حضور کریستین بیل در فیلم چشم آبی روشن | منتظر اثری متفاوت باشید!

فیلم چشم آبی روشن به قلم و کارگردانی کوپر در دست تولید است؛ این فیلم با حضور کریستین بیل در نقش اصلی و با مسیر داستانی قوی و معمایی تهیه می‌شود.

کریستین بیل و اسکات کوپر (نویسنده و کارگردان) پس از دو همکاری خوب در فیلم انتقام سخت (با عنوان اصلی Out Of The Furnace) و فیلم متخاصم ها (با عنوان اصلی Hostiles)، در فیلم چشم آبی روشن (با عنوان اصلی The Pale Blue Eye) مجددا در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


تجربه بتمن از زبان کریستین بیل


فیلمنامه چشم آبی روشن توسط کوپر با اقتباسی از رمان لویی بایارد نوشته شده؛ در این اثر، بیل نقش کارآگاهی حاذق را بازی می‌کند که مسئول بررسی قتل‌هایی است که در سال ۱۸۳۰ در آکادمی نظامی ایالات متحده در وست پوینت رخ داده‌اند.

کوپر به ددلاین می‌گوید:

با اینکه ادگار آلن پو در بوستون متولد شد و در بالتیمور درگذشت، اما بیشتر عمرش را در ویرجینیا بود؛ ایالتی که من در آن بزرگ شده‌ام. او ژانر کارآگاهی را برای ما و فرهنگمان به ارث گذاشت.
پو همچنان برای ما الهام‌بخش است و نویسندگان آثار ترسناک، رمزآلود و علمی تخیلی مدیون او هستند. محوریت اصلی فیلم چشم های آبی روشن بر روی قتل‌های زنجیره‌ای است که باحضور پو در مرکز آن، روایت می‌شوند. تلاش من این است تا این اثر جهتی متفاوت از مسیری که در سینما تبدیل به عرف شده، طی کند! و خوشحالی من از این بابت است که کریستین را در چنین مسیری همراه خود دارم. ایده فیلم بیش از ۱۰ سال است که در خانه اول ذهن من حاضر است؛ در عنفوان این تصمیم، بیل بسیار جوان بود و حالا در زمان درست برای تولید این فیلم، ما کریستین را داریم که در سن مناسب برای ایفای نقش اصلی قرار دارد و همین هماهنگی باعث کیف و رضایت من می‌شود.

جزئیات جدید درباره موجود وحشی فیلم «انتلرز»


تماشای فیلم متخاصم ها

منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil