بازیگر فیلم جدید مل گیبسون مشخص شد

دامینیک مانهن قرار شده در فیلم جدید مل گیبسون بازی کند. این فیلم که والدو نام دارد به کارگردانی تیم کربی ساخته می‌شود و هنوز تاریخ اکران آن مشخص نشده است.

براساس گزارش وب‌سایت Deadline، دامینیک مانهن به عنوان بازیگر فیلم جدید مل گیبسون انتخاب شده است. مانهن بیشتر به واسطه بازی در سریال «لاست» و مجموعه فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» می‌شناسیم. او قرار است در فیلم «جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر» که در آذر ماه اکران می‌شود هم بازی کند. در این فیلم بازیگران دیگری از جمله «چارلی هونام» و گیبسون بازی می‌کنند. فیلم جدید مل گیبسون «والدو» (Waldo) نام دارد و در سبک ترسناک و دلهره‌آور ساخته می‌شود.

فیلم جدید مل گیبسون

فیلم والدو قرار است از روی کتابی به نام «نگاه‌های آخر» (Last Looks) اثر «هاوارد گولد» ساخته شود. کارگردان این فیلم هم «تیم کربی» خواهد بود که قبلا فیلم‌هایی مانند «ویپ» را ساخته بود. داستان فیلم «والدو» درباره یک پلیس سابق به نام «چارلی والدو» که نقش آن را هونام بازی می‌کند. این پلیس سابق پس از جدایی از نیروهای پلیس به عنوان کارآگاه خصوصی فعالیت می‌کند و درگیر یک داستان عجیب می‌شود.


نقد مینی سریال پرنده خدای مهربان |حماسه‌ای تاریخی که از زمان حال سخن می‌گوید


از دیگر بازیگران این فیلم می‌توانیم به کلنسی براون اشاره کنیم که علاوه بازی در فیلم‌های مختلف به‌عنوان صداپیشه شخصیت «آقای خرچنگ» در کارتون «باب اسفنجی» هم شناخته می‌شود. او در فیلم‌هایی مانند «رستگاری در شاوشنک» و «سربازان سفینه» اشاره کنیم. او صدا پیشه شخصیت «دکتر کورتکس» در مجموعه بازی‌های «کراش باندیکوت» هم بوده است.


منبع:‌ Deadline

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil