فیلم زنی پشت پنجره در نتفلیکس نمایش داده خواهد شد

پس از تاخیرات مداوم در تاریخ اکران، اخباری مبنی بر پخش فیلم زنی پشت پنجره در نتفلیکس پخش شد و حالا به‌طور رسمی تأیید شده است. با فیلیمو شات همراه باشید.

فیلم زنی پشت پنجره (The Woman in the Window) براساس رمانی پرفروش، با همین نام، توسط جو رایت کارگردانی شده است و طبق اخباری که مدت‌ها پیش منتشر شد، قرار بود آن را در سال ۲۰۱۹ روی پرده سینما تماشا کنیم. زمان اکران فیلم دائما تغییر می‌کرد تا اینکه به سال ۲۰۲۰ ختم شد. پس از آن نیز به علت شیوع پاندمی کرونا دوباره تاخیر خورد. پس از تاخیرات مداوم در تاریخ اکران فیلم زنی پشت پنجره ، اخباری مبنی بر پخش آن در نتفلیکس پخش شد و حالا به‌طور رسمی تأیید شده است: فیلم زنی پشت پنجره در نیمه اول سال ۲۰۲۱ در پلتفرم‌های پخش آنلاین منتشر خواهد شد.

اگر می‌پرسید این فیلم را دقیقا از کجا می‌توانید تماشا کنید، پاسخ ساده است: از نتفلیکس. البته فیلم هنوز در این شبکه قرار نگرفته اما به گزارش انترتینمنت ویکلی، به‌زودی زنی پشت پنجره را در نتفلیکس تماشا خواهیم کرد.
این فیلم به کارگردانی جو رایت، قرار بود پیش‌تر در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ بر روی پرده سینما اکران شود. پاندمی ویروس کرونا و دلایل دیگر موجب شد، تاریخ‌های مقرر شده برای اکران و پخش آن دائما تاخیر بخورد و تغییر کند. حوالی ماه آگوست در سال ۲۰۲۰ خبری مبنی بر حمایت نتفلیکس و قرارداد احتمالی‌اش با این فیلم منتشر شد و حالا تمام موارد مذکور تایید شده‌اند و ما می‌توانیم در نیمه اول سال ۲۰۲۱ بالاخره جدیدترین فیلم ایمی آدامز را تماشا کنیم.


ایمی آدامز به فیلم اقتباسی «ایون هنسن عزیز» پیوست


در این فیلم علاوه‌بر‌ ایمی آدامز، ستارگانی چون گری اولدمن، وایت راسل، جولیان مور، آنتونی مکی، فرد هچینگر و جنیفر جیسن لی ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم زنی پشت پنجره از روی داستانی با همین نام به قلم دنیل مالوری متخلص به ای. جی. فین ساخته شده است. نقطه عطف زندگی کاری دنیل مالوری به‌واسطه مقاله‌ای که برای مجله نیویورکر نوشت رقم خورد و نام او بر زبان اصحاب رسانه افتاد. پیش‌تر جو رایت در مصاحبه‌ای با انترتینمنت ویکلی گفته بود که تا مدت‌ها پس از خواندن فیلم‌نامه (به قلم تریسی لتس) از وجود کتابی با همین نام بی‌خبر بوده است. فیلم‌نامه زنی پشت پنجره را تریسی لتس نوشت و البته شایان ذکر است خودش نیز ایفای نقش یکی از شخصیت‌ها را برعهده دارد.

جو رایت می‌گوید: «پس از آنکه از وجود چنین کتابی مطلع شدم بسیار تعجب کردم؛ چرا که لتس نویسنده بی‌نظیری است.‌»
رایت در خصوص برخی از صحنه‌های منتشر شده از فیلم، اینطور توضیح داده است: «در داستان نقاطی وجود دارد که ممکن است مخاطب را گیج کند. به عقیده من نیز این نقاط مات و مبهم‌اند و به همین علت مخاطب را سردرگم می‌کنند. قاعدتاً در جریان فیلم ما برمی‌گردیم و نقاط جامانده را تکمیل خواهیم کرد. البته در این مسیر تلاش کردیم به همه چیز ساده نگاه نکنیم و بگذاریم کمی پیچیدگی برای مخاطب باقی بماند. همواره لذتی در ندانستن وجود دارد اما به هر حال ما موظفیم نشانه‌هایی را در اختیار بیننده قرار دهیم که او بتواند خط داستانی را در ذهنش کامل کند. ما به‌عنوان سازندگان نقش هدایت مخاطبان را بر عهده خواهیم داشت و باید آن‌ها را از مسیر پر رمز و راز داستان عبور دهیم.»
تا کنون تاریخ دقیقی مبنی بر پخش فیلم منتشر نشده، ولی امید است در روزهای آینده اخبار تکمیلی آن را بشنویم.


آیا ایمی آدامز در بین نامزدهای جایزه بهترین بازیگر زن اسکار ۲۰۲۱ خواهد بود؟

نقد و بررسی فیلم مرثیه‌ دهاتی با بازی ایمی آدامز | هر روز انتخاب می‌کنیم که چه کسی باشیم!


منبع: Slash Film

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil