فیلم جدید مارک والبرگ از روی کتاب ساخته می‌شود

فیلم جدید مارک والبرگ قرار است از روی کتابی ساخته شود که داستانی واقعی داشته است و یک ماجراجویی عجیب را روایت می‌کند.

به نظر می‌رسد که «مارک والبرگ» قرار است در نقش «شاه آرتور» بازی کند! فیلم جدید مارک والبرگ توسط شرکت (Paramount Players) ساخته می‌شود. فیلم جدید مارک والبرگ از روی کتابی به نام «آرتور: سگی که از جنگل رد شد و خانه را پیدا کرد» نوشته «میکائیل لیندنور» ساخته شود. پس شاه آرتور این فیلم با شاه آرتور معروف بسیار متفاوت است.

داستان کتاب از روی اتفاقی واقعی که برای لیندنور رخ داده نوشته شده است. او در یک مسابقه با سگی  ولگرد و زخمی روبه‌رو می‌شود. لیندنور به سگ غذا می‌دهد و این موضوع باعث می‌شود که سگ کل مسابقه را به همراه لیندنور بیاید. مسابقه‌ای به طول ۶۴۵ کیلومتر که از جنگل‌های اکوادور عبور می‌کند. مسیری که سگ به دنبال لیندنور می‌رود یکی از سخت‌ترین مسیرها روی سیاره زمین است. این ماجراجویی باعث می‌شود که لیندنور سگ را پس از مسابقه با خود به سوئد ببرد و از او نگهداری کند.

فیلم جدید مارک والبرگ از روی کتاب ساخته می‌شود

والبرگ قرار است نقش لیندنور را در این فیلم بازی کند. خود لیندنور هم نقش تهیه کننده اجرایی فیلم را خواهد داشت. هنوز مشخص نیست که این فیلم توسط چه کسی کارگردانی می‌شود. فیلم‌نامه هم توسط «مایکل برنت» نوشته می‌شود که فیلم فیلم‌نامه «۳:۱۰ به یوما» و «تحت تعقیب» را نوشته بود.

از دیگر پروژه‌های والبرگ می‌توان به «واندرلند» اشاره کرد که از شبکه «نتفلیکس» پخش می‌شود. این فیلم هم از روی کتابی با همین نام ساخته می‌شود. والبرگ به تازگی کار بازی در فیلم «Good Joe Bell» را هم به پایان رسانده است.


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil