همکاری مدونا و دیابلو کودی برای ساخت فیلم زندگینامه مدونا

مدونا، خواننده معروف آمریکایی، طی یک پست اینستاگرامی فاش کرد که او و دیابلو کودی در حال نگارش فیلمنامه فیلم زندگینامه مدونا هستند.

مدونا، خواننده و بازیگر مشهور آمریکایی، طی یک پست اینستاگرامی فاش کرد که قصد دارد پروژه سینمایی جدیدی را آغاز کند. او اعلام کرد که دیابلو کودی، نویسنده برنده اسکار برای فیلم «جونو» (با عنوان اصلی «Juno») در این کار به او کمک خواهد کرد. با توجه به ویدیو منتشرشده و متن کپشن، آنها فعلاً در حال نگارش فیلمنامه فیلم زندگینامه مدونا هستند. در ادامه با فیلیمو شات همراه باشید.


مدونا، ترانه‌سرای مشهور که با لقب ملکه پاپ از او یاد می‌شود، در ویدیویی کوتاه اخبار جدیدی از فعالیت‌هایش منتشر کرد. او در متن این ویدیو نوشت: «زمانی که با آسیب‌های متعدد در خانه گرفتار شده‌اید چه کار می‌کنید؟ با کمک دیابلو کودی یک فیلمنامه در مورد 📖🎥🎬🎤🎼🖤 می‌نویسید؟» مدونا پس از این اعلامیه، از ایموجی‌هایی استفاده کرده که نشان می‌دهند پروژه او به‌احتمال‌زیاد با موسیقی در ارتباط است.

مدونا و کودی در حال نگارش فیلمنامه فیلم زندگینامه مدونا

ویدیویی که مدونا منتشر کرده، همکاری او و کودی در کنار هم را نشان می‌دهد؛ کودی در حال تایپ کردن متن با یک لپ‌تاپ است و میزی پر از یادداشت‌های تاریخ‌دار مقابل آنها قرار دارد. مدونا شروع به توصیف یکی از لباس‌هایی می‌کند که در تور کنسرتش در سال ۱۹۹۰ به نام «جاه‌طلبی بلوند» (Blond Ambition) پوشیده بود. این لباس توسط ژان پل گوتیه، طراح لباس فرانسوی، طراحی شده بود. با توجه به این موضوع به نظر می‌رسد آنها در حال نگارش فیلمنامه فیلم زندگینامه مدونا هستند.

این فیلمنامه اسرارآمیز اولین ماجراجویی سینمایی مدونا نیست. او در طول دوران حرفه‌ای خود در ۱۷ فیلم ازجمله مستند «مدونا: راستی یا شهامت» (با عنوان اصلی «Madonna: Truth or Dare») بازی کرده است. این مستند که به کارگردانی آلک کشیشیان ساخته شده به تور او در سال ۱۹۹۱ می‌پردازد. مدونا همچنین طی سال‌های اخیر دو پروژه را کارگردانی کرده است: «پلیدی و خرد» (با عنوان اصلی «Filth and Wisdom») در سال ۲۰۰۸ و «دابلیو.ئی.» (W.E.) در سال ۲۰۱۱.


نقد و بررسی مستند «تیلور سوئیفت: دوشیزه آمریکایی» را در فیلیمو شات بخوانید


دیابلو کودی برای نگارش فیلمنامه فیلم «جونو» در سال ۲۰۰۷ جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اوریجینال را دریافت کرد. او پس از این اسکار، نویسندگی فیلمنامه آثاری همچون «بدن جنیفر» (با عنوان اصلی «Jennifer’s Body»)، «بزرگسال جوان» (با عنوان اصلی «Young Adult»)، «ریکی و فلش» (با عنوان اصلی «Ricki and the Flash») و «تالی» (با عنوان اصلی «Tully‎») را بر عهده داشته است.

نقد و بررسی فیلم «تالی» را در فیلیمو شات بخوانید


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil