ایمی آدامز به فیلم اقتباسی ایون هنسن عزیز پیوست

فیلم اقتباسی «ایون هنسن عزیز» در مرحله انتخاب بازیگرهاست. چند بازیگر برای نقش‌های جوان انتخاب شده‌اند و حالا ایمی آدامز نیز به آنها پیوسته است.

طبق اخبار منتشر شده، فیلم «ایون هنسن عزیز» (با عنوان اصلی «Dear Evan Hansen») که از یک تئاتر موزیکال به همین نام اقتباس شده، در مرحله انتخاب بازیگرهاست. چند بازیگر برای نقش‌های جوان انتخاب شده‌اند و حالا ایمی آدامز نیز به آنها پیوسته است. اجرای تئاتر «ایون هنسن عزیز» از سال ۲۰۱۶ در تئاتر برادوی آغاز شد. این تئاتر موزیکال در هفتادویکمین دوره جوایز تونی نامزد دریافت ۹ جایزه شد که توانست ۶ جایزه را از آن خود کند. با فیلیمو شات همراه باشید تا جزئیات بیشتری از فیلم اقتباسی «ایون هنسن عزیز» را بررسی کنیم.


بن پلت بازیگر نقش ایون هنسن روی صحنه تئاتر بود و قرار است دوباره این نقش را در فیلم «ایون هنسن عزیز» بازی کند. ایون هنسن، پسری دبیرستانی با اضطراب اجتماعی است که برای کمک به خودش شروع به نوشتن نامه‌هایی می‌کند. پس از خودکشی یکی از هم‌کلاسی‌های هنسن به نام کانر (با بازی کولتون رایان)، خانواده کانر به اشتباه فکر می‌کنند یکی از نامه‌های هنسن، نامه خودکشی پسرشان بوده است. این موضوع، هنسن را در دروغی گرفتار می‌کند که رفته‌رفته بزرگتر می‌شود.

تئاتر ایون هنسن عزیز

کیتلین دیور برای بازی در نقش زو (خواهر کانر) انتخاب شده است. دیگران بازیگران این فیلم عبارتند از آماندلا استنبرگ در نقش آلانا بک، دنی پینو در نقش لری مورفی و نیک دودانی در نقش جرد کلینمن. ایمی آدامز هم نقش سینتیا مورفی، مادر کانر، زو و لری را بازی خواهد کرد.

استیون شباسکی، نویسنده و کارگردان فیلم «اعجوبه» (با عنوان اصلی «Wonder‎») کارگردانی فیلم اقتباسی «ایون هنسن عزیز» را بر عهده خواهد داشت. استیون لونسون هم در حال کار روی فیلمنامه است. بنژ پاسک و جاستین پل، که برای نگارش ترانه «شهر ستاره‌ها» (با عنوان اصلی «City Of Stars») در فیلم «لا لا لند» (با عنوان اصلی «La La Land») برنده جایزه اسکار شده بودند، همچون تئاتر «ایون هنسن عزیز»، نگارش متن ترانه فیلم اقتباسی آن را هم برعهده دارند. آنها قرار است ترانه‌های بیشتری را برای این فیلم آماده کنند.

آیا ایمی آدامز به لیست نامزدهای اسکار ۲۰۲۱ راه می‌یابد؟ در فیلیمو شات بخوانید


منبع:‌ Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil