قسمت اول فصل هشتم بازی تاج و تخت رکورد بیننده‌های تاریخ تلویزیون را شکست

قسمت اول فصل هشتم بازی تاج و تخت رکورد تاریخ بیننده‌های یک سریال تلویزیونی در تاریخ را به خود اختصاص داد. این قسمت ۱۷٫۴ میلیون نفر بیننده در دنیا داشت.

قسمت اول فصل هشتم بازی تاج و تخت نزدیک به ۸٫۱ درصد بیننده بیشتری در مقایسه با قسمت اول فصل هفت داشت. این افزایش بیننده باعث شد که تعداد بیننده‌های قسمت اول برای یک سریال تلویزیونی به رکورد جدیدی برسد. در حال حاضر رکورد بیننده‌های تاریخ تلویزیونی برای قسمت اول یک سریال ۱۷٫۴ میلیون نفر است؛ رکوردی که در اختیار قسمت اول از فصل هشتم GoT قرار گرفت. بیش از ۱۱٫۸ میلیون نفر از بیننده‌های این سریال از طریق تلویزیون آن را مشاهده کردند و سایر بیننده‌ها از سرویس آنلاین HBO Go و HBO Now آن را مشاهده کردند.

رکورد بیننده‌های قسمت اول فصل هفتم این سریال ۱۶٫۱ میلیون نفر بود. قسمت آخر فصل هفتم این سریال هم ۱۲٫۱ میلیون نفر بیننده جذب خود کرده بود.

سریال بازی تاج و تخت یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شبکه HBO به حساب می‌آید و این شبکه سعی کرده بیننده‌ها را پای سریال نگه دارد. البته فصل هشت این سریال چندان خوب از کار درنیامده و پایین‌ترین امتیازهای ممکن را دریافت کرده است. سریال Game of Thrones باعث شد که تعداد بیننده‌های سرویس HBO Now بیش از ۵۰ درصد افزایش پیدا کند و بیننده‌های این سریال از این سرویس در مقایسه با فصل قبل، ۹۷ درصد بیشتر شد. اولین قسمت از فصل هشت سریال بازی تاج و تخت رکورد بیشترین توییت را هم در توییتر به‌دست آورد. بیش از ۵ میلیون توییت درباره قسمت اول از فصل هشتم این سریال نوشته شده بود.

رکورد کل بیننده‌های فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت ۳۲٫۸ میلیون نفر بود. رکورد کل بیننده‌های فصل ششم به ۲۵٫۷ میلیون نفر رسید. این رکورد برای فصل پنجم ۱۹٫۱ میلیون نفر بود. کل فصل سوم این سریال ۱۴٫۴ میلیون نفر بیننده داشت و فصل دوم هم ۱۱٫۶ میلیون بیننده به خود اختصاص داده بود. رکورد کل بیننده‌های فصل یک هم ۹٫۳ میلیون نفر بود.


منبع:  Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil