کریس‌ همسورث، مایلز تلر و جرنی اسمالت در فیلم «اسپایدرهد» محصول نتفلیکس

جوزف کوشینسکی پس از فیلم «تاپ گان: ماوریک»، در تکاپوی ساخت فیلم «اسپایدرهد» با همکاری نتفلیکس است. حضور کریس‌ همسورث، مایلز تلر و جرنی اسمالت در این پروژه قطعی شده.

آخرین اثر جوزف کوشینسکی فیلم «تاپ گان: ماوریک» (با عنوان اصلی«Top Gun: Maverick» ) است که دنباله‌ای برای فیلم «تاپ گان» (با عنوان اصلی«Top Gun») محسوب می‌شود و متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا، اکرانش طبق برنامه پیش نرفته. ستارگان این فیلم تام کروز و مایلز تلر هستند و کروز بسیار امیدوار است در لیست بازیگران پروژه‌ بعدی کوشینسکی، به نام «اسپایدرهد» (با عنوان اصلی «Spiderhead») جایی داشته باشد و با کریس همسورث، مایلز تلر، جرنی اسمالت همبازی شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فیلم «اسپایدر هد»، محصول همکاری جوزف کوشینسکی و کمپانی نتفلیکس ، با فیلیمو شات همراه باشید.


۵۶ فیلم برتر سال ۲۰۲۰؛ از فیلم‌های جذاب تابستانی تا درام‌های پاییزی


پاول ورنیک و رت ریس نویسنده‌ فیلم‌های «ددپول» (با عنوان اصلی «Deadpool»)، فیلم‌نامه‌ این فیلم را با اقتباسی از داستان کوتاه جرج ساندرز نوشته‌اند. اتفاقات این فیلم در آینده‌ای نه چندان دور رخ می‌دهد و به مجرمین پیشنهاد می‌شود که به‌منظور کاهش دوران محکومیت، به‌صورت داوطلبانه در تحقیقات پزشکی شرکت کنند. بیشترین تمرکز بر روی دو زندانی است که آزمایش تغییر احساس بر رویشان انجام می‌شود و آن‌ها را مجبور به رویارویی با گذشته‌شان می‌کند؛ زندانیان توسط ناظرین هوشمند این برنامه نظارت می‌شوند.

نتفلیکس در ساخت این پروژه همکاری دارد. آخرین همکاری همسورث با نتفلیکس به فیلم «استخراج» (با عنوان اصلی «Extraction») برمی‌گردد و به نظر می‌رسد این کمپانی از کار با همسورث رضایت خاطر دارد. با وجود اینکه تلر در فیلم «تاپ گان: ماوریک» ایفای نقش اصلی را برعهده دارد، کوشینسکی با او قرارداد همکاری بسته‌است.


محبوب‌ترین آثار اوریجینال نتفلیکس؛ «استخراج» هنوز صدر جدول است

نقد و بررسی فیلم «استخراج»؛ زمانی برای نجات


تاریخ اکران «اسپایدرهد» محصول نتفلیکس هنوز مشخص نیست، اما فیلم «تاپ گان» در نهم جولای سال آینده اکران خواهد شد.

به نظر شما تام کروز به تیم بازیگری «اسپایدرهد» اضافه خواهد شد؟


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil