تهاجم مغولان به سرزمین ژاپن

کارگردان جان ویک فیلم شبح تسوشیما را می‌سازد

فیلم شبح تسوشیما با اقتباس از یک بازی هیجان‌انگیز و پرطرفدار به همین نام در دست تولید قرار گرفته است.

فهرست بهترین فیلم های اقتباسی از بازی های کامپیوتری

خلاصه داستان فیلم شبح تسوشیما

داستان فیلم Ghosts of Tsushima در قرن سیزدهم ژاپن و در جزیره تسوشیما می‌گذرد. جزیره توسط ناوگان مغول تحت تسلط خوتون خان بی‌رحم (نوه چنگیزخان) مورد حمله قرار می‌گیرد. قهرمان داستان جین، درمانده است زیرا خانواده‌اش و بقیه قبیله ساکای بی‌رحمانه توسط مغول‌ها از بین می‌روند و جنگجوی سامورایی که اکنون تنها مانده، قسم می‌خورد که انتقامش را بگیرد.

در این مسیر جین متوجه می‌شود که مقابله با خوتون خان یک کار احمقانه است. او در عوض متحدان مختلفی را در سراسر تسوشیما فرا می‌خواند و هنرهای رزمی لازم را می‌آموزد. مغول‌ها در نهایت به لطف تلاش‌های جین نابود می‌شوند، جین در طول این مسیر خشم شوگان را برمی‌انگیزد و با وجود همکاری با آنها برای آزادسازی سرزمینشان، تبدیل به دشمن قسم خورده‌شان می‌شود.

داستان این فیلم به شدت احساسی و عمیق و مملو از خیانت و مبارزه است، با فضای تاریخی و سبک روایتی که مستقیم به آثار فیلمسازانی مانند آکیرا کوروساوا ادای احترام می‌کند. انتظار می‌رود که فیلم شبح تسوشیما به داستان بازی‌ها وفادار باشد.

 

زمان پخش فیلم شبح تسوشیما

با توجه به اینکه فیلم لایو اکشن Ghosts of Tsushima یک حماسه تاریخی با بودجه کلان خواهد بود، ممکن است چندین سال طول بکشد تا مراحل تولید آن تکمیل شود. به این ترتیب تاریخ انتشار در سال‌های ۲۰۲۶-۲۰۲۷ به‌نظر می‌رسد محتمل‌ترین نتیجه در تخمین زمانی باشد.

 

نسخه قدیمی فیلم شبه تسوشیما

نسخه قدیمی‌تر فیلم شبه تسوشیما به کارگردانی نیت فاکس و جیسون کانل در ۲۰۲۰ تولید شد و منتشر شده است. این فیلم که مدت زمان آن ۳ ساعت و ۳ دقیقه است برای علاقه‌مندان به ژانر اکشن از لینک زیر در فیلیمو قابل تماشاست.

دانلود دوبله فیلم شبح تسوشیما

درباره بازی Ghost of Tsushima

بازی شبح تسوشیما یک بازی اکشن-ماجراجویی است که توسط نیت فاکس و جیسون کانل کارگردانی شده است. این بازی اولین‌بار در ۲۰۲۰ برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شد. این بازی بسیار مورد استقبال قرار گرفت موفق به دریافت چندین جایزه شد.

 

فیلم Ghost of Tsushima به کارگردانی چاد استاهلسکی

چاد استاهلسکی، کارگردان فیلم جان ویک، در ۲۰۲۰ اعلام کرد که تصمیم دارد یک لایو اکشن از بازی شبح تسوشیما تهیه کند. بازی The Ghosts of Tsushima برای سونی و توسعه دهنده آن ساکر پانچ پروداکشنز پروژه‌ای موفقیت‌آمیز بود و در ماه‌های اول انتشار میلیون‌ها نسخه فروخت. در میان انبوه فیلم‌های بازی‌های ویدیویی، تنها یک نسخه لایو اکشن از شبح تسوشیما وجود دارد که انتظار می‌رود اثر تهیه شده توسط استاهلسکی بسیار باکیفیت‌تر باشد.

 

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil