کری واشنگتن و استرلینگ کی براون به فیلم «نیروی سایه» پیوستند

منابع خبری اعلام کرده‌اند که کری واشنگتن و استرلینگ کی بروان ستاره‌های فیلم جدید «نیروی سایه» (با عنوان اصلی «Shadow Force») هستند و ویکتوریا ماهونی برای کارگردانی انتخاب شده است.

منابع خبری اعلام کرده‌اند که کری واشنگتن و استرلینگ کی بروان ستاره‌های فیلم جدید «نیروی سایه» (با عنوان اصلی «Shadow Force») هستند و ویکتوریا ماهونی برای کارگردانی این فیلم انتخاب شده است. ویکتوریا ماهونی اولین کارگردان زنی است که افتخار کارگردانی واحد دوم فیلم «جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر» نصیبش شد. او همچنین کارگردانی فیلم «Kill Them All» را عهده‌دار شده است که با اقتباس از رمانی گرافیکی به همین نام ساخته ‌می‌شود.


با ویکتوریا ماهونی در فیلیمو شات آشنا شوید!


فیلم‌نامه فیلم «نیروی سایه» را جو کارنهان و لئون چیلز می‌نویسند و داستان درباره‌ زن و شوهری (با بازی واشنگتن و براون) است که با هم زندگی نمی‌کنند و تحت‌تعقیب هستند (دولت برای سر آن‌ها جایزه گذاشته‌ است). آن‌ها راهی جز گریز از این سایه‌ شوم ندارند و برای حفظ جانشان به همراه پسرشان فرار می‌کنند.

ارین وسترمن یکی از اعضای شرکت لاینزگیت گفت:

«ماهونی یکی از کارگردانان پرطرفدار و تحسین‌برانگیز حال حاضر است. مثل همه‌ فیلم‌های قبلی‌اش صمیمیت، استایل و سبک منحصربه‌فردش را در فیلم «نیروی سایه» دخیل می‌کند. همکاری او با کری و استرلینگ و همچنین تیم بااستعداد تهیه‌کنندگی به رشد فیلم کمک خواهد کرد.»

این‌طور که به نظر می‌رسد، کارگردانی فیلم «Kill Them All» و «نیروی سایه» فرصت بزرگی برای ماهونی است؛ به‌خصوص که حضور این ستاره‌ها هم در فیلم قطعی شده. او همچنین قسمت‌هایی از سریال «لاوکرفت کانتری» (با عنوان اصلی «Lovecraft Country») و سریال «ملکه شکر» (با عنوان اصلی «Queen Sugar») را کارگردانی کرده‌ است.


منبع:‌ Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil