فیلم «بار تندر» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی جرج کلونی برای آمازون ساخته می‌شود

جرج کلونی و استودیو‌ آمازون در حال مذاکره برای ساخت فیلم «بار تندر» بر اساس کتاب «بار تندر: یک خاطره» نوشته جی. آر. موهرینگر هستند.

جرج کلونی و استودیو‌ آمازون در حال مذاکره برای ساخت فیلمی بلند بر اساس کتاب «بار تندر: یک خاطره» نوشته جی. آر. موهرینگر هستند. کلونی علاوه بر ‌کارگردانی، تهیه‌کننده این اثر هم خواهد بود. او و گرانت هسلو، که مدیران شرکت فیلمسازی «دودخانه» هستند، در کنار تد هوپ تهیه‌کنندگان این فیلم خواهند بود. ویلیام موناهان، که با فیلم «رفتگان» (با عنوان اصلی The Departed) جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی را از آن خود کرد، فیلمنامه فیلم «بار تندر» جرج کلونی را نوشته است. با فیلیمو شات همراه باشید.


پیش‌ازاین، شرکت سونی پیکچرز هم برای اقتباسی از کتاب موهرینگر که در سال ۲۰۰۵ به چاپ رسید برنامه‌هایی داشت. داستان کتاب درباره نویسنده آن است که در زمان کودکی به دنبال جایگزینی برای پدر خود می‌گردد. پدر او یک دی‌جی در شهر نیویورک بوده اما قبل از زبان باز کردن پسرش ناپدید شده است. موهرینگر وقتی که دیگر نمی‌تواند پدرش را پیدا کند، از سر ناامیدی به یک کافه در گوشه و کنار محله پناه می‌برد. او در آن‌جا با عمو چارلی و بزرگ‌سال‌های دیگر دوست می‌شود. آن‌ها او را به ساحل و دیدن مسابقات ورزشی می‌برند و درنهایت موهرینگر را به جمع دوستانه خودشان راه می‌دهند. چند سال بعد، او خبرنگار روزنامه شد و در سال ۲۰۰۰ توانست جایزه پولیتزر را از آن خود کند.

فیلم‌های «اعترافات یک ذهن خطرناک» (با عنوان اصلی Confessions of a Dangerous Mind)، «شب‌بخیر و موفق باشید» (با عنوان اصلی Good Night and Good Luck)، «کلاه‌چرمی‌ها» (با عنوان اصلی Leatherheads)، «نیمه ماه مارس» (با عنوان اصلی The Ides of March)، «مردان آثار یادبود» (با عنوان اصلی The Monuments Men) و «سابربیکن» (با عنوان اصلی Suburbicon) از فیلم‌های بلندی هستند که کلونی آن‌ها را کارگردانی کرده است.


نصیحت‌های جرج کلونی به بن افلک برای بازی در نقش بتمن را در فیلیمو شات بخوانید


علاوه بر این‌ها، کلونی فیلم آخرالزمانی و مهیج «آسمان نیمه‌شب» (با عنوان اصلی Midnight Sky) را برای شرکت نتفلیکس و انانیمس کانتنت کارگردانی و در آن نقش مقابل فلیسیتی جونز را بازی کرده است. او همچنین کارگردان و مدیر تولید چندین قسمت از سریال «تبصره ۲۲» (با عنوان اصلی Catch 22) برای هولو بوده است.

این سوپراستار هالیوودی برای کارگردانی فیلم «شب‌بخیر و موفق باشد» نامزد جایزه اسکار شده بود و باید دید فیلم «بار تندر» چه موفقیت‌هایی را برای جرج کلونی به دنبال خواهد داشت. در مذاکره بین او و آمازون، شرکت CAA نماینده کلونی است.

جزئیات فیلم «آسمان نیمه‌شب» با بازی جرج کلونی را در فیلیمو شات بخوانید


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil