ساشا بارون کوهن با فیلم سینمایی «بورات ۲» بازمی‌گردد

ساشا بارون کوهن بیشتر از همیشه درگیر برنامه‌های تلویزیونی شده اما به زودی او را در نقش اصلی فیلم سینمایی «بورات ۲» بر روی پرده سینما خواهیم دید.

توجه: این خبر در تاریخ ۸ مهرماه ۹۹ به‌روزرسانی شده است.
ساشا بارون کوهن بیشتر از همیشه درگیر برنامه‌های تلویزیونی شده و مدت زیادی است که او را روی پرده سینما ندیده‌ایم. این روزها انگار تنها چیزی که می‌تواند او را از تلویزیون جدا کند، یکی از شخصیت‌های قدیمی اما مشهورش در سینماست. با توجه به خبری که به‌تازگی از کولایدر منتشر شده، احتمالاً به زودی او را در نقش اصلی فیلم سینمایی «بورات ۲» بر روی پرده سینما خواهیم دید.

هنوز جزئیات بیشتری از روند پیش تولید این فیلم منتشر نشده است؛ که البته با توجه به شخصیت کوهن و عادت همیشگی‌اش در آرام نگه داشتن اوضاع و منتشر نکردن اخبار تا زمان مناسب، این موضوع چندان غافلگیرکننده نیست.

با این همه، گفته می‌شود که داستان فیلم جدید در ادامه فیلم «بورات: یادگیری‌های فرهنگی آمریکا برای انجام منفعت ملت پرشکوه قزاقستان» (با عنوان اصلی «Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan») خواهد بود و شخصیت بورات در قسمت دوم با شخصیتی جعلی همچنان به مصاحبه با مردم خواهد پرداخت.

هنوز دیگر بازیگران و یا حتی عوامل فیلم مشخص نشده‌اند اما پیش‌بینی می‌شود لری چارلز و جی روچ همانند فیلم اول، در این اثر نیز در سمت کارگردان و تهیه کننده حضور داشته باشند.

فیلم «بورات» یکی از آثار استودیو فیلمسازی فاکس قرن بیستم بود که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد. با توجه به اینکه این کمپانی در حال حاضر زیر پرچم دیزنی قرار گرفته است، پیش‌بینی می‌شود قسمت دوم این فیلم به همت کمپانی ماوس هاوس (Mouse House) عرضه شود.

تا زمانی که فیلم سینمایی «بورات ۲» تولید و ساخته شود، می‌توانید کوهن را در فیلم جدید آرون سورکین، «دادگاه شیکاگو هفت» (با عنوان اصلی «The Trial Of The Chicago 7»)، تماشا کنید.

به‌روزرسانی:

ظاهرا عنوان رسمی فیلم سینمایی «بورات ۲» (با عنوان اصلی «Borat 2») منتشر شده‌ است؛ یک عنوان ‍پرابهام که برای تحلیل آن حداقل یک هفته زمان لازم است!! اوایل ماه گذشته باخبر شدیم ساشا بارون کوهن به‌صورت مخفیانه‌ در حال ساخت قسمت دوم فیلم «بورات» است. پس از گذشت یک دهه، ساخت قسمت دوم «بورات» آخرین خبری است که از این ساکن مشهور قزاقستان به دستمان رسیده‌است و حالا هیچ راه برگشتی وجود ندارد.

عنوان رسمی فیلم سینمایی «بورات ۲» چه خواهد بود؟ در گزارشی از سایت WGA (این عنوان در حاضر حذف شده‌است) ظاهرا یک عنوان طولانی، عجیب و مبهم برای فیلم اعلام شده ‌است. اما نگران نباشید همان‌طور که پیش‌تر ذکر شد، این اسم طولانی حذف شده ‌و با وجود اینکه این عنوان در تمام خبرگزاری‌ها پخش شده‌، احتمال تغییرش وجود دارد.

هنوز جزئیات چندانی از فیلم «بورات ۲» در دسترس نیست. ولی این ‌را می‌دانیم که فیلمبرداری این فیلم به‌صورت مخفیانه انجام شده و پیش‌ از این توسط بارون کوهن به‌صورت خصوصی نمایش داده شده‌ است. مخفیانه ساخته شدن این فیلم بسیار عجیب است چرا که کوهن عادت دارد همه‌ کارهایش را با سروصدا انجام ‌دهد. با وجود این، هنوز نام کارگردان، داستان کلی، بازیگران و شرکت توزیع کننده ناشناخته هستند. تنها اطلاعاتی که از گزارش حذف شده‌ سایت WGA به‌دست‌ آوردیم، تیم نویسندگی آن بود: بارون کوهن، آنتونی هاینز، دن اسویمر، پیتر بینهام، اریکا ریوینوجا، دن میزر، جینا فریدمن و لی کرن از نویسندگان این فیلم خواهند بود.
اگر خبر جدیدی به دستمان رسید شما را هم در جریان قرار خواهیم داد.


منبع:‌ Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil