ادامه‌ای بر فیلم محبوب The Gentlemen

سریال آقایان گای ریچی به نتفلیکس می‌آید

این نوشته با توجه به آخرین خبرها، به‌روز می‌شود

فیلم «آقایان» اثر گای ریچی را یادتان هست؟ حالا خبر رسیده که سریالش که در ادامه فیلم تهیه شده، باحضور جمعی از ستارگان هالیوود برای پخش در نتفلیکس آماده می‌شود.

فهرست بهترین سریال های جنایی که باید دید

خلاصه داستان سریال The Gentlemen

سریال آقایان یا جنتلمن Gentlemen ماجرای زندگی ادی هورنیمن را به‌تصویر می‌کشد. ادی فرزند یک اشراف‌زاده انگلیسی است و بعد از فوت پدرش تمام ثروت او را به ارث می‌برد. این ثروت هنگفت یک میراث بی‌مانند را به‌همراه مزرعه‌ای برای ادی به ارمغان می‌آورد. در این مزرعه فعالیت غیرقانونی وجود دارد که ادی را به ماجراجویی می‌کشد. او سعی دارد خودش و خانواده‌اش را از این جنایت دور کند اما در نهایت فقط به سمت این مسیر کشیده می‌شود و در آن گرفتار می‌آید.

 

بازیگران سریال آقایان

  • کریستین دی اسکیولو
  • کایا اسکودلاریو (سوزی گلس)
  • تئو جیمز (ادی هالستد)
  • دانیل اینگز (فردی هالستد)
  • شین واکر (جوی)
  • جوئل ریچاردسون (خانم سابرینا)
  • وینی جونز (جف سیکامب)

 

زمان پخش سریال آقایان

سریال آقایان The Gentlemen برای انتشار در ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است. جزییات این تاریخ هنوز مشخص نشده، به محض انتشار اخبار جدید این مطلب به‌روزرسانی می‌شود و لینک زیر هم فعال خواهد شد.

تماشای آنلاین دوبله سریال جنتلمن

سریال The Gentlemen درباره چیست؟

سریال جنتلمن (۲۰۲۴) به کارگردانی گای ریچی در ۸ قسمت تهیه شده است. او پیش از این فیلمی به همین نام را در ۲۰۲۰ (با بازی متیو مک‌کانهی) منتشر کرد. ریچی که به خاطر استعدادهای چندگانه‌اش مشهور است، به عنوان خالق، نویسنده و تهیه کننده اجرایی سریال فعالیت می‌کند و دو قسمت اول را کارگردانی کرده.

داستان سریال جنتلمن در ادامه فیلم آن تولید شده اما شخصیت‌های جدید و برداشت‌هایی تازه به این اثر تحسین شده اضافه شده است. تئو جیمز (بازیگر برنده جایزه امی) یکی از ستاره‌های این سریال است. این سریال توسط متیو رید و گای ریچی نوشته شده است. تیم تولید اجرایی شامل ریچی، رید، مارن دیویس، ایوان اتکینسون، مارک هلویگ برای Miramax TV و ویل گولد و فریت تیپلادی برای Moonage Pictures با هیو وارن به عنوان تهیه کننده سریال است.

The Gentlemen که توسط نتفلیکس، موناژ پیکچرز و میرامکس تی‌وی ساخته شده است، موفقیت همتای سینمایی خود در سال ۲۰۲۰ را دنبال می‌کند که بیش از ۱۱۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. این سری جدید وعده می‌دهد که همان ترکیبی از درام و هیجان را به تلویزیون بیاورد که بسیار مورد علاقه طرفداران و مخاطبان جدید این سریال است.

فهرست بهترین فیلم های متیو مک کانهی

عکس های سریال آقایان The Gentlemen

عکس های سریال آقایان گای ریچی

عکس های سریال آقایان گای ریچی عکس های سریال آقایان گای ریچی عکس های سریال آقایان گای ریچی

مطلب قدیمی

نقد و بررسی فیلم آقایان یا جنتلمن | ۲۰۲۰ | The Gentlemen

فیلم «آقایان» جدیدترین اثر گای ریچی است که در آن، آقامَنشیِ چندانی به چشم نمی‌خورد! اما طرفداران آثار او که از مدت‌ها پیش در انتظار فیلم جدیدش بودند، قطعا از تماشای کار بی‌نقص او در ساخت معجونی از شوخی، خشونت، ماجراهای خلافکاران صاحب‌سبک و نقش‌آفرینی هنرپیشگان مشهور در نقش‌های رنگارنگ و متنوع فیلم لذت خواهند برد. فیلم‌های قبلی ریچی مانند «علاالدین»، «قاپ‌زنی»، دو فیلم «شرلوک هلمز»، «مردی از یو.ان.سی.ال.ای» و «شاه آرتور افسانه شمشیر» که براساس داستان‌هایی از دیگر نویسندگان ساخته شده بودند، کارهای موفقی در کارنامه او به‌حساب نمی‌آیند؛ اما اکنون می‌توان گفت که گای ریچی با فیلم «آقایان» و با روایت داستان خودش، بازگشتی به اصلش دارد.

داستان فیلم، حول شخصیت اصلی آن یعنی مایکل پیرسن یا مختصرا میکی با بازی متیو مک‌کانهی می‌چرخد. میکی از اهالی ایالات جنوبی آمریکاست که در جوانی برای تحصیل به انگلستان آمده و همان‌جا ماندگار شده است. او حالا مالک و درواقع بنیان‌گذار مقتدر یک امپراتوری مواد مخدر است که طی سال‌ها از طریق خطوط کشتی‌رانی و با جاسازی محموله‌های بزرگ حشیش در میان بارهایی که از نجیب زادگان ورشکسته انگلیسی اجاره می‌کند، به رونق تجارت سیاه خود افزوده است. اما میکی تصمیم دارد که از این کار بازنشسته شود و به‌عنوان فردی محترم و سالم به جامعه برگردد.

گای ریچی علاقه فراوانی به بازی با کلمات دارد و حتی گاه چنان از اصطلاحات سبک باروک استفاده می‌کند که اشارات او برای بیننده قابل‌فهم نیست. فیلم، توسط روزنامه‌نگاری روایت شود که نقش او را هیو گرنت بازی می‌کند؛ روزنامه‌نگاری که در فلش بک و فلش فورواردهای داستان، ماجرا را با جملاتی طولانی و پرطمطراق مانند روایت فیلمنامه‌ای برای فیلم خودش بازگو می‌کند. در جایی از فیلم، گرنت به معاون میکی با بازی چارلی هانم که انگار راه فراری از صحبت‌های بی‌پایان روزنامه‌نگار ندارد، می‌گوید: «قهرمان ما باش !» گرنت در این میانه داستان‌گویی‌ها، روزالیند همسر میکی (با بازی میشل داکری بازیگر سریال دانتون ابی) را «کلئوپاترای لندنیِ میکی سزارِ دهاتی» توصیف می‌کند. درجای دیگری از فیلم، میکی بدون هیچ دلیل خاصی می‌گوید: «در فرانسه، نامیدن یک خوک با نام «ناپلئون» خلاف قانون است.» این‌ها فقط چند نمونه از بازی‌های عجیب گای ریچی با کلمات است.

فیلم آقایان گای ریچی

باید اشاره کرد که همسر میکی، تنها شخصیت زن فیلم است و نقش او در پیشبرد داستان، بسیار جزئی است؛ بنابراین نامیدن «آقایان» به‌عنوان فیلمی کاملا مردانه، اصلا جنبه شوخی ندارد. داستان درباره تلاش‌های سخت و جدی گروه‌های تبهکار مختلف برای خریدن و یا حتی دزدیدن کسب‌وکار میکی است: یک باند تبهکار چینی (با بازی هنری گلدینگ در نقش رییس آن‌ها)، رپرهای یک کلوپ هنری با لباس شطرنجی که علاوه بر خوانندگی سرقت هم می‌کنند و پدرخوانده باند با بازی کالین فارل آنها را «نوپاها» می‌نامد و سرانجام، یک تاجر آمریکایی با بازی جرمی استرانگ؛ همه این‌ها در تلاش هستند تا امپراتوری میکی را ازآن خود کنند.

فیلم شامل تعدادی خرده روایت حاشیه‌ای هم می‌شود؛ مانند نجات دختر یک نجیب‌زاده پایین رتبه (با بازی ساموئل وست) از چنگال یک قاچاقچی بدجنس مواد مخدر. اما به‌طور کلی، روند خود را به خوبی حفظ می‌کند و در مسیر داستان اصلی باقی می‌ماند. اگر فیلم «آقایان» گای ریچی را طعنه‌ای به ارتقاء طبقه اجتماعی افرادی خاص بدانیم، باید گفت که در این کار چندان موفق نبوده است. در جلسه پرسش و پاسخ فیلم که با حضور نویسنده و کارگردان و برخی عوامل انجام و به‌صورت زنده پخش شد، ریچی گفت: «من مخالف سیستم طبقاتی جامعه نیستم.» او گفت درواقع ایده فیلم، طی تحقیقاتش درباره «موازنه» در «گردابی» به ذهن او خطور کرده است که حاصل تنش‌های درازمدت بین اقشار طبقات بالا و پایین جامعه بریتانیاست. به‌کار بردن کلمه «موازنه» درباره فیلمی که عدم تعادل به‌صورت مداوم و به خوبی در آن احساس می‌شود، تعبیر عجیبی به نظر می‌رسد؛ عدم تعادلی که تا آخرین دقایق فیلم کاملا قابل‌لمس است.

یک صحنه تیراندازی در فیلم وجود دارد که معلوم نمی‌شود طی آن چه کسی مضروب می‌شود. حتی قاتل و دلیل قتل و چگونگی آن نیز مشخص نیست و ماجرای آن در لحظه‌هایی از فیلم آشکار می‌شود؛ در همین راستا باید گفت که نکته جالب درباره فیلم «آقایان» این است که گشودن گره‌های فیلم، هدف اصلی داستان نیست. حتی لذت تماشای فیلم هم از پیگیری گره‌ها حاصل نمی‌شود. ترانه‌ها و موسیقی فیلم در مقایسه با داستان آن، سهم زیادی در ایجاد حس خوب اثر دارند تا جایی که می‌توان گفت در «آقایان» به فرم بیشتر از محتوا توجه شده است.

نکته قابل‌توجه دیگر درباره «آقایان»، استفاده فراوان از عبارات و کلمات نامناسب، صحنه‌های خشونت‌آمیز و مرتبط با مواد مخدر است که بهتر است پیش از تماشا در نظر گرفته شود. به هر روی، درباره آخرین اثر گای ریچی می‌توان گفت که یک اتفاق لعنتی در جریان است!

تماشا و دانلود رایگان فیلم آقایان در فیلیمو

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil