برای فصل شانزدهم تصمیم گرفته‌اند

قسمت آخر آناتومی گری زودتر پخش می‌شود

افزایش نگرانی‌ها پیرامون شیوع ویروس جدید کرونا صنعت سینما را نیز تحت تأثیر قرار داده است و بیشتر پروژه‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل‌شده‌اند. شبکه ای‌بی‌سی نیز در مورد ادامه فصل شانزدهم سریال «آناتومی گری» با عنوان اصلی «Grey’s Anatomy» تصمیمات جدیدی اتخاذ کرده است. طبق گزارش وب‌سایت هالیوود ریپورتر، فصل شانزدهم این درام پزشکی، که در حال پخش بود، پیش از موعد متوقف خواهد شد.

روز جمعه شبکه ABC اعلام کرد که فصل شانزدهم سریال «آناتومی گری»، در قسمت بیست و یکم خود، «چهره شادی داشته باش» با عنوان اصلی «Put on a Happy Face»، که قرار است پنجشنبه ۹ آوریل پخش شود، پایان خواهد یافت. آخرین قسمتی که از این مجموعه تلویزیونی پخش‌شده است، «عشق زندگی من» با عنوان اصلی «Love of My Life»، قسمت نوزدهم این فصل بود که بیست و ششم مارس پخش شد. همانند بسیاری از سریال‌هایی که فیلم‌برداری قسمت‌های جدید حین پخش قسمت‌های تکمیل‌شده انجام می‌شود، سازندگان سریال «آناتومی گری» نیز در حال فیلم‌برداری قسمت بیست و پنجم فصل شانزدهم بودند. قسمت پایانی اصلی فصل شانزدهم قرار بود اوایل ماه می منتشر شود.

تولید فصل شانزدهم سریال «آناتومی گری» اوایل ماه مارس متوقف‌شده بود؛ زمانی که هنوز مشخص نبود ما، به‌عنوان یک ملت و جامعه جهانی، باید چه پیش‌بینی‌هایی برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا داشته باشیم. با توجه به تمدید فصل ۱۷ این سریال، انتظار می‌رفت فیلم‌برداری فصل جدید در ماه جولای آغاز شود. علاوه بر این، به علت متوقف شدن ساخت سریال، نمی‌دانیم که سریال چگونه پایان داستان فصل شانزدهم را سروسامان خواهد داد؛ و یا اینکه آیا آغاز فصل هفدهم به هر نحوی به سیر داستان فعلی اشاره خواهد کرد یا خیر.

سریال «آناتومی گری»، تنها مجموعه‌ای نیست که تغییرات بزرگی در برنامه‌های تولید فصل فعلی خود داده است. روز سه‌شنبه، بیست و چهارم مارس، از سریال «مردگان متحرک»، محصول شبکه ای‌ام‎سی گزارشی مبنی بر کوتاه‌تر شدن فصل دهم تهیه کردیم. این سریال محبوب نیز قسمت پایانی جدیدش (نه قسمتی که در اصل قرار بود قسمت پایانی این فصل باشد) را پنجم آوریل پخش خواهد کرد. برآوردهای رسمی متعددی در مورد اینکه چه زمانی برای از سر گرفتن ساخت پروژه‌ها امن خواهد بود انجام‌شده است اما این زمان هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست. با توجه به این موضوع، معلوم نیست که از فصل‌های جدید سریال‌های تلویزیونی چه انتظاری می‌توان داشت. در حال حاضر، تنها کاری که باید بکنیم صبوری و انتظار است.

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

1 دیدگاه
  1. ros می‌نویسد

    با عرض ادب .
    به نظر من این سریال بی نظیر است فقط یک نکته جالب اینکه پیرزنی با عینک زره بینی و بدون کلام در تمام عمل هایی که دکتر ها داشتند شرکت کرده و همچنان تا اخر فصل شانزدهم هست.خیلی ها تلف شدن خیلی ها سریال را ترک کردن و این خانم مسن پا بر جا بود

fosil