی Furiosa) اعلام شده که در واقع یک اثر جانبی برای فیلم «جاده خشم» به شمار می‌رود. در این فیلم، آنیا تیلور- جوی نقش اصلی را بازی خواهد کرد.


اخبار تکمیلی درباره فیلم «فیوریوسا»


فیلم «جاده خشم» قطعا دارای فیلمنامه بوده است، چرا که میلر آن را در اختیار نیک لاتوریس نویسنده دیگراین فیلم نیز گذاشته. در فیلم جدید «فیوریوسا»، کریس همسورث (بازیگر محبوب فیلم های دنیای مارول) و یحیی عبدالمتین دوم (برنده جایزه امی امسال که بازی زیبای او در مجموعه تلویزیونی «نگهبانان» را به یاد داریم) نیز حضور دارند؛ هرچند هنوز درباره نقش آن‌ها جزئیاتی ارائه نشده است.


منبع: Indie Wire

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil