راب لترمن، کارگردان فیلم اقتباسی «فراتر از خوبی و شر» شد

نتفلیکس کارگردانی فیلم اقتباسی فراتر از خوبی و شر، که از روی یک بازی ساخته خواهد شد را به راب لترمن، کارگردان فیلم کارآگاه پیکاچو سپرد.

اگر به دنبال تبدیل یک بازی ویدئویی به فیلم هستید، استخدام کسی که به محبوبیت زیادی رسیده واقعاً به شما کمک می‌کند. همین موضوع به خوبی توضیح می‌دهد که چرا نتفلیکس فیلم اقتباسی «فراتر از خوبی و شر» که از روی یکی بازی به همین نام با عنوان اصلی «Beyond Good & Evil» ساخته خواهد شد را به راب لترمن، کارگردان انیمیشن «کارآگاه پیکاچو» (با عنوان اصلی Detective Pikachu) سپرده است. برای بررسی جزئیات بیشتر این فیلم با فیلیمو شات همراه باشید.


راب لترمن که فیلم «مورمور» (با عنوان اصلی Goosebumps) را هم در کارنامه دارد برای ساختن یک اقتباس لایو اکشن از این بازی کالت آمادگی خود را اعلام کرده است. او و نتفلیکس حالا به دنبال یک فیلمنامه‌نویس هستند.

بازی «فراتر از خوبی و شر» در قرن بیست و پنجم روی یک سیاره معدنی دورافتاده اتفاق می‌افتد که تحت حمله بیگانه‌ها قرار گرفته است. این احتمال وجود دارد که حاکمان نظامی سیاره در عوض وفا به عهدشان در مورد حفاظت از مردم، با متجاوزین هم‌پیمان شده باشند. در این شرایط، یک عکاس خبرنگار جوان به نام «جید» به بخشی از یک جنبش مقاومت زیرزمینی ملحق می‌شود.


نقد و بررسی فیلم «کارآگاه پیکاچو» را در فیلیمو شات بخوانید


بازی «فراتر از خوبی و شر» در سال ۲۰۰۳ منتشر شد و هرچند به فهرست «بازی سال» راه پیدا کرد، ولی به موفقیت مالی چندانی نرسید. قرار بود یک سه‌گانه از روی این بازی ساخته شود، اما این امر هیچ‌وقت اتفاق نیفتاد. بااین‌وجود، پس از مدت‌ها شرکت یوبی‌سافت در سال ۲۰۱۷ اعلام کرد که پیش‌درآمدی از روی آن ساخته می‌شود. البته این پروژه هنوز به مرحله اجرا نرسیده است. شاید اگر فیلم اقتباسی «فراتر از خوبی و شر» در سرویس‌های پخش آنلاین به موفقیت دست پیدا کند، فرایند ساخت بازی نیز سرعت بگیرد.


منبع: Empire

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil