کالین فرث به بازیگران فیلم «New York Will Eat You Alive» پیوست

فیلم جدید کالین فرث در راه است. او ستاره‌ جدید «New York Will Eat You Alive» خواهد بود که با اقتباس از کمیک دیجیتال «Zombie Brother» ساخته می‌شود.

فیلم جدید کالین فرث در راه است. او ستاره‌ جدید فیلم «New York Will Eat You Alive» خواهد بود؛ فیلمی که با اقتباس از کمیک دیجیتال «Zombie Brother» ساخته می‌شود. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


تاد استراس-شولسن کارگردان این فیلم اکشن و کمدی است. او کارگردانی فیلم کمدی و ترسناک «دختران نهایی» (با عنوان اصلی «The Final Girls») را در رزومه‌ خود دارد. داستان فیلم از این قرار است که گروهی از شهروندان نیویورکی در تلاش هستند تا از آخرالزمان و هیولاها جان سالم به در ببرند.
اعضای تیم نویسندگی را الکس روبنز (نویسنده‌ فیلم «کیانو»)، دن گرگور (نویسنده‌ فیلم «دوست‌دختر سابق دیوانه») و داگ مند (نویسنده «دولیتل») تشکیل داده‌اند و تهیه‌کنندگی بر عهده‌ چنینگ تیتوم است.

طبق اخبار منتشرشده، کالین فرث در این پروژه همکاری خواهد کرد. هرچند عنوان فیلم از کتاب مناسب‌تر به نظر می‌رسد اما این عنوان هنوز رسمی نشده. خالق کتاب جیا هایبو است و گفته می‌شود این کتاب دیجیتالی بیش ۲۸ میلیارد نفر بازدیدکننده داشته در حالی که سریال انیمیشن آن در دو فصل تنها توانست ۳.۷ میلیارد بیننده را جذب کند.

این فیلم اقتباسی از سال ۲۰۱۸ در دست ساخت است. داستان، درباره‌ مردی به نام بای و دوستش فتی است که به‌زودی قرار است با بک ازدواج کند و همچنین گروهی از شهروندان نیویورکی که در تلاش هستند از آخرالزمان دنیای هیولاها جان سالم به در ببرند. این گروه سفرشان را در شهر آغاز می‌کنند و منشا این هرج‌ومرج را پیدا می‌کنند و نهایت سعیشان را به کار می‌برند تا از وقوع یک فاجعه‌ بزرگ جلوگیری کنند و دنیا را نجات دهند. البته اگر داستان فیلم‌نامه دست‌خوش تغییر نشود، چراکه هنوز خلاصه‌ آن به‌صورت رسمی منتشر نشده است.

تیم تهیه‌کنندگان را شرکت تنسنت، STX Films، چنینگ تیتوم و رید کارولین تشکیل داده‌اند. در راستای انتخاب فرث به‌عنوان یکی از بازیگران، آدام فاگلسون رییس گروه فیلم‌برداری STXFilms گفت: «ما از تیم بازیگران انتظار داریم که کیفیت فیلم را بالا ببرند به‌طوری که همه چیز واقعی به نطر برسد و این هدف تنها با حضور کالین فرث میسر می‌شود. شاهد بازی او در فیلم‌های «سخنرانی پادشاه» (با عنوان اصلی « The King’s Speech») و «کینگزمن» بوده‌ایم و می‌دانیم که او لایق جایزه‌ اسکار است. بسیار خوشحالم که در این پروژه دوباره با هم همکاری می‌کنیم. نقشی که در این فیلم دارد به او اجازه می‌دهد استعدادهایش در تم کمدی نشان دهد و خوش بگذراند.»

دیدن فیلم جدید کالین فرث و حضورش در نقشی کمدی جالب به نظر می‌رسد؛ به‌خصوص که تخصص کارگردان، ساخت فیلم‌های کمدی و ترسناک است. «Isn’t It Romantic» آخرین فیلم او است اما پرطرفدارترین اثر او فیلم «دختران نهایی» است که با تماشای آن کاملا متوجه می‌شویم یک فیلم کمدی ترسناک چگونه باید ساخته شود.


منبع: Slash Film

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil